Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2015

«Έλα που δεν μπορώ, πλέον ν' αντισταθώ, σ'αυτό το gucci φόρεμα που φοράς»…




«Στη γέννηση της θεάς Αθηνάς, ο Διόνυσος, με πολύχρωμο σορτς, γυναικεία τσάντα και λουλούδι στο αυτί απολαμβάνει τον εαυτό του τραβώντας selfie με το κινητό. Ο Κέκροπας ντυμένος σαν χίπις, ο Ιλισσός φορώντας γυναικεία αξεσουάρ και δίπλα η Καλλιρρόη με το iphone, παρακολουθούν τη φιλονικία του Ποσειδώνα με την Αθηνά για την πόλη Αθήνα.
Αυτές είναι οι εικόνες που δημοσίευσε πριν από λίγες μέρες η γνωστή εταιρεία Gucci στο επίσημο προφίλ της στο instagram (https://www.instagram.com/gucci) για να διαφημίσει τη νέα της σειρά.
Το “gucci party” των θεών διαδραματίζεται στο δυτικό και ανατολικό αέτωμα του Παρθενώνα, προσβάλλοντας κάθε έννοια του σεβασμού σε ένα από τα πιο αξιομνημόνευτα μνημεία της παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς της UNESCO. Εξευτελίζοντας σύμβολα που για αιώνες έθρεψαν σπουδαίους δημιουργούς απ' όλον τον κόσμο. Ειρωνευόμενη τα «δάκρυα της Καρυάτιδας» και γελοιοποιώντας τον αγώνα των Ελλήνων για την επιστροφή των γλυπτών του Παρθενώνα ­ «ασήμαντες λεπτομέρειες » μπροστά στα σημαντικά κέρδη των πωλήσεων ­ η Εταιρεία επέλεξε τον παραπάνω τρόπο για να προβάλλει το έργο της Derya Çakırsoy ως «δημιουργικό». Συγκεκριμένα πρόκειται για «καλλιτεχνική παρέμβαση» στις φωτογραφίες των ανασυνθέσεων του Δυτικού και Ανατολικού Αετώματος του Παρθενώνα που βρίσκονται στο μουσείο της Ακρόπολης, ενώ σημαντικά τμήματα των οποίων βρίσκονται στο Βρετανικό Μουσείο. 
Η άθλια παρέμβαση προβάλλει εμπορεύματα της GUCCI, με πλήρη αδιαφορία ως προς την πολιτιστική και συμβολική αξία των γλυπτών. Να σημειωθεί ότι σύμφωνα με την Ελληνική νομοθεσία και τον κανονισμό του Μουσείου της Ακρόπολης, η επαγγελματική φωτογράφιση ή/και η χρήση φωτογραφιών για εμπορικούς – διαφημιστικούς σκοπούς, των εκθεμάτων που βρίσκονται στο Μουσείο επιτρέπεται μόνο κατόπιν γραπτής έγκρισης από το Μουσείο.

Άμα είναι μάγκες ας κάνουν το ίδιο στον Αλλάχ, η τον Μωάμεθ.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου