Πατήστε κλικ στις εικόνες. Η Κίνα παρουσίασε την ταχύτερη σιδηροδρομική υπηρεσία στον κόσμο. Το νέο σύστημα της Κίνας συνδέει τις σύγχρονες πόλεις της Guangzhou και Wuhan με μέση ταχύτητα των 217 μίλι/ώρα - και χρειάστηκαν μόνο τέσσερα χρόνια για να οικοδομήσουν. Το υπέρ-τρένο υψηλής ταχύτητας μειώνει τη διαδρομή 664 μιλίων σε μόλις τρεις ώρες διαδρομή και περικόπτει τον προηγούμενο χρόνο διαδρομής περισσότερο από επτάμηνη ώρες. Οι εργασίες για το έργο ξεκίνησαν το 2005 ως τμήμα της σχεδίασης για την επέκταση ενός δικτύου υψηλής ταχύτητας με στόχο την σύνδεση τελικά Guangzhou, ένα επιχειρηματικό κέντρο στη νότια Κίνα στην περιοχή του Χονγκ Κονγκ, με την πρωτεύουσα Πεκίνο, «Το τρένο μπορεί να πάει 245 μίλια/ώρα, είναι το γρηγορότερο τρένο σε λειτουργία στον κόσμο», είπε ο Ζανγκ Shuguang, επικεφαλής του γραφείου μεταφορών στο υπουργείο σιδηροδρόμων. Συγκριτικά, ο μέσος όρος για τρένα υψηλής ταχύτητας στην Ιαπωνία ήταν 150 μίλι/ώρα ενώ στη Γαλλία ήταν 172 μίλια/ώρα, είπε μηχανικός, υπεύθυνος για το σχεδιασμό του συνδέσμου. Το Πεκίνο έχει ένα φιλόδοξο πρόγραμμα ανάπτυξης σιδηροδρομικών μεταφορών με στόχο την αύξηση του εθνικού δικτύου από το σημερινό 53.437 μίλια σε 74.564 μίλια, καθιστώντας το πιο εκτεταμένο σιδηροδρομικό σύστημα, εκτός των Ηνωμένων Πολιτειών . Τον Σεπτέμβριο, οι υπάλληλοι δήλωσαν ότι σχεδιάζεται η κατασκευή 42 γραμμών υψηλής ταχύτητας έως το 2012 σε μια μαζική επανεξέταση του συστήματος στο πλαίσιο των προσπαθειών για την επιτάχυνση της οικονομικής ανάπτυξης εν μέσω της παγκόσμιας ύφεσης.
Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου 2009
Όταν λέμε ..τραίνο, θα εννοούμε πλέον ..αυτό?
Πατήστε κλικ στις εικόνες. Η Κίνα παρουσίασε την ταχύτερη σιδηροδρομική υπηρεσία στον κόσμο. Το νέο σύστημα της Κίνας συνδέει τις σύγχρονες πόλεις της Guangzhou και Wuhan με μέση ταχύτητα των 217 μίλι/ώρα - και χρειάστηκαν μόνο τέσσερα χρόνια για να οικοδομήσουν. Το υπέρ-τρένο υψηλής ταχύτητας μειώνει τη διαδρομή 664 μιλίων σε μόλις τρεις ώρες διαδρομή και περικόπτει τον προηγούμενο χρόνο διαδρομής περισσότερο από επτάμηνη ώρες. Οι εργασίες για το έργο ξεκίνησαν το 2005 ως τμήμα της σχεδίασης για την επέκταση ενός δικτύου υψηλής ταχύτητας με στόχο την σύνδεση τελικά Guangzhou, ένα επιχειρηματικό κέντρο στη νότια Κίνα στην περιοχή του Χονγκ Κονγκ, με την πρωτεύουσα Πεκίνο, «Το τρένο μπορεί να πάει 245 μίλια/ώρα, είναι το γρηγορότερο τρένο σε λειτουργία στον κόσμο», είπε ο Ζανγκ Shuguang, επικεφαλής του γραφείου μεταφορών στο υπουργείο σιδηροδρόμων. Συγκριτικά, ο μέσος όρος για τρένα υψηλής ταχύτητας στην Ιαπωνία ήταν 150 μίλι/ώρα ενώ στη Γαλλία ήταν 172 μίλια/ώρα, είπε μηχανικός, υπεύθυνος για το σχεδιασμό του συνδέσμου. Το Πεκίνο έχει ένα φιλόδοξο πρόγραμμα ανάπτυξης σιδηροδρομικών μεταφορών με στόχο την αύξηση του εθνικού δικτύου από το σημερινό 53.437 μίλια σε 74.564 μίλια, καθιστώντας το πιο εκτεταμένο σιδηροδρομικό σύστημα, εκτός των Ηνωμένων Πολιτειών . Τον Σεπτέμβριο, οι υπάλληλοι δήλωσαν ότι σχεδιάζεται η κατασκευή 42 γραμμών υψηλής ταχύτητας έως το 2012 σε μια μαζική επανεξέταση του συστήματος στο πλαίσιο των προσπαθειών για την επιτάχυνση της οικονομικής ανάπτυξης εν μέσω της παγκόσμιας ύφεσης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου