Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Κυριακή 28 Δεκεμβρίου 2014

Έμμεσος «Δολοφόνος» ο Βαρδινογιάννης .Έχουμε τον πρώτο νεκρό από το νοικιασμένο «φέρετρο» του.



Norman Atlantic:Σοβαρές ελλείψεις σε σωστικά μέσα και αλλού έδειξε η τελευταία επιθεώρηση.Ποιες παρατηρήσεις είχαν κάνειοι λιμενικές αρχές της Πάτρας για το ιταλικό επιβατηγό/οχηματαγωγό





Το οχηματαγωγό Norman Atlantic, σύμφωνα με πληροφορίες είναι κλάσεως Ro-Ro που σημαίνει πως είναι κατασκευασμένο και αδειοδοτημένο να μεταφέρει ΜΟΝΟΝ οχήματα. Δείτε το εδώ
http://translate.google.gr/translate?hl=el&sl=en&u=http://en.wikipedia.org/wiki/MS_Norman_Atlantic&prev=search
Αναφέρετε ως ……
Είδος:
Απαγορεύεται δηλαδή, η μεταφορά επιβατών. Εάν είναι έτσι, γιατί η Ελληνική εταιρεία ΑΝΕΚ, συμφερόντων Βαρδινογιάννη, ναύλωσε ένα ακατάλληλο για μεταφορά επιβατών πλοίο;
Ποιο είναι το ιστορικό του πλοίου, αν είναι μετασκευασμένο οχηματαγωγό, αν δικαιολογείται η παρουσία τόσο μεγάλου αριθμού επιβατών και οχημάτων, αν η οργανική σύνθεση του πλοίου κάλυπτε τις ανάγκες, και αν ήταν επαρκή και λειτούργησαν τα μέσα διάσωσης;
Ποιο είναι το ιστορικό των ελέγχων του πλοίου, πως αντιμετωπίστηκαν οι παρατηρήσεις που έγιναν κατά τη διάρκεια του ελέγχου στις 19 Δεκεμβρίου 2014 από τις Λιμενικές Αρχές στην Πάτρα, που έχουν αναρτηθεί στο σύστημα "EQUASIS"(www.,equasis.org), παρατηρήσεις πολύ σοβαρές που αφορούν την αξιοπλοΐα του «NORMAN ATLANTIC».
Τώρα θα μας πείτε ποιος θα ζητήσει τον λόγο από τον Βαρδινογιάννη; Ε αυτό το αφήνουμε στην φαντασία του ..Σαμαρά.
Σύμφωνα με όλες τις πληροφορίες που δίνονται στη δημοσιότητα, η πυρκαγιά επί του πλοίου εκδηλώθηκε γύρω στις 4 πμ της 28ης Δεκεμβρίου, όταν στην περιοχή έπνεαν ισχυροί άνεμοι εντάσεως 8-9 Μποφόρ. Και το πλοίο ευρίσκετο σε απόσταση 30-35 ν.μ. βορείως της Κέρκυρας!
Ρωτάμε!
Είχε άδεια απόπλου το πλοίο, ναυλωμένο από την εταιρεία Βαρδινογιάννη, από το Λιμεναρχείο Ηγουμενίτσας να αποπλεύσει;
Εξέπεμψε άμεσα σήμα κινδύνου (SOS) το πλοίο, και πότε; Nαι ή όχι και ποια ώρα;
Τι έκαναν οι αρμόδιες ελληνικές αρχές όταν έλαβαν το σήμα κινδύνου; Αδιαφόρησαν ή διέταξαν τον πλοίαρχο να επιστρέψει άμεσα στο πλησιέστερο λιμάνι της Κέρκυρας, δοθέντος ότι έως εκείνη την ώρα, αλλά και αργότερα οι μηχανές πρόωσης του πλοίου ευρίσκοντο σε λειτουργία;
Κατά τη στιγμή της εκδηλώσεως της πυρκαγιάς το πλοίο βρισκόταν σε απόσταση 1,5 με 2 ωρών από την Κέρκυρα! Γιατί δεν διατάχθηκε ο πλοίαρχος να επιστρέψει αμέσως στο λιμάνι της Κέρκυρας; Οπότε θα είχε αποφευχθεί η σημερινή τραγωδία και η αγωνία των 500 περίπου επιβατών και των πολυπληθών συγγενών τους.
Γιατί οι κρατικές μας υπηρεσίες, ΥΕΝ και ΥΕΘΑ αντέδρασαν τόσο καθυστερημένα;
Γιατί δεν διατάχθηκε άμεσα η σκοπούσα φρεγάτα «Ναβαρίνο» να πλεύσει άμεσα στον τόπο της τραγωδίας, όποτε αυτή τη στιγμή θα ήταν ήδη εκεί για να εισφέρει βοήθεια;
Μετά τις παραπάνω εύλογες παραλήψεις και αμέλειες, μπορούμε να αποκλείσουμε την περίπτωση προβοκάτσιας, δεδομένου ότι αύριο τελειώνει οριστικά η φαύλη διακυβέρνηση της χώρας από τις δυνάμεις της ανικανότητας, της διαφθοράς, της Εθελοδουλίας και της υποταγής στα κελεύσματα των εγχώριων και πολύ γνωστών βαρόνων της διαπλοκής;
Παναγιώτης Αποστόλου
Επικεφαλής “Ελλήνων Πολιτεία”








Μέχρι να ….εκλεγεί πρόεδρος – γλάστρα στους εκατό σαράντα θα μείνουν .Πάντως για παρηγοριά ..στους 156 έφτασαν.  

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Όταν ακούς ότι έχει τα πιστοποιητικά είναι για να βαράς ενέσεις .Είναι γνωστό πως δίνονται τα …πιστοποιητικά. Αλλά όταν έχεις τον….Βαρβιτσιώτη υπουργό για τους εφοπλυστάδες τα λέει όλα. Φυλακή πρέπει να μπουν οι παλιοπουστηδες και μάλιστα δις ισόβια με αραπάδες , γιατί η κρεμάλα τους απαλλάσσει από τον βασανισμό

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...