Πέμπτη 28 Ιουλίου 2016

Ο ΤΣΙΠΡΑΣ λατρεύει τα ταξίδια που δεν είναι δώρο, αλλά …τσάμπα.



Έτσι δουλεύουν οι πασοκο-αριστερουληδες ζώα. Κάνουν το μαύρο άσπρο. ….Κυβέρνηση: Χάρη σε εμάς ολοκληρώθηκε το αεροδρόμιο της Πάρου.
Μόνο που ξέχασαν στις βαρύγδουπες δηλώσεις τους να πουν ότι… Στο ευρωπαϊκό ταμείο στρατηγικών επενδύσεων ("πακέτο" Juncker) εντάχθηκε το έργο της αναβάθμισης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων. Συγκεκριμένα, το EFSI θα χρηματοδοτήσει με το ποσό των 300 εκατ. ευρώ την επένδυση, συνολικού προϋπολογισμού 400 εκατ. ευρώ που αφορά τις εργασίες ανακατασκευής που θα πραγματοποιήσει η κοινοπραξία Slentel-Fraport στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια.
Δηλαδή μνημόσυνο με ξένα κόλλυβα.
Όπως έχουν αναφέρει παλαιότερα οι επικεφαλής της Fraport, οι επενδύσεις που θα απαιτηθούν είναι της τάξης των 330 εκατ. ευρώ.
Αυτή την περίοδο στελεχώνεται το σχήμα του ομίλου Κοπελούζου και της Fraport με το κατάλληλο προσωπικό. Έτσι, πρόσφατα η Fraport Greece ανακοίνωσε τον διορισμό δύο διευθυντών στο εκτελεστικό συμβούλιο. Πρόκειται για τον Μπιλ Φούλερτον που αναλαμβάνει Διευθυντής του Τεχνικού Τμήματος (CTO) και τον Βαγγέλη Μπαλτά που αναλαμβάνει Διευθυντής του Οικονομικού Τμήματος (CFO).

Τα δύο αυτά στελέχη θα συνεργάζονται αγαστά με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο (CEO) Αλεξάντερ Τσινέλ στο εκτελεστικό συμβούλιο της εταιρείας το οποίο είναι αρμόδιο για την επίβλεψη του επερχόμενου έργου των 14 περιφερειακών αεροδρομίων.
πηγη: capital.gr


Το Μέγαρο Μαξίμου  να τονίζει πως δεν υπάρχει καμία παραβίαση διάταξης στο να πάει να εγκαινιάσει το αεροδρόμιο του νησιού .
«Η μετάβαση του Πρωθυπουργού και της κυβερνητικής αντιπροσωπείας στην Πάρο γίνεται κατόπιν πρόσκλησης της Aegean η οποία διοργανώνει αυθημερόν ειδική πτήση προς και από την Πάρο στο πλαίσιο του εορτασμού των εγκαινίων του νέου αεροδρομίου» διευκρινίζουν.  Ταυτόχρονα επισημαίνουν πως δεν πρόκειται για μια προγραμματισμένη εμπορική πτήση της εταιρείας, της οποίας τα εισιτήρια δωρίζονται σε βουλευτές ή μέλη της Κυβέρνησης, αλλά είναι μια εξαρχής ειδική πτήση ως μέρος της εκδήλωσης των εγκαινίων, αλλά δεν συνιστά ούτε παροχή ούτε δώρο.
Οι ίδιοι κύκλοι απαντώντας στο ΠΑΣΟΚ σημειώνουν ότι είναι «συνηθισμένο σε δώρα και παροχές καλά θα κάνει να μην διαστρεβλώνει Κώδικες που ποτέ δεν σεβάστηκε».
Τέλος, υπενθυμίζουν ότι για τη «άγονη γραμμή Αθήνα-Πάρος» οι κυβερνήσεις της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ δαπανούσαν 4,5 εκατ. ευρώ το χρόνο σε επιδοτήσεις. Η νέα γραμμή Αθήνα-Πάρος δεν στοιχίζει ούτε ένα ευρώ στο Ελληνικό Δημόσιο διότι απλούστατα δεν είναι πλέον του δημοσίου..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου