Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

Κατατέθηκε η ρύθμιση για την αναστολή της χρηματοδότησης των κομμάτων



Κατατέθηκε πριν από λίγο στη Βουλή ως τροπολογία στο νομοσχέδιο του υπουργείου Δικαιοσύνης για την «Ηλεκτρονική επιτήρηση υποδίκων, καταδίκων και κρατουμένων σε άδεια» η ρύθμιση για την αναστολή της κρατικής χρηματοδότησης κομμάτων, στην περίπτωση που έχει ασκηθεί δίωξη για κακουργηματικές πράξεις εναντίον προσώπων που τα διοικούν ή βουλευτών τους.
Η ρύθμιση για την αναστολή χρηματοδότησης κόμματος είναι η εξής:
«Άρθρο 7Α Αναστολή χρηματοδότησης
1. Σε περίπτωση άσκησης δίωξης κατά του αρχηγού κόμματος ή του προέδρου κοινοβουλευτικής ομάδας ή εκείνου που ασκεί την πραγματική διεύθυνση κόμματος ή κατά περισσοτέρων του ενός δεκάτου των βουλευτών ή του ενός πέμπτου των ευρωβουλευτών ή του ενός δεκάτου των μελών του κεντρικού οργάνου διοίκησης κόμματος ή συνασπισμού κομμάτων, σύμφωνα με το καταστατικό τους, για τα εγκλήματα των άρθρων 134, 138, 139, 148 παρ. 2, 187 και 187Α του Ποινικού Κώδικα, αναστέλλεται κάθε είδους κρατική χρηματοδότηση και οικονομική ενίσχυση που προβλέπονται στον παρόντα νόμο.
2. Σε περίπτωση εκδόσεως αμετάκλητου απαλλακτικού βουλεύματος ή αμετάκλητης αθωωτικής απόφασης, αίρεται αναδρομικά η κατά τα ανωτέρω αναστολή και καταβάλλονται άτοκα στον δικαιούχο τα παρακρατηθέντα ποσά.
3. Η κατά την παράγραφο 1 του παρόντος αναστολή, καθώς και η κατά την παράγραφο 2 άρση αυτής διατάσσονται με κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών, Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και Οικονομικών. Για την εφαρμογή του παρόντος άρθρου, η Εισαγγελία του Αρείου Πάγου ενημερώνει σχετικώς τους συναρμόδιους Υπουργούς.»
Να σημειωθεί πως πρόκειται για ένα από τα πολλά μέτρα που θα ληφθούν, προκειμένου αντιμετωπιστούν τα ζητήματα που έχουν προκύψει τόσο για τη φυλάκιση βουλευτών, όσο και και για τον χαρακτηρισμό ως εγκληματικής οργάνωσης,  εν ενεργεία κοινοβουλευτικού κόμματος.



Ποιας χώρας είναι ο «αγγλομαθής» κουκουλοφόρος; Θα μάθουμε ποτέ;





Είναι οι στιγμές της μεταγωγής του αρχηγού της Χρυσής Αυγής Νίκου Μιχαλολιάκου και των βουλευτών του .
 Συμμετείχαν σε αυτή πράκτορες ξένων υπηρεσιών ; Γιατί δεν μιλά ο Μιχαλολιάκος; Τον απειλούν με την ζωή του όπως τον Καραμανλή;
Δώστε προσοχή στο 0:51″, την ώρα που περνάνε συνοδεία αντρών της αντιτρομοκρατικής ακούγεται ένα «Lets Go» .
Και ρωτάμε, λένε «Let’s Go» οι Έλληνες αστυνομικοί στις μεταγωγές;

Εμείς επιμένουμε. ..ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ….«Let’s Go»

Δείτε το και ξαναδείτε το …για να το εμπεδώσετε καλά.

Εκεί όπου διαστέλλεται το αυτόφωρο.... συστέλλεται η δημοκρατία…



Το άρθρο 187 του Ποινικού Κώδικα χαράσσει πλέον πολιτική!
Και αυτό δεν είναι καλό για την δημοκρατία. Υπήρχαν άλλες, αναμφισβήτητα δημοκρατικές και δίχως «διαστολές» του πνεύματος του συντακτικού νομοθέτη πρακτικές, που όφειλαν να ακολουθήσουν, εδώ και πολύ καιρό μάλιστα, οι εισαγγελικές και δικαστικές αρχές για να ξεμασκαρέψουν από το κοινοβουλευτικό προσωπείο τους, τούς θρασείς εγκληματίες νεοναζί. Αυτοί, μιμούμενοι την ναζιστική πολιτική στάση, οργάνωση και κοινωνική συμπεριφορά, ήταν ηλίου φαεινότερο πως σε κάθε τους κίνηση και σε κάθε ακτιβιστική φιέστα τους διέπρατταν, ή καθοδηγούσαν, ή παρότρυναν άλλους να διαπράττουν σωρεία κακουργημάτων και πλημμελημάτων, όπως αυτά ορίζονται και τιμωρούνται από της εσωτερική έννομη τάξη της Ελλάδας.

Αντί λοιπόν οι αρμόδιες αστυνομικές, εισαγγελικές και δικαστικές αρχές να κάνουν το καθήκον τους για την αντιμετώπιση της εγκληματικής δραστηριότητας στελεχών, μελών ή παρατρεχάμενων με «χαλαρή επαγγελματική σχέση», της ΧΑ, και στην περίπτωση εμπλοκής βουλευτών της ΧΑ σε αυτήν, να ζητηθεί η άδεια της βουλής κατά το αρ. 62 του Σ., ώστε να ακολουθήσει άσκηση διώξεων, με πλήρη διαφάνεια, νομοθετική υπευθυνότητα και νομιμότητα, τί γίνεται, σήμερα; Το αντίστροφο!

Η πρωτοβουλία είναι πολιτική και προέρχεται από την κεντρική εκτελεστική εξουσία με την αποστολή φακέλου από τον Υπουργό Δημόσιας Τάξης προς την εισαγγελέα του Αρείου Πάγου - η οποία μάλιστα πρόσφατα τοποθετήθηκε σε αυτό το κρίσιμο πόστο από την ίδια την κυβέρνηση, ασφαλώς – με σκοπό την παραγγελία διενέργειας προκαταρκτικής εξέτασης προς διακρίβωση τυχόν τέλεσης αξιόποινων πράξεων και ειδικότερα της προβλεπόμενης στο άρθρο 187 του ΠΚ περί εγκληματικής οργάνωσης. Προσέξτε, με τα λόγια της εκθέσεως του αντεισαγγελέα του Αρείου Πάγου, Χαράλαμπου Βουρλιώτη τί αναφέρεται για να καταλάβετε το «δημοκρατικό παράδοξο» της υπόθεσης, που στην πραγματικότητα διαστέλλει την έννοια του αυτοφώρου για πολιτικά κόμματα , συστέλλοντας παράλληλα και ταυτόχρονα την δημοκρατία:

«Σε εκτέλεση της από 22.9.2013 παραγγελία σας για τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης προς διακρίβωση τυχόν τέλεσης αξιόποινων πράξεων και ειδικότερα της προβλεπόμενης στο άρθρο 187ΠΚ περί εγκληματικής οργάνωσης εκθέτουμε τα εξής:Ο υπουργός Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη με το υπ. Αριθμ. Πρωτ. 3342/19/09/2013 έγγραφό του μας διαβίβασε το υπ. Αριθμ Πρωτ. 4003/173/315661/19/09/2013 έγγραφο της Δ/νς κρατικής Ασφάλειας του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας καθώς και σειρά δημοσιευμάτων διαφόρων εφημερίδων που αφορούν τη δραστηριότητα μελών του κόμματος «Λαϊκός Σύνδεσμος – Χρυσή Αυγή» η οποία (δραστηριότητα) κατά την υπουργική ως άνω αναφορά εκτρέπεται των ορίων μεμονωμένων περιστατικών, προκαλεί το δημόσιο αίσθημα, υπονομεύει την αυθεντία του κράτους δικαίου, προσβάλει τα ανθρώπινα δικαιώματα και την ανθρώπινη αξιοπρέπεια, θέτει σε κίνδυνο τη δημόσια τάξη και εσωτερική ασφάλεια της χώρας, εκθέτει τη δημοκρατική παράδοση και το νομικό της πολιτισμό, αλλά και τις απορρέουσες από το διεθνές και ευρωπαϊκό δίκαιο προστασίας των ανθρωπίνων δικαιωμάτων δεσμεύσεις της. Προκειμένου να προέλθουν στη διακρίβωση της βασιμότητας των αναφερομένων περιστατικών και συνακόλουθα στην ενδεχόμενη υπαγωγή τους στις προβλέψεις της προειρημένης ποινικής διατάξεως ενεργήσαμε ό,τι κατά την κρίση μας θεωρήσαμε αναγκαίο για την ικανοποίηση των απαιτήσεων της προκείμενης διαδικασίας, η οποία εστιάζεται στη διαπίστωση των ενδείξεων εκείνων οι οποίες σε καταφατική περίπτωση δικαιολογούν την κίνηση του ποινικού κατασταλτικού μηχανισμού…»

Δυστυχώς ακολουθείται μια σαφώς ακραία ερμηνεία του «187», ώστε η δραστηριότητα της ηγεσίας και βουλευτών της ΧΑ να θεωρηθεί πως υπάγεται στην εξαίρεση του «62 του Σ.», ως συγκρότηση εγκληματικής ομάδας για την διάπραξη κακουργημάτων σε διαρκή και μόνιμη βάση, τα οποία διώκονται με την αυτόφωρη διαδικασία. Με άλλα λόγια, δηλαδή, πάμε ανάποδα την διαδικασία: αντί να καταλήξουμε από την εξέταση και τον συνδυασμό (νομική, ποινικολογική συσχέτιση) υποθέσεων κακουργηματικού χαρακτήρα - στις οποίες εμπλέκεται καταδήλως η ΧΑ ως οργανωτικός μηχανισμός - πως το πολιτικό αυτό κόμμα αποτελεί εγκληματική οργάνωση, επιχειρείται να προηγηθεί ο ποινικός χαρακτηρισμός της οργάνωσης και μετά να προσδιοριστούν επακριβώς τα επιμέρους στοιχεία των κακουργημάτων που προβλέπει ο «187». Και αυτό για να θεωρηθεί διαρκές το αδίκημα, σε βαθμό κακουργήματος, της ΧΑ, πράγμα που με «ξελαστίχωμα» της συνταγματικής τάξης και του ευρωπαϊκού δικαίου και νομικού πολιτισμού θα μπορούσε να θεωρηθεί διαρκές αυτόφωρο αδίκημα …και με αυτή την έννοια το αυτόφωρο έρχεται να κάνει πολιτική, διαστέλλοντας κατά πολύ τη νομική λογική (φιλοσοφία δικαίου) που το ορίζει ως τέτοιο.

Εδώ υπάρχει σοβαρό ζήτημα, στα όρια της κρίσης του πολιτεύματος! Ο σκοπός, για άλλη μια φορά, παρατηρούμε να αγιάζει τα μέσα! Και εδώ διαπράττεται σοβαρό πολιτικό αδίκημα εις βάρος την δημοκρατικής τάξης με αυτουργό την ίδια την κυβέρνηση, η οποία μοιάζει να δρα ως (καλή, δημοκρατική) συμμορία για την εξόντωση μιας άλλης (κακής, νεοναζιστικής), ώστε η πρώτη να καρπωθεί εκλογικά οφέλη και να αποκτήσει δημοκρατική αίγλη, την στιγμή κατά την οποία οι κυβερνώντες είχαν απολέσει κάθε μορφή ουσιαστικής πολιτικής νομιμοποίησης για να ασκούν την διευρυνόμενη πολιτική εσωτερικής υποτίμησης, υπό την αιγίδα και επιτροπεία της τρόικας.


Τις εύλογες αυτές ενστάσεις καταθέτω ως πολιτικός επιστήμονας, ο οποίος παρατηρεί θορυβημένος την παγίδευση ακόμη και της δομής της συνταγματικής τάξης, πέραν του βομβαρδισμού της τοιχοποιίας της, ο οποίος αποτελεί από την περίοδο ένταξης στον «ατομικό μηχανισμό» μια διαρκή διαδικασία, που ασφαλώς δεν εμπίπτει σε καμία απολύτως «αυτόφωρη διαδικασία»… μια και ο «187» δεν έχει εφαρμογή εδώ! Η ειρωνεία μου αποκαλύπτει την αγωνία μου: πατινάζ σε πίστα πάγου για την δημοκρατία επιχειρεί η κυβέρνηση των πρωταγωνιστών στην πτώχευση, στην φτωχοποίηση και στον διασυρμό της Ελλάδας (ΝΔ, ΠΑΣΟΚ), με κίνδυνο να πέσει με ορμή, συμπαρασύροντας μέγα πλήθος και την δημοκρατική περίφραξη της χώρας!


Ούτε αυτή είναι… εγκληματική οργάνωση;



Εδώ και ένα μήνα γίνεται μια προσπάθεια να μας πείσουν ότι τα ασφαλιστικά ταμεία ήταν ήδη στα πρόθυρα της κατάρρευσης λόγω των επενδύσεων στο χρηματιστήριο και τα δομημένα ομόλογα πολύ πριν το PSI. 

Αν πάμε όμως ακόμα πιο πίσω μπορεί να βρούμε οτι το 1997 Κ. Σημίτης (πρωθυπουργός), Γ. Παπαντωνίου (υπουργός οικονομίας και οικονομικών) και Λ. Παπαδήμος (διοικητής τότε της Τράπεζας της Ελλάδος και σήμερα πρωθυπουργός και επίτιμος διοικητής της ΤτΕ ) αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν το 80% των αποθεματικών γενεών Ελλήνων στα ελληνικά ασφαλιστικά ταμεία, ώστε κάνοντας η χώρα αυτοεπένδυση σε ομόλογα του ελληνικού δημοσίου να μειώσει το χρέος και το έλλειμμα, ώστε τελικά να μπούμε στο ευρώ. 

Επίσης ότι τα ομόλογα που κουρεύτηκαν ήταν του Ελληνικού Δημοσίου που είχαν κρατήσει τα ταμεία και φυσικά ούτε των ξένων τραπεζών, ούτε τα δομημένα. Μήπως μας δουλεύουν πιο αγρία και από όσο νομίζουμε;
Πώς ο Προβόπουλος αποκαλύπτει ότι οι Σημίτης, Παπαδήμος και Παπαντωνίου μας έβαλαν στο ευρώ με αντάλλαγμα τα αποθεματικά των ασφαλιστικών ταμείων

Στις 27 Ιανουαρίου 2012 η Τράπεζα της Ελλάδας εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση σε απάντηση πολλών δημοσιευμάτων για την τοποθέτηση των αποθεματικών των ασφαλιστικών ταμείων, αλλά και άλλων νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, σε ομόλογα του ελληνικού δημοσίου:
«Με αφορμή την πρόσφατη επανάληψη εσφαλμένων τοποθετήσεων που έχουν δει το φως της δημοσιότητας σχετικά με τη διαχείριση του Κοινού Κεφαλαίου των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου και Ασφαλιστικών Φορέων («Κοινό Κεφάλαιο») από την Τράπεζα της Ελλάδος, επισημαίνονται τα παρακάτω, τα οποία άλλωστε προκύπτουν και από την απλή ανάγνωση του νόμου 2469/1997, όπως ισχύει: 
Τα διαθέσιμα κεφάλαια των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου και Ασφαλιστικών Φορέων («φορείς») συνιστούν το Κοινό Κεφάλαιο το οποίο διαχειρίζεται η Τράπεζα της Ελλάδος.

Το ενεργητικό του Κοινού Κεφαλαίου, το οποίο κατά τον νόμο αποτελεί ομάδα περιουσίας, ανήκει εξ αδιαιρέτου στους συμμετέχοντες στο Κοινό Κεφάλαιο φορείς ανάλογα με το ποσοστό συμμετοχής τους (άρθρο 15, παρ. 11, υποπαρ. β’, ν. 2469/1997).
Η διαχείριση του Κοινού Κεφαλαίου από την Τράπεζα της Ελλάδος δεν διενεργείται ελεύθερα, αλλά αυστηρά εντός του πλαισίου που θέτει ο νόμος (άρθρο 15, παρ. 11, υποπαρ. γ’, ν. 2469/1997). 
Σύμφωνα με τους κανόνες της διάταξης αυτής, η Τράπεζα της Ελλάδος είναι υποχρεωμένη να επενδύει το ενεργητικό του Κοινού Κεφαλαίου αποκλειστικά σε ομόλογα και έντοκα γραμμάτια του Ελληνικού Δημοσίου (σε «κινητές αξίες του Ελληνικού Δημοσίου» κατά τη διατύπωση του νόμου) και μάλιστα άμεσα.
Τέλος, είναι επίσης γνωστό ότι η Τράπεζα της Ελλάδος παρέχει, όποτε ζητηθεί, κάθε πρόσφορη ενημέρωση, τόσο προς τους συμμετέχοντες σ’ αυτό φορείς, όσο και προς τους ασκούντες εποπτεία. Πέραν αυτού, κάθε εξάμηνο όλοι οι φορείς που μετέχουν στο Κοινό Κεφάλαιο λαμβάνουν γραπτή ενημέρωση για τις προσόδους από τη διαχείρισή του, ενώ οι εξαμηνιαίες αποδόσεις του χαρτοφυλακίου του Κοινού Κεφαλαίου αναφέρονται στον δικτυακό τόπο της Τράπεζας της Ελλάδος.» 
Τράπεζα της Ελλάδος, 27/01/2012 – Κοινό Κεφάλαιο των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου και Ασφαλιστικών Φορέων
Δηλαδή τι μας ανακοίνωσε με άλλα λόγια ο κ. Προβόπουλος; 

Ότι στις 14 Μαρτίου του 1997 οι κύριοι Κ. Σημίτης (πρωθυπουργός), Γ. Παπαντωνίου (υπουργός οικονονομίας και οικονομικών) και Λ. Παπαδήμος (διοικητής τότε της Τράπεζας της Ελλάδος και σήμερα πρωθυπουργός και επίτιμος διοικητής της ΤτΕ ) αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν το 80% των αποθεματικών γενεών Ελλήνων στα ελληνικά ασφαλιστικά ταμεία, ώστε κάνοντας η χώρα αυτοεπένδυση σε ομόλογα του ελληνικού δημοσίου να μειώσει το χρέος και το έλλειμμα, ώστε τελικά να μπούμε στο ευρώ.

Μην ξεχνάτε ότι το 1997 ήταν η χρονιά ορόσημο που η ΕΕ έλαβε τις αποφάσεις της για την ένταξη των χωρών στο ευρώ. Δηλαδή θα μπορούσε να πει κάποιος απλά ότι η Ελλάδα μπήκε στο ευρώ με εγγύηση τα λεφτά των ασφαλιστικών της ταμείων.

Το σκανδαλώδες στο νόμο αυτό είναι άλλο.
Το 1997 είναι το έτος οπού επιτρέπεται η ελεύθερη μετακίνηση κεφαλαίων από την Ελλάδα προς το εξωτερικό και η δραχμή μπαίνει στο Ευρωπαϊκό Νομισματικό Σύστημα ως προθάλαμο της κατάργησης της από το ευρω.

Συνεπώς από τη στιγμή εκείνη τα ταμεία έχουν το ελεύθερο να επενδύσουν σε ομόλογα άλλων χωρών.

Ο νόμος αποκλείει αυτή ακριβώς τη δυνατότητα και κατευθύνει υποχρεωτικά τα χρήματα των ασφαλισμένων σε ομόλογα ελληνικού Δημόσιου και οχι π.χ γερμανικού ή γαλλικού.

Δηλαδή για τα χρήματα των ασφαλισμένων η βαθμολογία των οίκων αξιολόγησης περί επενδυτικών κίνδυνων είναι ως μη γενόμενη.

Θα ακούσατε τώρα με το PSI ότι ξένα ασφαλιστικά ταμεία είχαν ελληνικά ομόλογα στα πλαίσια της διασποράς κίνδυνου σε πολλές χώρες.

Τα ελληνικά όμως ταμεία δεν είχαν ξένα ομόλογα ως εάν τα ελληνικά να ήσαν τα ασφαλέστερα του κόσμου και όσα το σκεφτήκαν για τη μειοψηφία των αποθεματικών τους που διαχειρίζονταν τα ίδια συκοφαντήθηκαν αγρίως με την υπόθεση των δομημένων ομολόγων.

Η αλήθεια όμως είναι ότι από τα δομημένα ομόλογα τα ταμεία δεν έχασαν ενώ τα ελληνικά ομόλογα κουρεύτηκαν.

Σήμερα μαθαίνουμε από τη UBS ότι μετά το κούρεμα των ομολόγων του ελληνικού δημοσίου, η επίσημη απώλεια φτάνει σε ποσοστό 78,5%!!! Στο 78,5% φτάνουν οι απώλειες των ιδιωτών πιστωτών από το πρόγραμμα αναδιάρθρωσης του ελληνικού χρέους, το PSI, όπως αναφέρει η UBS, στην 5σέλιδη έκθεση της με τίτλο «Greek CDS settled, official loss on bonds is 78.5%» (τα ελληνικά CDS πληρώθηκαν, στο 78,5% οι επίσημες απώλειες από τα ομόλογα), στην οποία και διαπιστώνει ότι το πιστωτικό γεγονός της Ελλάδας δεν δημιούργησε σοβαρά προβλήματα στις χρηματοπιστωτικές αγορές.

Σύμφωνα με τη UBS, η ενεργοποίηση των CDS προχώρησε με πολύ «ήρεμο τρόπο, και ο τρόπος που έγινε θα μπορούσε να αποτελέσει παράδειγμα ενορχηστρωμένης κίνησης για μελλοντικές αναδιαρθρώσεις χρέους χωρίς να προκαλούνται προβλήματα αρνητικών επακόλουθων».

Σύμφωνα με την UBS το ελληνικό χρέος, ακόμη και μετά το PSI δεν έχει καταστεί βιώσιμο, για αυτό και αναμένεται να υπάρξει κατά πάσα πιθανότητα ακόμη μεγαλύτερο haircut στην πορεία.
Η UBS θεωρεί ότι ο επίσημος τομέας, το ΔΝΤ και οι χώρες της ευρωζώνης, θα πιεστούν να συμμετάσχουν σε ένα ακόμη σχέδιο αναδιάρθρωσης του ελληνικού χρέους, το οποίο θα εφαρμοστεί τα επόμενα χρόνια. Επομένως, ακόμη και τα νέα ελληνικά ομόλογα θα υποβληθούν σε «κούρεμα», εκτός του ότι το επιτόκιο είναι πάρα πολύ μικρό τα πρώτα χρόνια (2% μέχρι το 2015).

24H, Παρασκευή, 23 Μαρτίου 2012 (UBS: Οι επενδυτές έχασαν 78,5% από τα ελληνικά ομόλογα)

Η επένδυση σε ομόλογα δεν μειώνει ούτε χρέος, ούτε έλλειμμα. Όμως πήραν το ζεστό χρήμα από τα αποθεματικά των ταμείων στην ΤτΕ Βγήκαν στη δευτερογενή αγορά και αγόρασαν ομόλογα του ελληνικού δημοσίου κυρίως με βραχυπρόθεσμη ωρίμανση (λήξη)

Με τη λήξη αυτών των ομολόγων τα αντικατέστησαν με καινούργια πρωτογενή με πολύ μικρότερο επιτόκιο.
Η διαφορά στο επιτόκιο μείωσε το δημόσιο χρέος και κατ΄επέκταση τα τοκοχρεωλύσια και το δημόσιο έλλειμμα.

Άρα, το ευρώ το πληρώσαμε με τις ασφαλιστικές εισφορές τις δικές μας και των πατεράδων μας. Για το πάρτι της προηγούμενης δεκαετίας κάποιοι κράταγαν λογαριασμό, ενώ ο εκτελεστής κ. Παπαδήμιος επέστρεψε απλά για να τον πληρώσει, ώστε να εξασφαλίσει μερικά χρόνια ακόμα στο ευρώ.

Φυσικά, όταν σε λίγα χρόνια χρειαστεί να πληρώσουμε και πάλι τα επόμενα για την παραμονή μας στο ευρώ, τότε πολύ απλά δε θα υπάρχουν και πολύ απλά οι “φίλοι” Ευρωπαίοι θα μας διώξουν κακήν κακώς…

Νίκος Δ.