Κατ΄αρχήν δεν μπορεί να είναι έμμισθος υπάλληλος του διότι ως γνωστόν ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ δεν πληρώνει κανένα υπάλληλο του. Και δεύτερον ο ίδιοι οι βουλευτές του δεν ζητούν πολλά τζαμιά; Εξάλλου τι είναι; Ένας επιπλέον από τους πολλούς ξένους που έχει στην δούλεψη του, και που ελπίζουν ότι θα τους βολέψει κάπου, για αυτό εργάζονται για ένα κομμάτι ψωμί.
Ο έμμισθος υπάλληλος του ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ και τακτικός αρθρογράφος της κομματικής του εφημερίδας ΑΛΦΑ ΕΝΑ πρόεδρος της Ένωσης Μεταναστών Ελλάδος (ΕΜΕ) κ. Κολομπανί ζητά περισσότερα τζαμιά στην Ελλάδα!
Πρόεδρος της ως άνω Ενώσεως είναι κάποιος Ζαν Ντανιέλ Κολομπανί και μέλος του ΔΣ κάποιος Σαΐντ Μοχάμεντ Τζαμίλ. Οι παραπάνω κύριοι, που υποθέτω εκπροσωπούν τους ΝΟΜΙΜΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ στη Χώρα μας και ΟΧΙ ΤΟΥ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ, παραχώρησαν συνέντευξη τύπου και παρουσίασαν τις προτάσεις τους για θέματα μεταναστευτικής πολιτικής.
Στο θέμα ανέγερσης τζαμιού η πρόταση της ΕΜΕ συνίσταται στη δημιουργία 10 τουλάχιστον τζαμιών στην ελληνική επικράτεια, με βάση το διαφορετικό θρησκευτικό τους προσανατολισμό.
Ο κ. Πρόεδρος της ΕΜΕ ο κ. Κολομπανί, ήταν (δεν ξέρω αν είναι ακόμη) έμμισθος υπάλληλος του ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ και τακτικός αρθρογράφος της κομματικής του εφημερίδας ΑΛΦΑ ΕΝΑ μαζί με κάποια Ναταλί Κολομπανί, η οποία επιμελείτο την προτελευταία σελίδα με τα ΝΕΑ σε 3 ΓΛΩΣΣΕΣ.
Η ΛΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ . ( ΗΛΕΚΡΙΚΟΣ , ΜΕΤΡΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ , ΤΡΟΛΕΙ , ΤΡΑΜ . )
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια το κατάντημα των μέσων μαζικής μεταφοράς , ( ηλεκτρικός μετρό , λεωφορεία ,τρόλεϊ , τραμ . ) την μεγαλύτερη εύθηνη την έχουν οι συνδικαλιστές τους και οι εργαζόμενοι που μαζί με τις δοτές άχρηστες και ανίκανες διοικήσεις τους δεν προτείνουν σωστά μέτρα για αύξηση των εσόδων των ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ,κοιτάζουν μόνο να αναθέτουν την φύλαξη των σταθμών σε εταιρείες σεκιούριτι με ανίκανο προσωπικό που μόνο για σεκιούριτι δεν κάνουν ,ο ΗΣΑΠ να αναθέτει σε απατεώνες εργολάβους την αλλαγή των γραμμών που για δουλεία ενός έτους το πολύ αυτές την κάνουν σε πέντε και βαλε χρόνια για να τα οικονομάνε ( ο ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ κάποτε που είχε τον ΗΣΑΠ το πρωί δούλευαν κανονικά τα τραίνα και το βράδυ αλλάζανε τις γραμμές χωρίς να ταλαιπωρείτε ο κόσμος ) , να περνούν μεγάλους μισθούς με τις υπερορίες και τα επιδόματα .
ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ , ΚΑΘΕ ΗΜΕΡΑ ΧΑΝΟΥΝ 4.000.000 ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ ΤΟΝ ΜΗΝΑ ΕΙΝΑΙ 120.ΟΟΟ.ΟΟΟ ΕΥΡΩ
ΑΠΩΛΕΙΑ ΕΣΟΔΩΝ .
ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΞΕΙΣ :
Να καταργήσουν την εταιρία σεκιούριτι η να φέρουν άλλη ,αλλά με ικανότερο προσωπικό ειδικευμένο στη φύλαξη .
Ο ΗΣΑΠ να ανακαλέσει την σύμβαση με τον εργολάβο που κάνει τα έργα για τις γραμμές και να ελέγξει από την αρχή τις συμφωνίες γιατί το έργο είναι υπερτιμημένο .
ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΑΜΕΣΩΣ ΣΩΜΑ ΕΛΕΚΤΩΝ ΜΕ ΧΙΛΙΑ ΑΤΟΜΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΕΙΔΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ
(Το προσωπικό θα βρεθεί από τις μετατάξεις του δημοσίου και ΔΕΚΟ )
ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΕΛΕΓΧΟΥΣ ΕΙΣΗΤΗΡΙΩΝ ΠΑΝΤΟΥ ΟΛΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ , ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΕΙ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΜΕΧΡΙ ΑΡΓΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΠΟΥ ΚΛΕΙΝΟΥΝ .
ΤΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ 100 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ
ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ ΤΟΥ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ .
ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ .
ΙΚΑΝΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝΙΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΚΟΜΠΙΝΑΔΟΡΙΚΕΣ .
Να ιδρυθούν τα στρατόπεδα συγκεντρώσεως λαθρομεταναστών – μεταναστών σε όλη την Ελλάδα , σύμφωνα με το Γερμανικό μοντέλο της φίλης μας κυριας Μέρκελ ,δηλαδή να τους κάνουμε σαπούνι .
ΑπάντησηΔιαγραφή