Κυριακή 25 Μαΐου 2014

Θα φτάσει η ψήφος στην… Singular ; θα δείξει.



Σε ένα στοίχημα που θα κρίνει ακόμη και τον τρόπο που μέχρι σήμερα γνωρίζαμε τις δημοσκοπήσεις εξελίσσονται πλέον οι ευρωεκλογές για τις εταιρείες, μετά την κραυγαλέα αστοχία τους στα exit polls του πρώτου γύρου των αυτοδιοικητικών εκλογών αλλά και τις σοβαρές αποκλίσεις των μετρήσεων κυρίως στον Δήμο της Αθήνας και την Περιφέρεια Αττικής.   
Οι δημοσκόποι γνωρίζουν, βεβαίως, ότι μια νέα αστοχία τους στην πρόβλεψη του αποτελέσματος της ευρωκάλπης τους στέλνει στον...κουβά! Θα χάσουν και το τελευταίο ίχνος αξιοπιστίας τους και σαφώς θα ανοίξει μια κουβέντα για την ίδια την υπόσταση των εταιρειών αλλά και τον τρόπο χρησιμοποίησης τους από τα κόμματα και τα ΜΜΕ. 
Οι περισσότερες μετρήσεις που έγιναν μέχρι την Παρασκευή και μεταδόθηκαν από ΜΜΕ  έδειχναν πρωτια ΣΥΡΙΖΑ με διαφορά από 1,5% μέχρι 4,3% - GPO, Alco, Rass, MRB, Public Issue, Metron Analysis, Rass, Palmos Analysis. Οι τελευταίες έρευνες πριν μπούμε στην προηγούμενη εκλογική εβδομάδα μπέρδεψαν αρκετά τους πολίτες που παρακολουθούσαν τις μισές εταιρείας να εμφανίζουν  έστω και οριακά τη Νέα Δημοκρατία να προηγείται του ΣΥΡΙΖΑ και από την άλλη κάποιες άλλες να δίνουν μεγάλη διαφορά υπέρ του κόμματος της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης.



 

Γιατί φοβάται την Singular ο Τσίπρας; Θα έχουμε επανάληψη του 2000;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου