Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Παρασκευή 10 Αυγούστου 2012

Εγώ το μετάλλιο μου, και η σημαία αμπαλάζ στα …@ρχίδια μου.


Ο Ρόμπερτ Γκράμπαρζ φωτογραφήθηκε ολόγυμνος παρέα με το χάλκινο μετάλλιό του και μία σημαία της Βρετανίας που έκρυβε τα γεννητικά του όργανα!

"Εγώ και το μετάλλιο μου", είναι το τίτλος της φωτογραφίας που τουίταρε ο χάλκινος Ολυμπιονίκης στο ύψος, Ρόμπερτ Γκράμπαρζ.

Ο Βρετανός αθλητής σηκώθηκε νωρίς το πρωί της Πέμπτης (09/08), βγήκε στο μπαλκόνι του ολόγυμνος και πόζαρε ευτυχισμένος με το μετάλλιό του και μία σημαία της χώρας του που έκρυβε τα απολύτως απαραίτητα.

Πληροφορίες αναφέρουν  ότι δεν είναι ακροδεξιών φρονημάτων  για να τιμωρηθεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...