Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Τετάρτη 9 Ιουλίου 2014

Δηλαδή η Βίζιτα η ….τσόντα. Δεν υπάρχει άλλη... λύση.



Στα 19 μου διαπίστωσα ότι δεν υπάρχει modeling στην Ελλάδα. Υπάρχει ένα καλά στημένο εργοστάσιο Βίζιτας. Όσες πετυχαίνουν δεν είναι στην Ελλάδα αλλά στο εξωτερικό. Κι αυτές που κάνουν κάτι εντός των συνόρων ή έχουν χορηγό ή έχουν συγγένεια με κάποιους με επιρροή. Εγώ δεν είχα ούτε το ένα ούτε το άλλο. Επέλεξα λοιπόν να κάνω κάτι που γουστάρω, να παίξω σε ταινία του Δημήτρη Σειρηνάκη από το να πουλάω το κορμί μου στις βίζιτες. Και μη νομίζετε ότι αυτό που λέμε μόδα στην Ελλάδα είναι κολέγιο. Είναι απλά βιτρίνα. Πίσω από την βιτρίνα κινείται ένα σύστημα που διοχετεύει κορίτσια σε ισχυρούς. Κι εγώ αυτό δε το γουστάρω. Γουστάρω να δίνω το κορμί μου εκεί που θέλω εγώ!”, σχολίασε μεταξύ άλλων η Μαρία Αλεξάνδρου  σε συνέντευξή της… Η γνωστή πορνοστάρ είχε υποσχεθεί ότι σε περίπτωση που η Εθνική Ελλάδας έπαιρνε την πρόκριση για την επόμενη φάση του Παγκοσμίου Κυπέλλου θα έβγαινε γυμνή στο Σύνταγμα.
Οι διεθνείς μας έκαναν το καθήκον τους με το 2-1 απέναντι στην Ακτή Ελεφαντοστού και η Αλεξάνδρου δεν είχε κανένα πρόβλημα να κάνει την υπόσχεσή της πράξη: Βρέθηκε στο Σύνταγμα και τα έβγαλε όλα!

Κατά σατανική σύμπτωση τα ίδια είχε πει και η άλλη βιζιτού  του Σειρινακη η Λιαγουροπούλου παλιά   όπως μπορείτε να δείτε εδώ «Δεν υπάρχει modeling στην Ελλάδα. Υπάρχει ένα καλά στημένο εργοστάσιο Βίζιτας».



1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Η τον ..παίρνεις η σε..παίρνουν

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...