ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΗΣΙΑ: με «δυνατό χαρτί» το διαδίκτυο και τα social media, στο επιτελείο του B. Kικίλια, ευελπιστούν ότι θα κατορθώσουν, αυτές τις τελευταίες ημέρες, να κεφαλαιοποιήσουν την προσπάθεια που ξεκίνησε από τις 20 Αυγούστου. Γύρω στα δέκα άτομα από το χώρο της δημοσιογραφίας και της επικοινωνίας ασχολούνται αποκλειστικά με την προβολή του υποψηφίου της N.Δ. και όπως λένε και οι ίδιοι, «ποντάρουν» κυρίως στις νέες τεχνολογίες για την προεκλογική καμπάνια. Προβολή κάθε δραστηριότητας του συνδυασμού «Αττική - Νέα προοπτική», μέσω Facebook, Twitter αλλά και τα Blogs, εξασφαλίζουν μεγάλη διείσδυση κυρίως στις νέες ηλικίες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου