Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2010

Συνεχίζει και για αυτό τον μήνα να έχει τον τίτλο του… ΜΑΛΑΚΑ, ο ΑΪΒΑΛΙΩΤΗΣ



Ακούστε επίπεδο βουλευτού .ΤΟΝ ΗΠΙΕ Ο ΚΙΚΙΛΙΑΣ .Δεν κοιτάνε να μην τον πίνουν οι γυναίκες τους ,γιατί βλέπουμε πολλά κέρατα να εξέχουν τελευταία στην… Καλλιρόης, για τον Κικίλια ενδιαφέρθηκε.


3 σχόλια:

  1. Και ο Κικίλιας τον πίνει από τον Βαλλιανάτο και εσύ τον πίνεις από τον Bilderberg Σαμαρά, έτσι μια χαρούμενη ατμόσφαιρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εσυ απο ποιον τον πίνεις; απο τον KARATZAFYRER;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο φυγόστρατος Αιβαλιώτης αναδεικνύεται ο πιο λαικιστής και βρωμιάρης βουλευτής της εποχής. ξεπέρασε και τον αρχηγό του . Αφήστε τις πολλές βλακείες που εκστομίζει κάθε μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή