Τετάρτη 31 Ιουλίου 2013

Η …γριά… κότα έχει το… καλό ζουμί



Η Όλγα είναι ίσως μετά την Εύα, η μοναδική γυναίκα στην δημιουργία της οποίας συνεργάστηκαν άψογα ο Θεός και ο Διάβολος. Ο ένας έβαλε τις αρμονικές αναλογίες και ο άλλος την ιδανική δοσολογία αμαρτίας που κάνει αυτή τη γυναίκα αέναο αντικείμενο του πόθου που δίπλα της τόσο η Ράνια Τζίμα, όσο και η Έλλη Στάη περνούν απαρατήρητες.

Για την Όλγα που από φοιτητριούλα έκανε τα μπετά της Νομικής να τρίζουν, το κείμενο της Ιόλης Πιερίδη που ακολουθεί:

Στη παρέα υπήρχαν δημοσιογράφοι από το λεγόμενο βαθύ πολιτικό ρεπορτάζ και η συζήτηση για τους ωτακουστές είχε εκρηκτικό ενδιαφέρον.
Η διήγηση μας πήγε πίσω στα πέτρινα χρόνια της Νομικής που γέννησε τους μετέπειτα επαναστάτες της πολιτικής οι οποίοι χάρη στον Ανδρέα έπιασαν τα πόστα και κατάφεραν πέρα από τον θυρωρό της πολυκατοικίας τους να τους γνωρίσει ολόκληρη η Ελλάδα.
Ο Στέφανος Τζουμάκας θα έκανε έναν πιο δηλητηριώδη απολογισμό:
Σπαταλήσαμε-οι Πασόκοι- την πρώτη τετραετία για να βγάλουμε γκόμενες, την δεύτερη για να βγάλουμε λεφτά και την τρίτη για να πάμε φυλακή! 
Πρωταγωνιστικό ρόλο όπως παραδέχεται ο Στέφανος, σ΄αυτή την πορεία είχαν κάποια κορίτσια, όπως η Όλγα Τρέμη που «περπατούσε και έτριζαν τα τσιμέντα».
Ήταν τότε που στην Νομική Σχολή της Αθήνας αντίκριζες μια θάλασσα από τα γνωστά πράσινα αμπέχωνα, την στολή των επαναστατημένων φοιτητών......
  Στην ίδια ενδυματολογική κατεύθυνση και οι επιλογές των κοριτσιών που κάποιος ζηλιάρης μόδιστρος –gay πρέπει να ήταν-τους έδωσε το προσωνύμιο ταγάρια.

Ανάμεσα στα ταγάρια οι μυτερές γόβες στις οποίες κατέληγαν οι χυτές αδύνατες γάμπες της Όλγας Τρέμη, ολοκληρώνοντας μια στυλιστική πανδαισία την οποία μονοπωλούσε η υπογραφή του Οίκου Chanel-ακόμη και σ΄εκείνα τα μεταξωτά κομμάτια υφάσματος που δεν ήταν εκτεθειμένα στην δημόσια θέα-δημιουργούσε ένα θανατηφόρο κοκτέηλ αισθησιασμού από το οποίο μόνο οι εκρήξεις βομβών του Κουφοντίνα-πήγαινε πακέτο με την εποχή-θα μπορούσαν να σου αποσπάσουν την προσοχή.


Η Όλγα και η αδελφή της-αεροσυνοδός της Alitalia  και κούκλα επίσης-κόρες εύπορου εμπόρου από την Λάρισα έμοιαζαν σαν να είχαν βαπτισθεί στην Fontana di Trevi. Έτσι μόνο θα μπορούσες να εξηγήσεις την αριστοκρατική φινέτσα τους.

Σε μια ανδροκρατούμενη δημοσιογραφία ένα κορίτσι με τα προσόντα της Όλγας -και μάλιστα κνίτισα- ήταν μοιραίο να βαδίσει σαν γαζέλα στην πασαρέλα της δόξας καθώς οι πόρτες άνοιγαν η μία μετά την άλλη και άκουγες μόνο το τρίξιμο από τους μεντεσέδες των ανδρικών καρδιών που ράγιζαν.
Γνωστός εκδότης εμπύρετος από τη ζήλια έγραφε δηλητηριώδη σχόλια ενώ ένας από τους συζύγους της έδειχνε απαρηγόρητος όταν η Όλγα απομακρύνθηκε από κοντά του.
-Υπάρχουν πολλές γυναίκες αλλά καμία σαν την Όλγα…
θα εξομολογηθεί σχεδόν βουρκωμένος, ενώ παραδίπλα βρισκόταν η μετέπειτα σύζυγός του…
Ήταν τόση η αδυναμία που τις είχαν οι- ισχυροί συνήθως- άνδρες της ζωής της που έσπευδαν να της μεταφέρουν ακόμη και την γκαρνταρόμπα της όταν επρόκειτο να φωτογραφηθεί για τις ανάγκες των συνεντεύξεων που παραχωρούσε κατά καιρούς.

Κορυφαίοι πολιτικοί -που την βοηθούν ως σήμερα στην καριέρα της- είχαν πέσει ευτυχισμένα θύματα της γλυκιάς σαγήνης της.


Η Όλγα για την οποία γράφονται ότι τρίζει πλέον η θέση της στο Μega δεν δίνει δεκάρα για τις μικρότητες. Άλλωστε η ίδια έχει προκαλέσει τόσα τριξίματα- μόνο με το πέρασμα της-στην πολιτικοδημοσιογραφική κοινωνία που στα δικά της αυτιά, όλα αυτά, ακούγονται σαν κονσέρτο για βιολί του Τσαικόφσκυ.





Εάν δεν ήταν και.. σούπερ διαπλεκόμενη όλα θα ήταν καλά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου