Και τι δεν είπε ο «γραφικός» Καρατζαφέρης σήμερα στην βουλή?
Άκουσα τον κ. Αλαβάνο, πράγματι με μια ωραία θεατρική παρουσίαση να λέει για τους ξένους τη λέξη «φροντιστήριο». Το άσυλο πώς θα το πείτε στους ξένους; Να μου πείτε. Πήγε κορυφαίος εισαγγελέας της χώρας, ο οποίος έχει και στενή συγγενική σχέση με προσωπικότητα του ΠΑ.ΣΟ.Κ., σε ένα συνέδριο στο Λονδίνο με άλλους εισαγγελείς και είπε πώς αντιμετωπίζεται το άσυλο. Και τον κοίταγαν σαν εξωγήινο. Από πού είσαι εσύ; Τι είναι αυτό το άσυλο; Και προσπαθούσε να τους περιγράψει τι είναι το άσυλο. Δηλαδή τι είναι το άσυλο; Παραχώρηση σε ανθρώπους δικαιωμάτων που δεν έχουν οι άλλοι. Αυτό είναι. Δηλαδή λέμε ότι το κράτος δεν μπορεί να επέμβει σε αυτό το χώρο. Έχουμε θύλακες έξω από τους νόμους του κράτους. Αυτό είναι το άσυλο. Δηλαδή κάποια Ζωνιανά είναι το άσυλο, κάποια Εξάρχεια είναι το άσυλο. Αυτό είναι το άσυλο. Και βεβαίως εγώ έχω κάποια ερωτήματα να θέσω. Και τα θέτω τα ερωτήματα ιδιαίτερα σε εκείνους που υπερασπίζονται το άσυλο ακόμα. Πρώτο ερώτημα, εάν ο καθένας μπορεί να πηγαίνει στα πανεπιστημιακά ιδρύματα για να περνάει την ώρα του. Είναι ένας χώρος εκπαιδευτικός, πανεπιστημιακός χώρος, χώρος ελεύθερης διακίνησης των ιδεών. Περιμένω απάντηση, ιδίως από το ΣΥ.ΡΙΖ.Α.. Δεύτερο ερώτημα, εάν η συμβολική και ιστορική του ασύλου του 1982, όταν βγαίναμε από τη χούντα, έχει σήμερα εφαρμογή στην εποχή του ιντερνέτ.Τι ακριβώς προστατεύει σήμερα το άσυλο; Είναι κοινωνικό ή πανεπιστημιακό άσυλο; Είναι ασυλία να μπορεί να κάνει κάποιος οτιδήποτε μέσα στο χώρο αυτό; Τρίτο ερώτημα:Ποιος υποστηρίζει το άσυλο;Έχουμε δει κουκουλοφόρους να λένε «είμαστε μέσα, γιατί υποστηρίζουμε το πανεπιστημιακό άσυλο» και η ελληνική πολιτική σκηνή στο σύνολό της να μην δίνει απαντήσεις. Τέταρτο ερώτημα: Να ξεκαθαριστεί ότι υπεύθυνος για το ζήτημα είναι ο Πρύτανης. Ο Πρύτανης δεν είναι μόνο για δεξιώσεις. Πρέπει στη δύσκολη στιγμή να πάρει μια απόφαση και αν δεν πάρει την απόφαση, να παραιτείται. Αυτά δεν τα λέω εγώ.Τα λέει ο υποψήφιος υπερνομάρχης του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. στις τελευταίες εκλογές, ο κ. Πανούσης, ο δημιουργός του ασύλου. Έρχεται, λοιπόν, σήμερα ο υπερνομάρχης, η αρίστη επιλογή του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. στις τελευταίες εκλογές και διερωτάται σήμερα ο άνθρωπος σε άρθρο του «Τι είναι αυτά; Σταματήστε το άσυλο. Δεν έχει εφαρμογή το άσυλο σήμερα». Άσυλο σήμερα να προστατευτεί από ποιον; Θα πάει να μπει αυθαίρετα ο αστυνομικός μέσα στο άσυλο; Μπορεί σήμερα το παιδί των δεκαοκτώ ετών –να είμαστε σοβαροί- να διατυπώσει μια διαφορετική άποψη μέσα στο πανεπιστήμιο και να πει «Εγώ δεν θέλω να χάσω τα μαθήματά μου. Εγώ είμαι από την Κρήτη, σπουδάζω στα Γιάννενα, ο πατέρας μου πληρώνει λεφτά, θέλω μάθημα»; Έτσι και το πει, πάει, ο κουκουλοφόρος τον καθάρισε την ίδια ώρα από εκεί μέσα. Επομένως, για ποιο άσυλο λέτε; Ποια ελευθέρα διακίνηση των ιδεών; Αν είναι άσυλο, είναι άσυλο ανιάτων πράξεων κατά της δημοκρατίας. Περί αυτού του ασύλου πρόκειται. Εάν δεν ξεκαθαρίσουμε αυτό, πού βαδίζουμε, κύριε Πρωθυπουργέ;
Αφού ρε μεγάλε σε ανέχονται εκεί μέσα να λες πολιτικομαλακίες και δεν σηκώθηκαν να φύγουν καλά να πάθουν. Εσύ τρόμαξες να βγάλεις ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ και μιλάς για ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ; Που τα γνωρίζεις; από έξω που περνούσες για να πουλήσεις καμία κασέτα; Είναι να τρελαίνεται κανείς. Αφού λυσσάξατε να καταργήσετε το άσυλο μερικά χουντικά κατάλοιπα γιατί δεν καταργείται ταυτόχρονα και την βουλευτική και υπουργική ασυλία σας. Φοβόσαστε μάλλον ότι θα μπείτε τότε οι πιο πολλοί στον κορυδαλλό λόγω των «αγαθοεργιών» σας. Για το άσυλο έχει χυθεί πολύ αίμα, και ερχόσαστε τώρα η χουντοπαρεα του κερατά να θέλετε την κατάργηση του. Όσο για το τι είναι διακίνηση ελεύθερων ιδεών που να γνωρίζετε την έννοια. Μια ζωή με παρακράτος, δικτατορίες, φασιστικές πρακτικές, και καταπίεση του λαού, είσαστε “ΑΓΚΑΛΙΑ” Αυτές οι έννοιες για σας τους ΨΕΥΤΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ είναι άγνωστες.
ετσι οπως τα λες ειναι φιλε ιχνος
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν εγλυφες τον Καρατζαφέρη ήταν καλά γύφτο. τώρα στην απ΄έξω τον βριζεις. μήπως δεν σε ξέρουμε παλιόγυφτε
ΑπάντησηΔιαγραφή