Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2016

Τόσους πολλούς πούστηδες έχει η Θεσσαλονίκη;



Η σιγουριά του εκπλήσσει.
"Θα είμαι δήμαρχος μέχρι να πεθάνω. Εάν γίνω 100 χρονών και έχει άλλες τρεις θητείες, μέχρι 100 χρονών θα είμαι δήμαρχος", δηλώνει ο Κεμάλ  Μπουτάρης, σε εφ' όλης της ύλης συνέντευξη που παραχώρησε στο ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού και Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων "Πρακτορείο fm 104,9".   Ο … ερωτηθείς εάν ισχύουν δημοσιεύματα που τον θέλουν να μένει στο δημαρχιακό θώκο μέχρι τα μέσα της τρέχουσας, δεύτερης, θητείας και στη συνέχεια να παραδίδει το "δαχτυλίδι" της διαδοχής υποστήριξε χαρακτηριστικά: "Δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Ολίγον έγκυος δεν έχει. Από την ώρα που αποφάσισα σ' αυτή την ηλικία να γίνω δήμαρχος και από την ώρα που ενεπλάκην και αντιλήφθηκα πολύ - πολύ βαθιά τι δυνατότητες έχει να κάνει ένας δήμαρχος, θα είμαι δήμαρχος μέχρι να πεθάνω. Εάν γίνω 100 χρονών και έχει άλλες τρεις θητείες, μέχρι 100 χρονών θα είμαι δήμαρχος".  
Για διαδοχή στη δημαρχία   "Οι δύο θητείες, μια πρόταση που κατέθεσα σε γενική συνέλευση της ΚΕΔΕ, είναι ένα πράγμα που με προβληματίζει. Διότι το να είσαι δήμαρχος δεν είναι επάγγελμα. Την πρώτη θητεία δεν την υπολογίζω γιατί ήταν 'κουτσή', γιατί ήταν μπερδεμένη.  "Όλοι είναι εν δυνάμει διάδοχοι. Όλοι είναι καλά παιδιά...", ανέφερε χαρακτηριστικά απαντώντας ωστόσο στην ερώτηση "Γιάννης Μπουτάρης είναι;" ως εξής: "Τι είναι αυτά που με ρωτάς τώρα; Γιάννης Μπουτάρης είναι ένας και μοναδικός. Τον έκανε ο Θεός και πέταξε το καλούπι. Τι να κάνουμε τώρα;".   Είμαι αχόρταγος".   "Είμαι κατ' εξοχήν μοναχικός τύπος"   "Κυκλοφορώ στα μέρη που ξέρω κι εγώ επιλέγω. Δεν με ενδιαφέρει να είμαι λαοπρόβλητος, με την έννοια να γυρνάω στα μαγαζιά και να σφίγγω τα χέρια. Αυτό το σιχαίνομαι".   "Και μια βόλτα στην παραλία θα κάνω να ηρεμήσω, στα παγκάκια που δεν έχει κόσμο, θα πάω σινεμά μόνος μου ή θα πάω σε ένα μπαρ με πάρα πολύ φασαρία.   Είμαι κατ' εξοχήν μοναχικός τύπος. Μ' ενοχλεί ακόμη και η ασφάλεια που γυρνάει γύρω μου". "Κι όταν μ' έχει πιάσει μια στεναχώρια πηγαίνω και αισθάνομαι μια ανάταση, στον 'Αγιο Νικόλαο Ορφανό. Χωρίς να είμαι θρήσκος, αλλά όταν σ' ένα χώρο έχουν περάσει χιλιάδες άνθρωποι, έχουν πει τον πόνο τους, αυτοί οι χώροι βγάζουν μια ατμόσφαιρα. Με αυτή τη λογική πηγαίνω στην εκκλησία", αναφέρει ο δήμαρχος.   Τα οχτώ συν δύο τατουάζ του δημάρχου   "Έχω οχτώ τατουάζ. Το καθένα ξεχωριστό. Θα κάνω άλλα δύο τώρα. Το ένα το έχω υποσχεθεί να το κάνω μαζί με την εγγονή μου. Διάλεξε αυτή το σχέδιο, είναι μια γοργόνα. Μου είπε παππού θέλω να κάνουμε ένα τατουάζ. Της είπα, θα σε πάω εγώ, κι επειδή ζωγραφίζει ωραία θα το κάνουμε μαζί. Το δεύτερο το σκέφτομαι, είναι μια αγριόγατα". 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...