Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2014

Θέλει να τον φτιάξουν πρώτα για να.. τον παραδώσει στους εργολάβους να… βάλουν διόδια.



Παρ΄τον στο σπίτι σου να σου πει… και του χρόνου. Γέρασε και μυαλό δεν έβαλε . Μισή.. ζωή …εργολαβό-φιλος, και μισή …εφοπλιστικό-φιλος, γιατί μετά τις δηλώσεις του για τα ..μο(υ)νοπύθμενα,  χάλασε η… φιλία.  .
Την χρηματοδότηση με 1,5 δισεκατομμύριο ευρώ, ζήτησε ο επικεφαλής των Ευρωβουλευτών της ΝΔ, Μανώλης Κεφαλογιάννης με γραπτή ερώτηση που κατέθεσε προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, για την ολοκλήρωση της κατασκευής και βελτίωσης των υπολειπομένων τμημάτων μήκους 184,5 χιλιομέτρων του ΒΟΑΚ.  Το πλήρες κείμενο της οποίας έχει ως εξής:
Ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης μήκους 300 χιλιομέτρων αποτελεί την σπονδυλική στήλη ανάπτυξης της Κρήτης διότι συνδέει όλες τις πρωτεύουσες των 4 νομών του νησιού, τα αεροδρόμια και τα λιμάνια, όπου διακινούνται 4.000.000 ξένων επισκεπτών κάθε χρόνο και το σύνολο των προϊόντων του νησιού.
Η υφιστάμενη οδός μελετήθηκε το 1965 και έχει χρηματοδοτηθεί από το σύνολο των ευρωπαϊκών προγραμμάτων από το 1981 μέχρι σήμερα με 323 εκατομμύρια ευρώ.
Αποτέλεσμα της μη ολοκλήρωσης των εργασιών νέας χάραξης, βελτίωσης και εκσυγχρονισμού είναι πέραν των συνεχών τροχαίων ατυχημάτων, η καθυστέρηση της ανάπτυξης της οικονομίας της Κρήτης (πρωτογενής, δευτερογενής και τριτογενής τομέας).
Σύμφωνα με τη συνημμένη πρόταση του Οργανισμού Ανάπτυξης Κρήτης ΑΕ (ΟΑΚ Α.Ε-Ιούλιος 2014) απαιτείται χρηματοδότηση 1,5 δισεκατομμυρίου ευρώ για την ολοκλήρωση της κατασκευής και βελτίωσης των υπολειπομένων τμημάτων μήκους 184,5 χιλιομέτρων.
Τούτων δοθέντων, ερωτάται η Επιτροπή:
 Προτίθεται να διαθέσει το ποσό αυτό από το πρόγραμμα των Διευρωπαϊκών Δικτύων Μεταφορών για την ολοκλήρωση του έργου αυτού;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου