Σύμφωνα με τη μεγαλύτερη σε κυκλοφορία εφημερίδα της
Γερμανίας που κάνει μία αποτίμηση του συνολικού κόστους από την υπαγωγή της
χώρας μας στο μηχανισμό στήριξης, η Ελλάδα έχει επιβαρύνει το ταμείο των
δανειστών της με το ποσό των 215,7 δισεκατομμυρίων ευρώ την τελευταία
πενταετία, από το 2010 μέχρι σήμερα.
Η γερμανική εφημερίδα επιστρατεύει και τη γνωστή ειρωνική της διάθεση για να απεικονίσει την μεταφορά των χρημάτων από τους δανειστές μέχρι την χώρα μας μ΄ένα γράφημα κατά το οποίο 88 φορτηγά, 40 τόνων το καθένα, θα μπορούσαν να μεταφέρουν τα χαρτονομίσματα των 100 ευρώ. Μάλιστα η εφημερίδα "Bild" σπεύδει να διευκρινίσει ότι, εάν τα χαρτονομίσματα ήταν των 50 ευρώ, τα φορτηγά που θα επιστρατεύονταν θα ήταν τα διπλάσια.
Η γερμανική εφημερίδα επιστρατεύει και τη γνωστή ειρωνική της διάθεση για να απεικονίσει την μεταφορά των χρημάτων από τους δανειστές μέχρι την χώρα μας μ΄ένα γράφημα κατά το οποίο 88 φορτηγά, 40 τόνων το καθένα, θα μπορούσαν να μεταφέρουν τα χαρτονομίσματα των 100 ευρώ. Μάλιστα η εφημερίδα "Bild" σπεύδει να διευκρινίσει ότι, εάν τα χαρτονομίσματα ήταν των 50 ευρώ, τα φορτηγά που θα επιστρατεύονταν θα ήταν τα διπλάσια.
«Τα χρήματα τα οποία έχουν δαπανήσει μέχρι τώρα ο
δανειστές μας για την Ελλάδα, από την υπαγωγή της στο μηχανισμό στήριξης έως
σήμερα, είναι τόσα πολλά που θα μπορούσαν να μεταφερθούν με 88 φορτηγά, βάρους
40 τόνων το καθένα», αναφέρει η γερμανική εφημερίδα και προσθέτει:
«Εβδομήντα δισεκατομμύρια ευρώ απορρόφησε η Αθήνα από τις
Βρυξέλλες κατά το πρώτο πακέτο στήριξης ,με τα κράτη μέλη της Ε.Ε να δίνουν στη
Αθήνα 52,9 δισεκατομμύρια ευρώ και το ΔΝΤ 20,1 δισεκατομμύρια ευρώ. Κατά το
δεύτερο πακέτο στήριξης η Αθήνα έλαβε το ποσό των 130, 9 δισεκατομμυρίων ευρώ
από τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Χρηματοοικονομικής Σταθερότητας "EFSF".
To ΔΝΤ συνέδραμε το ποσό των 11,8 δισεκατομμυρίων ευρώ».
Ήρθαν cargo αεροπλάνα, μισθωμένα από την ΕΚΤ γεμάτα λεφτά μέσα σε... κοντέινερ. Η πρώτη παρτίδα ήρθε στη χώρα μας από την Αυστρία το 2011 και η δεύτερη από την Ιταλία αρχές του 2012, κάτι που επιβεβαιώνει και στο βιβλίο του ο Προβόπουλος...
ΑπάντησηΔιαγραφήΩστόσο, όπως αποκαλύπτει ο Βηματοδότης υπήρξε και μια τρίτη αερομεταφορά, επί διοικήσεως στην Τράπεζα της Ελλάδος του Ι. Στουρνάρα. Το ερώτημα που προκύπτει είναι πότε έγινε αυτή η αερομεταφορά (εάν τελικά έγινε) και τι ποσό ήρθε στη χώρα μας μέσα στα κοντέινερ; Ήρθαν επί κυβερνήσεως ΝΔ-ΠαΣοΚ ή επί κυβερνήσεως ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ; Ο κ. Στουρνάρας έγινε διοικητής επί προηγούμενης κυβέρνησης και συνέχισε να είναι κεντρικός τραπεζίτης και με την παρούσα κυβέρνηση. Τα στόματα παραμένουν ερμητικά κλειστά, μάλιστα διάφοροι επισήμαναν ότι «τέτοιες ειδήσεις δεν λέγονται». Ο Ευ. Βενιζέλος λέει ότι «επί των ημερών μου δεν γνωρίζω να υπήρξε και τρίτη αερομεταφορά χρημάτων». Συνεπώς τι έγινε;
Εκείνο που έχει σημασία είναι ότι η «Bild» λέει ότι η Ελλάδα έχει επιβαρύνει το ταμείο των δανειστών την τελευταία πενταετία με το ποσό των 215,7 δισ. ευρώ. Τα αεροσκάφη που μετέφεραν τα δισ. ευρώ στη χώρα μας προσγειώθηκαν και τις δύο φορές χαράματα σε μια γωνιά του αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος» και τα χρήματα τα παρέλαβαν φορτηγά (μήπως αυτά τα φορτηγά εννοεί η «Bild»;) και τα μετέφεραν σε συνθήκες πλήρους ασφαλείας και μυστικότητας στην Τράπεζα της Ελλάδος: «Η μυστικότητα ήταν προϋπόθεση, διότι δεν θέλαμε να προκαλέσουμε πανικό στους πολίτες και σηκώσουν τις καταθέσεις τους από τις τράπεζες» μου έλεγε ο κ. Προβόπουλος: «Τότε γεμίσαμε τα ΑΤΜ και έτσι δεν υπήρχε καμία ανησυχία, χωρίς κανείς να αντιληφθεί το παραμικρό» πρόσθεσε, αρνούμενος να πει τίποτα άλλο...