Παρασκευή 15 Αυγούστου 2014

Aναμείνατε στο ακουστικό σας. Ουκ αν λάβετε παρά του μη έχοντος.



Οι έχοντες τα έχουν στην Ελβετία και εκεί να αποτανθείτε. Όσο για... τις εισπρακτικές σας πρόλαβε ο ..Σιούφας.

Ασφυκτικές πιέσεις προς την κυβέρνηση φέρεται να ασκεί το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο έτσι ώστε να προχωρήσει στην άμεση επίλυση του προβλήματος που αφορά στην κωλυσιεργία που παρατηρείται για την είσπραξη ασφαλιστικών χρεών.
Η τελευταία μέθοδος που προτείνεται από το Ταμείο, δια στόματος του εκπροσώπου του Πάτρικ ντε Μετς, είναι να ριχθεί στο… κυνήγι των οφειλετών ένα είδος εισπρακτικών εταιρειών, οι οποίες θα «υπενθυμίζουν» τις οφειλές στα ταμεία.
Ο ντε Μετς έχει αρκετές φορές προειδοποιήσει κατά το παρελθόν ότι οι μέθοδοι που ακολουθούν το Ίδρυμα Κοινωνικών Ασφαλίσεων και το Κέντρο Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών είναι αναποτελεσματικές και για τον λόγο αυτό θα πρέπει να βρεθούν νέοι τρόποι άσκησης πίεσης προς τους οφειλέτες για την τακτοποίηση των υποχρεώσεών τους.
Βάσει της πρότασης, θα πρέπει να δημιουργηθούν call centers όπως αυτά των εισπρακτικών εταιρειών, οι υπάλληλοι των οποίων θα τηλεφωνούν στους οφειλέτες και θα τους ενημερώνουν για τα χρέη τους στα ασφαλιστικά ταμεία.
Προς το παρόν, σύμφωνα με την «Καθημερινή», το αρμόδιο υπουργείο Εργασίας εμφανίζεται απρόθυμο να εφαρμόσει την ανωτέρω μέθοδο και αντιπροτείνει τη δημιουργία αντίστοιχης υπηρεσίας εντός του Κέντρου Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών (ΚΕΑΟ). Παράλληλα απορρίπτει κάθε εμπλοκή ιδιωτικών εταιρειών στην όλη διαδικασία.
Το Ταμείο πάντως φαίνεται να εμμένει στην εισήγηση, ζητώντας μάλιστα σωρεία μέτρων για την βελτίωση της εισπραξιμότητας. Μεταξύ άλλων, προτείνει συμψηφισμό των επιστροφών φόρων με τις ληξιπρόθεσμες οφειλές, πρόσβαση του ΚΕΑΟ στην περιουσιακή κατάσταση οφειλετών στο πρότυπο των φορολογικών υπηρεσιών, ίδρυση νομικής υπηρεσίας στα περιφερειακά γραφεία του ΚΕΑΟ, αλλά και αξιοποίηση της διαδικασίας συντηρητικών κατασχέσεων από τραπεζικούς λογαριασμούς.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου