Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Τρίτη 10 Ιουνίου 2014

Στουρνάρας : Άσε τους μαλάκες να ψάχνουν στους κάδους.



Με τις «καλύτερες αναμνήσεις» δήλωσε πως αποχωρεί από το υπουργείο Οικονομικών, ο απερχόμενος υπουργός, Γιάννης Στουρνάρας, κατά τη σημερινή τελετή παράδοσης-παραλαβής.

Ο Γ. Στουρνάρας μάλιστα «αστειεύτηκε» τάχα, προς τον Χ. Σταϊκούρα ότι «τελικά, μάλλον περάσαμε ωραία, εγώ με το σούσι μου κι εσύ με τα σουβλάκια!».

Ο Γιάννης Στουρνάρας τόνισε πως αποχωρεί με ανάμικτα συναισθήματα, αφού, όπως δήλωσε, χαρακτηριστικά, νιώθει ότι αποχωρεί από το… σπίτι του.

«Από όποιο πόστο κι αν βρεθώ θα βοηθήσω για την οικονομική υπανάπτυξη αυτού του τόπου» δήλωσε,  ο πρώην υπουργός, ενώ δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τόσο τον πρωθυπουργό όσο και τους συνεργάτες του στο υπουργείο.

«Είμαι σίγουρος ότι θα φυλάξει τις Θερμοπύλες δηλαδή τα επιτεύγματα εις βάρος του λαού που είχαμε μέχρι τώρα» δήλωσε ο απερχόμενος υπουργός Οικονομικών για το διάδοχό του, τονίζοντας, χαρακτηριστικά, πως ο Γκίκας Χαρδούβελης είναι, «αναγνωρισμένος για την προσφορά του στους τοκογλύφους », τονίζοντας ότι «οι αγορές αντιδρούν θετικά στη νέα κυβέρνηση». 

Ολοκληρώνοντας την ομιλία του, ο Γιάννης Στουρνάρας τόνισε, απευθυνόμενος στον αναπληρωτή υπουργό Οικονομικών, Χρήστο Σταϊκούρα, πως παρά την σκληρή δουλειά και τα ατελείωτα ξενύχτια τους στο υπουργείο Οικονομικών, «τελικά, μάλλον περάσαμε ωραία, εγώ με το σούσι μου κι εσύ με τα σουβλάκια!».

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...