Πέμπτη 1 Ιανουαρίου 2015

Σωπάτε καλέ, δεν κάνουν τέτοια πράγματα.



Όσοι έχουν ταξιδεύσει και τους έπιασε απαγορευτικό γνωρίζουν ότι εάν μείνει δυο μέρες στο λιμάνι το καράβι, παίρνει και των δυο ημερών τους επιβάτες. Έχει τύχη στην γραμμή της Κρήτης να ταξιδεύσουν ΟΡΘΙΟΙ ,γιατί δεν υπήρχαν ούτε καρέκλες. Φαντασθείτε τώρα εάν ..γινόταν ναυάγιο. Όσο για το λιμενικό; Περιμένει απλώς στο..τηλέφωνο. Πότε δεν ασχολήθηκε με αυτό το καυτό και επικίνδυνο θέμα.
Σύμφωνα με ιταλικά δημοσιεύματα, η εισαγγελία του Μπάρι πρόκειται να ξεκινήσει την έρευνά της γύρω από τη ναυτική τραγωδία που βύθισε στο πένθος Ιταλία και Ελλάδα, από το υπεράριθμο των επιβατών.
Όπως υποστήριξε ο εισαγγελέας, Τζουζέπε Βόλπε, είναι βέβαιο πως υπήρχαν 18 επιπλέον επιβάτες, ενώ παραμένει άγνωστος ο ακριβής αριθμός των οχημάτων που είχαν επιβιβαστεί στο πλοίο.
Οι αρμόδιοι των ιταλικών αρχών έχουν ήδη στα χέρια τους τα έγγραφα της ναυλώτριας εταιρίας, Visemar, τα οποία εξετάζουν ώστε να κατανοήσουν ποιο ήταν το όριο της χωρητικότητας του «Norman Atlantic».
Βάσει των στοιχείων που θα προκύψουν, όπως επισημαίνουν ιταλικά δημοσιεύματα, η εισαγγελία θα κρίνει κατά πόσο το περιστατικό συνιστά αμέλεια ή πρόκειται για έγκλημα από δόλο.



Την αλήθεια θα τη μάθουμε όταν ανοίξει η μπουκαπόρτα και γίνει η καταμέτρηση των ζημιών και ίσως των πτωμάτων . Τότε θα πληροφορηθούμε ποιος είναι ο ακριβής αριθμός των νεκρών και των ζημιών, γιατί μπορεί η ανθρώπινη ζωή να είναι το ζητούμενο, δεν μπορεί όμως να αγνοηθεί το γεγονός ότι χάθηκαν περιουσίες μιας ζωής από ανθρώπινες ανοησίες και ανευθυνότητα.
Δεν έπρεπε να επιτραπεί σε κανέναν οδηγό να κοιμάται στην καμπίνα του φορτηγού του. Οι πόρτες του γκαράζ κλείνουν οριστικά μετά τον απόπλου και κανένας δεν έχει δικαίωμα πρόσβασης, εκτός από το προσωπικό του πλοίου. Είναι γνωστό το κόλπο των «νταραβερτζήδων», οι οποίοι αντί του συγκεκριμένου ποσού που οφείλει να πληρώνει κάθε οδηγός φορτηγού, βάζουν στην τσέπη το ήμισυ του εισιτηρίου, επιτρέποντας στους επαγγελματίες να κοιμούνται μέσα στα αυτοκίνητά τους, χωρίς να εμφανίζονται στους υπόλοιπους χώρους, ούτως ώστε να μη γίνονται αντιληπτοί από τους ελέγχους εισιτηρίων.

Άλλη πληγή είναι οι λαθρεπιβάτες μετανάστες, οι οποίοι για να ζεσταθούν ή για να μαγειρέψουν χρησιμοποιούν γκαζάκια στα έγκατα του πλοίου, με τους όποιους κινδύνους συνεπάγεται κάτι τέτοιο.

Έτσι εξηγείται και η δήλωση του εισαγγελέα του Μπάρι, ότι, σύμφωνα με τη λίστα επιβατών που έχουν οι ιταλικές Αρχές στα χέρια τους, λείπουν 172 επιβάτες. Προφανώς οι επιβάτες που ταυτοποιήθηκαν δεν υπάρχουν στη λίστα.
Πώς να εξηγήσει κανείς το γεγονός ότι καμία ελληνική ή ιταλική φρεγάτα που φέρει και ελικόπτερο δεν βρέθηκε κοντά στο φλεγόμενο πλοίο σε χρόνο ρεκόρ; Έχουμε φρεγάτες, λειτουργούν και πού βρίσκονται; Πόσα ελικόπτερα παντός καιρού διαθέτουμε και πόσα είχαν δυνατότητα να σηκωθούν για να συνδράμουν στη διάσωση;

Εάν ναυαγούσε το πλοίο, θα επαναλάμβαναν προφανώς ό,τι είπε κάποτε και ο αλήστου μνήμης υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Παπουτσής για το ναυάγιο του Σαμίνα: «Η Πάρος είναι μακριά»!... Με λίγα λόγια, θα τους έπνιγαν όλους.



3 σχόλια:

  1. Συμφωνώ με το σχόλιο σου διότι το έζησα πραγματικά δεν υπήρχε ούτε καρέκλα να καθίσω, άσε που ήταν όλες οι σκάλες από κάτω γεμάτες …ξαπλωμένους ανθρώπους . Για μπαρ και λοιπά δεν συζητώ στίβα. Πρέπει να είχε εκείνο το βράδυ υπερδιπλάσιους από την χωρητικότητα του. Για την ιστορία πρόκειται για πλοίο των μινωικών γραμμών που έφυγε από τον Πειραιά μετά από διήμερο απαγορευτικό για Ηράκλειο. Το ωραίο είναι ότι εάν διαμαρτυρηθείς, σου λένε κάνε καταγγελία στο λιμεναρχείο, αλλά μέχρι να κατεβείς και να πας να την κάνεις, έχει αδειάσει το πλοίο, και κινδυνεύεις να φας μήνυση για συκοφαντία ελλείψει ….αποδεικτικών στοιχείων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπεραριθμα αυτοκινητα ειναι σχετικο και εχει σχεση με τη γραμμη φορτου ενος πλοιου
    http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%93%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%AE_%CF%86%CF%8C%CF%81%CF%84%CF%89%CF%83%CE%B7%CF%82

    Μπορει να ειναι φορτωμενο π.χ. με 140 φορτηγα οχηματα ολων των τυπων, απλα, συρομενα, επικαθημενα ή με 220 Ι.Χ. αυτοκινητα ή με συνδυασμο αυτων.
    Στην περιπτωση υπερφορτωσης με απλα λογια σημαινει οτι "εχει πατησει μπαλλα" απο το βαρος των φορτιων, το οποιο εχει ως αποτελεσμα στην πλευστοτητα του πλοιου.
    Το θεμα ειναι πως επιτραπηκε και γιατι η εισοδος των επιβατων στο χωρο του γκαραζ και το δευτερο και κυριοτερο, απο τη στιγμη που μεταφερει ευφλεκτα υλικα με βυτιοφορα γιατι επετραπηκε η επιβιβαση επιβατων;
    Αρα το θεμα ασφαλειας ξεφευγει και δειχνει υπαιτιοτητα υπουργειου εμπορικης ναυτιλιας και λιμεναρχειου....
    Οι ευθυνες πλοιαρχου, ναυτιλιακης εταιριας, ναυλωτων ειναι ακρως εγκληματικες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αυτο το κοπροσκυλο τον παπουτση τι τον αναφερεις ?να μας γυριζουν τα αντερα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή