Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011

Σπάστε τις μπάρες των αρχιλαμόγιων ρε..κοροϊδάρες .Φοβόσαστε;


Έτσι τα "αρπάζουν" οι Μπόμπολας και Κόκκαλης από τους δημόσιους δρόμους, για να χρηματοδοτούν και τους… δούλους του Δ.Ν.Τ

Από κατασκευής του δρόμου, από την εταιρία Μoρεας, στο ρεύμα από Αθήνα προς Ναύπλιο, υπήρχε μια έξοδος προς το επαρχιακό δίκτυο λίγο πριν τα συγκεκριμένα διόδια. Την έξοδο αυτή χρησιμοποιούσαν όσοι είχαν προορισμό το Ναύπλιο/Αργος καθώς και τα ενδιάμεσα χωριά (Νεμέα, Άγιος Βασίλειος κ.α ). Όσοι ήθελαν, να συνεχίσουν προς Τρίπολη πλήρωναν μετά στα διόδια .Όμως έβαλαν μια ΜΠΑΡΑ κάθετα στον δρόμο και έκλεισαν την έξοδο, και έφτιαξαν μια καινούρια έξοδο αμέσως μετά τα διόδια.

Έτσι σε υποχρεώνουν πλέον να πληρώσεις τα διόδια. Πληρώνεις δηλαδή 2,40 ? για 20 μέτρα δρόμου. Για περίπου ένα χρόνο είχαν βάλει μια μεγάλη κίτρινη πινακίδα που έλεγε ότι η έξοδος είναι κλειστή, ψέματα φυσικά, και για αυτό κανένας δεν έδινε σημασία και όλοι την χρησιμοποιούσαν. Τώρα την έκλεισαν.

θα ήθελα να ήξερα με ποιο δικαίωμα κάποιος κλείνει με μπάρα έναν δημόσιο δρόμο και σου επιβάλει να πληρώσεις 2,40 ? για έναν δρόμο ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΡΗΣΗΜΟΠΟΙΕΙΣ. Πέραν αυτού. Υπάρχει και το εξής τραγελαφικό με τον συγκεκριμένο δρόμο. Ο δρόμος Κόρινθος - Σπαθοβούνι έχει κατασκευαστεί πάνω από 15 χρόνια από το δημόσιο. Οι όποιες παρεμβάσεις της κοινοπραξίας ΜΟΡΕΑΣ ΑΕ δεν δικαιολογούν την χιλιομετρική χρέωση 0,12 ευρώ/χιλιόμετρο για τα 20 χιλιόμετρα (Κόρινθος - Σπαθοβούνι) ίσως να είναι και η ακριβότερη στον κόσμο! Πάντως είναι τριπλάσια ακόμα και από την προβλεπόμενη από τη σύμβαση παραχώρησης χιλιομετρική χρέωση που είναι 0,04 ευρώ/χλμ.
Για να δούμε όμως την ταυτότητα της κλεπτοκοινοπραξίας

Η «Μορέας Α.Ε.». ιδρύθηκε στις 22/12/2006 και η μετοχική της σύνθεση είναι η ακόλουθη:

• ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε., με ποσοστό 86,67%
• ΙΝΤΡΑΚΟΜ Α.Ε. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ, με ποσοστό 13,33%

Στις 31 Ιανουαρίου του 2007, ο υπουργός Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων υπέγραψε με την παραχωρησιούχο εταιρεία, «Μορέας Α.Ε.», σύμβαση παραχώρησης του έργου: «Μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία και συντήρηση του οδικού άξονα Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα και Κλάδος Λεύκτρο – Σπάρτη». Η διάρκεια της σύμβασης παραχώρησης είναι 30 χρόνια.

Η σύμβαση παραχώρησης κυρώθηκε με το Ν.3559/2007 (ΦΕΚ 102 Α/ 14.5.2007), ενώ η απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Κρατική Ενίσχυση ελήφθη στις 31.01.2008.

Μπορεί κάποιος αρχιμαλακοπίτουρας του Υπουργείου να μας πει ποια ..μελέτη η …κατασκευή έκαναν οι αρχιλήσταρχοι;

Πηγή


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου