Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Πέμπτη 14 Ιουλίου 2016

Aφού γνωρίζεις την ..προαπόφαση, τι… γκαρίζεις ;





To ζουμί- εκλογικος νόμος είναι για να σας ξαναβάλουν στην βουλή, αφού θα κατέβει το όριο εισόδου στην βουλή. Τελεία και ..αυλα. Για τα υπόλοιπα πάντως σουπερ ξεφτιλοδημοκράταρε μείωση μισθών ,συντάξεων, ΕΝΦΙΑ, ξεπούλημα δημόσιας περιουσίας  , ….ναι σε όλα.
«Και εγώ έχω αντιρρήσεις με τον εκλογικό νόμο και τις λέω. Δεν έχω πρόβλημα. Στο δικό μας κόμμα υπάρχει δημοκρατία», είπε ο κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος των Ανεξαρτήτων Ελλήνων, Θανάσης Παπαχριστόπουλος, στην ομιλία του, στη βουλή.
«Εγώ θέλω να καταργηθούν και οι 12 βουλευτές του ψηφοδελτίου Επικρατείας. Δεν κατάλαβα εγώ γιατί πρέπει να φτύνω αίμα και να λιώνω σόλες στους 48 δήμους και ο άλλος να έρχεται φυτευτός. Όσο προσωπικότητα και να είναι», πρόσθεσε ο κ. Παπαχριστόπουλος.
«Όσο για την κατάτμηση των περιφερειών, άκουσα μία επαναστατική πρόταση από τη Νέα Δημοκρατία, να κοπούν σε τρεις. Όχι ρε φίλε. Σε δέκα ναι, ώστε να μπορεί ο υποψήφιος που είναι στην Πετρούπολη, στη Νέα Ιωνία, στο Καματερό, και που δεν έχει πρόσβαση στα media, ούτε έχει χρήματα, να αναδειχθεί νέο αίμα στη βουλή», ανέφερε παράλληλα ο κ. Παπαχριστόπουλος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...