Ένα από τα πολλά
που δεν είπαν γιατί δεν τους βολεύει, είναι ότι το υπουργείο Ναυτιλίας έχει
δώσει άδεια πλεύσης σε ένα πλοίο που εκτός από παλιό, ήταν και μονού
τοιχώματος. Τα πλοία μονού τοιχώματος εδώ και πολλά χρόνια δεν είναι ασφαλή ως
μεταφορικά πλοία καυσίμων και διεθνώς αντικαθίστανται από πλοία διπλού
τοιχώματος για να περιορίζονται τα ατυχήματα από διαρροές καυσίμων, αφού η
συντήρηση μπορεί να γίνεται μέσω του χώρου που υπάρχει ανάμεσα στο εξωτερικό
και στο εσωτερικό τοίχωμα με διάφορες τεχνικές, ακόμη και εν πλώ! Εγκληματική
είναι και διαχρονικά η στάση του υπουργείου στο θέμα της προστασίας των
θαλασσών απο ατυχήματα. Με την "αργοπορία" λόγω της τύφλας του Κουρουμπλή
πήραν δουλίτσες και εταιρείες τύπου Αχόρταγος που ρούφαγαν νερό από τις
παραλίες... Μήπως ήταν από αυτές που μεταφέρουν και τα λαθραία καύσιμα στην
Αττική;
ΑΓΩΝΙΑ για τον Δημήτρη Κόκοτα! «Δεν πήγαν τα πράγματα έτσι όπως περίμεναν
κάποιοι...»
-
Σταθερή παραμένει η κατάσταση της υγείας του Δημήτρη Κόκοτα και ενώ τα
αποτελέσματα τους εγκεφαλογραφήματος που έκανε ήταν αρκετά θετικά έτσι ώστε
να ξεκι...
Πριν από 31 δευτερόλεπτα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου