Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2016

Λαθρομετανάστης, μετανάστης, η πρόσφυγας ;



Κανένα δημόσιο ή ιδιωτικό ελληνικό σχολείο δεν πρέπει να δεχθεί στις τάξεις του προσφυγόπουλα . Παραβαίνουν το Διεθνές Δίκαιο αυτοί, οι οποίοι "ανοίγουν" τα εθνικά τους σχολεία σε πρόσφυγες. Ένοχη για έγκλημα κατά τής ανθρωπότητας είναι η Ελληνική Κυβέρνηση. Ποινικές ευθύνες για όποιους - πολιτικούς ή εκπαιδευτικούς - συμπράττουν στο έγκλημα αυτό.
Επειδή μέσα στα πλαίσια της παραπληροφόρησης και της προπαγάνδας πολλά ακούγονται για την Ελλάδα, η οποία πρέπει να δείξει "κατανόηση" στο μεταναστευτικό πρόβλημα - γιατί κατά το παρελθόν γεύτηκε τόσο την προσφυγιά όσο και τη μετανάστευση - θα πρέπει να πούμε μερικά πράγματα, γιατί η κατάσταση δεν είναι έτσι όπως την παρουσιάζουν. Πρόσφατα οι προσφυγικής καταγωγής κάτοικοι του Ωραιοκάστρου δέχθηκαν μια άδικη και σκληρή επίθεση από όλους τους "αλληλέγγυους" και τους πλούσιους "ευαίσθητους", επειδή δεν ήθελαν - για υγειονομικούς λόγους - να στείλουν τα παιδιά τους στο σχολείο μαζί με προσφυγόπουλα, τα οποία δεν είχαν εμβολιαστεί και που κατά γενική παραδοχή αποτελούσαν μια μεγάλη "απειλή" για την υγεία των παιδιών τους.
...Δικαίωμά τους είναι να μεριμνούν για την υγεία των παιδιών τους και βέβαια δεν θα δώσουν λογαριασμό σε κανέναν "ευαίσθητο", ο οποίος για λόγους πολιτικών, κομματικών και ιδιωτικών συμφερόντων δεν ενδιαφέρεται για τίποτε παραπάνω από μια επιφανειακή "τακτοποίηση" εκκρεμοτήτων ...Γιατί "επιφανειακή"; ...Γιατί αυτό, το οποίο γίνεται σήμερα σε κάποια ελληνικά σχολεία στο όνομα του "πολιτισμού", είναι έγκλημα ...Είναι έγκλημα, γιατί, εξαιτίας αυτής της άθλιας πολιτικής, θα υποβαθμιστεί όχι μόνον η υγεία των παιδιών αλλά και η μόρφωσή τους. Ακόμα λοιπόν και στο βασικό επίπεδο να το εξετάσει κάποιος, αυτοί οι άνθρωποι έχουν δίκιο και αυτό το δίκιο - όπως συνήθως - κωδικοποιείται και σε νόμους.
Σ' ό,τι αφορά το πρώτο - και αφορά την υγεία των παιδιών—, συμβαίνει το εξής: Ο άνθρωπος - εκτός απ' όλα τ' άλλα - έχει και ζωική φύση ...Έχει ζωική παθολογία ...Δεν είναι μόνον πνεύμα ...Δεν είναι μόνον Θεός ...Είναι ταυτόχρονα και ζώο, το οποίο νοσεί και μεταφέρει ασθένειες ως φορέας. Κοινά ζώα, όταν περνάνε σύνορα, μπαίνουν σε ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ καραντίνα, για να προστατευτεί το ζωικό κεφάλαιο της χώρας στην οποία εισέρχονται ...Καραντίνα υποχρεωτική, εφόσον δεν γίνονται δεκτά ούτε απλά έγγραφα πιστοποίησης της υγείας τους. Τον περασμένο Απρίλιο δικάστηκε στην Αυστραλία η γυναίκα τού Τζόνι Ντεπ, γιατί έβαλε στη χώρα τα σκυλιά της χωρίς να τα υποβάλει στη νόμιμη διαδικασία της καραντίνας, την οποία επιβάλει ο αυστηρός νόμος της χώρας ...Μιλάμε για σκυλιά προσεγμένα και με καταγεγραμμένο ιατρικό ιστορικό και όχι για κάποια αδέσποτα.
Γιατί έμπλεξε με τα δικαστήρια της Αυστραλίας; ...Γιατί αυτή η καραντίνα είναι μια πάγια και υποχρεωτική τακτική των πολιτισμένων κρατών ...Γιατί μόνον έτσι προστατεύεται το ζωικό κεφάλαιο ενός τόπου από αρρώστιες, οι οποίες μπορούν να μεταφερθούν από ανεξέλεγκτους φορείς ...Το ίδιο, δηλαδή, το οποίο αφορά και τον άνθρωπο ως ζωικό είδος. Το ερώτημα λοιπόν προκύπτει μέσα από τη λογική: Πώς είναι δυνατόν να προστατεύεται τόσο αυστηρά το ζωικό κεφάλαιο μιας χώρας και να μην προστατεύεται το υπέρτατο κεφάλαιο ενός λαού, που είναι τα παιδιά του; ...Να αφήνεται το μέλλον του λαού χωρίς καμία προστασία; Σε καμία επαφή δεν θα έπρεπε να έρχονται τα παιδιά μεταξύ τους μέχρι να βεβαιωθεί αρμοδίως η υγεία τους μετά από νόμιμη και υποχρεωτική καραντίνα. ..."Μα, τα εμβολιάζουν", λένε οι πονηροί και οι αφελείς. Μα, ο εμβολιασμός είναι ένα προληπτικό μέτρο, για να μην νοσήσει ένα παιδί ...Ο εμβολιασμός δεν είναι θεραπεία ...Ο εμβολιασμός δεν αποτελεί λύση όταν ένα παιδί ήδη νοσεί ...Όταν ήδη είναι φορέας μιας τρομερής αρρώστιας, όπως είναι η ηπατίτιδα ή η φυματίωση. Άρα; ...Άρα μιλάμε για πολύ μεγάλο "κενό ασφάλειας" ...Μιλάμε για πολύ πιθανό κίνδυνο εμφάνισης τέτοιων κρουσμάτων,.
Σήμερα, δηλαδή, επειδή συμφέρει το σύστημα εξουσίας και τους τοκογλύφους, υπάρχει μια παρανόηση των εννοιών. Η πρώτη - και βασικότερη - έννοια, η οποία παραποιήθηκε, για να εξυπηρετηθούν τα συμφέροντά τους, ήταν αυτήν του "Πρόσφυγα". Στην πραγματικότητα ούτε οι Σύριοι, οι οποίοι έρχονται στην Ελλάδα δεν είναι πρόσφυγες. Πρόσφυγας, με βάση τον Διεθνή νόμο, είναι κάποιος μόνον για όσο διάστημα κινδυνεύει η ζωή του και "κινείται" για να σωθεί. Το πρώτο κράτος, το οποίο του παρέχει ασφάλεια, είναι και το τελευταίο μέσα στο οποίο αυτή η ιδιότητα έχει ισχύ.
Αυτό έλεγε πάντα ο Διεθνής Νόμος πριν ο νόμος αυτός γίνει "πατσαβούρα" των έμμισθων "αλληλέγγυων", οι οποίοι είναι πράκτορες και χαφιέδες ...Πρόσφυγας, για παράδειγμα, είναι ο Σύριος "μέχρι" την Τουρκία ή την Ιορδανία και τον Λίβανο. Αν φύγει από τις χώρες αυτές, οι οποίες του προσφέρουν ασφάλεια και προστασία, μετατρέπεται αυτόματα σε Λαθρομετανάστη. Όταν, δηλαδή, ο ίδιος άνθρωπος, ο οποίος φτάνει στην Τουρκία ως πρόσφυγας, επιχειρεί να περάσει το Αιγαίο, για να πάει στη Γερμανία, παύει να είναι πρόσφυγας και γίνεται ένας κοινός ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ. Γιατί; ...Γιατί έχει αλλάξει το "ελατήριο" που τον "κινεί" ...Γιατί έχει πλέον σώσει τη ζωή του και απλά αγωνίζεται για την ποιότητα της ζωής του, όπως ένας κοινός ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ.
Το "ελατήριο" της κίνησης δηλαδή είναι αυτό, το οποίο δίνει σε κάποιον την ιδιότητά του. Αν κάποιος κινείται αναγκαστικά, δια της βίας και παρά τη θέλησή του μακριά από την εστία του με μόνο στόχο να σωθεί ο ίδιος και η οικογένειά του, είναι ΠΡΟΣΦΥΓΑΣ μέχρι να βρει τόπο να μην απειλείται η ζωή του. Τον πρόσφυγα - με βάση και το Διεθνές Δίκαιο - είναι υποχρεωμένο το κάθε κράτος να τον δεχθεί και να του παράσχει φιλοξενία και ασφάλεια ...ΜΟΝΟΝ τον Πρόσφυγα όμως.
Ο Πρόσφυγας "ξηλώθηκε" δια της βίας από την εστία του και εκεί θέλει να επανέλθει. Ο Πρόσφυγας είναι μόνιμα "προσανατολισμένος" προς την πατρίδα του. Δεν θέλει να "στήσει" νέα ζωή σε μια νέα πατρίδα ...Έχει πατρίδα και δεν αναζητά τέτοια. Θέλει πίσω τη δική του ζωή και δεν θέλει μια νέα ζωή.
Όμως, αντίθετα με τον πρόσφυγα, όταν κάποιος κινείται οικειοθελώς, όχι με κίνητρο τη σωτηρία του, αλλά με κίνητρο την "πρόοδό" του, είναι ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ. Ακόμα κι αν η αρχική κίνηση ήταν υποχρεωτική, που του έδινε την ιδιότητα του πρόσφυγα, αν αυτή συνεχιστεί, τον μετατρέπει σε ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗ. Γιατί Λαθρομετανάστης και όχι απλά μετανάστης; ...Γιατί δεν τον ΚΑΛΕΣΕ κάποια χώρα με βάση τις δικές της ανάγκες, ώστε να του δώσει την ιδιότητα του ΜΕΤΑΝΑΣΤΗ ...Αυτός από μόνος του κινείται προς κάποιες χώρες και αυτό τον καθιστά ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗ ...Γιατί ο Λαθρομετανάστης είναι ο ανεπιθύμητος μετανάστης ...Είναι ο απρόσκλητος και αυθαίρετος μετανάστης.
Μετανάστης, δηλαδή, είναι αυτός, ο οποίος πηγαίνει σε μια χώρα, εξαιτίας τής ΔΙΚΗΣ ΤΗΣ θέλησης και των ΔΙΚΩΝ ΤΗΣ ΑΝΑΓΚΩΝ και τελεί υπό την προστασία της. Λαθρομετανάστης είναι αυτός, ο οποίος εισβάλει παρανόμως σε μια χώρα, εξαιτίας της ΔΙΚΗΣ ΤΟΥ θέλησης και των ΔΙΚΩΝ ΤΟΥ ΑΝΑΓΚΩΝ, αδιαφορώντας για τη θέληση και τις ανάγκες  της χώρας στην οποία στην κυριολεξία εισβάλει. Γνωρίζει δηλαδή εκ των δεδομένων ο Λαθρομετανάστης ότι είναι ανεπιθύμητος εκεί όπου επιδιώκει να πάει. Γνωρίζει ότι απλώνει τα χέρια του σε μια "πίτα" που ανήκει σε άλλους και την οποία δεν θέλουν - όπως είναι δικαίωμά τους - να τη μοιραστούν μαζί του. Γνωρίζει πως είναι παράνομος στις επιδιώξεις του ...Τόσο παράνομος όσο παράνομος είναι κι ένας διαρρήκτης.
Γι' αυτόν τον λόγο ο Μετανάστης κινείται στο φως και μέσα από τις νόμιμες διαδικασίες. Έχει νόμιμα ταξιδιωτικά έγγραφα και διεκπεραιώνεις τις υποθέσεις του μέσα από τις υπηρεσίες. Αντίθετα ο Λαθρομετανάστης κινείται στο σκότος και στην παρανομία. Έχει συναίσθηση της ταυτότητάς του. Αποφεύγει τις υπηρεσίες της χώρας στην οποία εισβάλει. Κινείται νύχτα και με την συνοδεία παρανόμων διακινητών ανθρώπων.
Ο κανόνας στην περίπτωση αυτήν είναι ένας και μοναδικός: Η μετανάστευση θίγει αυτόν που "χάνει" ανθρώπινο δυναμικό, ενώ η λαθρομετανάστευση θίγει εκείνον που "δέχεται" ανθρώπινο δυναμικό. Ένα οργανωμένο κράτος και τον λαό του δεν το συμφέρει τίποτε από τα δύο ...Δεν το συμφέρει ούτε η Μετανάστευση ούτε η Λαθρομετανάστευση ...Δεν το συμφέρει ούτε να χάνει δικό του κορυφαίας ποιότητας ανθρώπινο δυναμικό –-εφόσον μόνον αυτό διεκδικείται από τους ξένους - ούτε να φορτώνεται ό,τι "περισσεύει" από τον περίγυρο ...Απλά πράγματα. Με όρους αγοράς η περιγραφή τής κατάστασης είναι ακόμα χειρότερη. Με τη μετανάστευση κάποιοι ξένοι σου παίρνουν πάνω από τον "πάγκο" τα "φιλέτα", τα οποία τα έχεις πληρώσει πανάκριβα και περιμένεις από αυτά να βγάλεις κέρδος και με τη λαθρομετανάστευση κάποιοι ξένοι σου φορτώνουν "κατιμά", που όχι μόνον δεν θα βγάλει κέρδος, αλλά θα σου προσθέσει έξοδα για τη συντήρησή του.
Χάνεις υγιείς ανθρώπους, πάνω στους οποίους "επένδυσες" - εκπαιδεύοντάς τους ως γιατρούς, μηχανικούς κλπ. - πριν αυτοί σου αποδώσουν κέρδος και "φορτώνεσαι" ανεξέλεγκτα αγράμματους, ανειδίκευτους δουλοπάροικους, οι οποίοι μπορεί να είναι και άρρωστοι φορείς ηπατίτιδας, σύφιλης, ευλογιάς, χολέρας, φυματίωσης κλπ. και να απαιτούν άμεσα έξοδα για την ιατρική και φαρμακευτική τους περίθαλψη. Όταν συμβαίνουν καί τα δύο αυτά ταυτόχρονα, όπως συμβαίνει σήμερα στην Ελλάδα, ο "πάγκος" σταδιακά παύει να είναι τέτοιος και γίνεται "σκουπιδοτενεκές" ...Γίνεται μια ανθρώπινη "χωματερή", όπου παύει να έχει ισχύ ο νόμος και το δίκιο, και επικρατούν οι ανομίες των σωματεμπόρων και των κακοποιών ...Παύει να είναι "οίκος" ανθρώπων και γίνεται "αποθήκη" δυστυχισμένων ψυχών. Αν αυτό συνδυαστεί και με μια επίσης ανεξέλεγκτη πώληση δημοσίου και ιδιωτικού κεφαλαίου, χάνεται και ο ίδιος ο "πάγκος" και η κοινωνία οδηγείται με μαθηματική ακρίβεια στον αφανισμό.
Τους ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ τους θεωρείς παρείσακτους ξένους και ως εκ τούτου τους συλλαμβάνεις και τους απελαύνεις. Ο ανθρωπισμός σου στην περίπτωση αυτήν είναι να μην τους φυλακίσεις με τους κοινούς ποινικούς και αφού τους προσφέρεις τις πρώτες και βασικές βοήθειες να τους επαναπροωθήσεις στην πατρίδα τους. Τους ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ τους αντιμετωπίζεις ως δικούς σου καλεσμένους, τους οποίους τους έχεις εντάξει στον δικό σου σχεδιασμό. Ως εκ τούτου τους φροντίζεις, τους βολεύεις σε σπίτια και τους δίνεις δικαιώματα ...Τους δίνεις επιδόματα μέχρι να βολευτούν κλπ.. Τα παιδιά τους τα εντάσσεις κατ' ευθείαν στους εθνικούς μηχανισμούς εκπαίδευσης, εφόσον τους θεωρείς μελλοντικούς πολίτες σου και άρα όσο πιο γρήγορα ενσωματωθούν στην κοινωνία, τόσο καλύτερα. Τέλος, τους ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ, οι οποίοι δεν είναι ούτε Λαθρομετανάστες ούτε Μετανάστες, τους φέρεσαι με πολύ ειδικό τρόπο. Παρ' όλο που είναι ακάλεστοι ξένοι, δεν τους συλλαμβάνεις ούτε τους απελαύνεις. Κάνεις το καλύτερο δυνατό γι' αυτούς, αλλά τους διατηρείς στο επίπεδο του ΞΕΝΟΥ. Γιατί; ...Γιατί αυτό συμφέρει πρωτίστως τους ίδιους. Βρίσκονται σε αδυναμία και εσύ πρέπει με τον τρόπο σου να τους υποβοηθήσεις να διατηρήσουν την "ταυτότητά" τους. Ως εκ τούτου, τα παιδιά των ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ δια ροπάλου να τα βάλεις στον δικό σου μηχανισμό εκπαίδευσης ...Απαγορεύεται να προσπαθήσεις να τα ενσωματώσεις στην κοινωνία σου, γιατί απλούστατα δεν είναι ΔΙΚΑ σου ...Δεν είναι μελλοντικοί πολίτες σου.
Οι Έλληνες πρόσφυγες της Μικράς Ασίας, όπως και να τους εξετάσεις, ποτέ δεν ξέφυγαν από καμία γραμμή νομιμότητας. Είτε ως Έλληνες είτε ως πρόσφυγες, ήταν κατά την "κίνησή" τους απολύτως εντός των πλαισίων της διεθνούς νομιμότητας. Ως διωκόμενοι πρόσφυγες ήταν νόμιμοι, γιατί "στάθηκαν" στο πρώτο κράτος που τους παρείχε ασφάλεια και ήταν η Ελλάδα ...Δεν συνέχισαν για Ιταλία, επειδή εκεί ήταν καλύτερα ...Δεν δημιούργησαν πρόβλημα στην ιταλική κοινωνία, επειδή τους άρεσε περισσότερο να κατοικούν στη Ρώμη ή στη Φλωρεντία ..."Στάθηκαν" στα νόμιμα σ' ό,τι αφορά την προσφυγική τους ιδιότητα.  Ως Έλληνες και άρα ως επιθυμητοί μετανάστες - λόγων των Διεθνών Συμφωνιών τού ελληνικού κράτους - εισήλθαν σε έναν χώρο, στον οποίο είχαν απολύτως κατοχυρωμένα δικαιώματα, εφόσον έγινε ανταλλαγή πληθυσμών και κεφαλαίων.
Στα ελληνικά σχολεία εισάγονταν με τους γηγενείς συμμαθητές τους, γιατί απλούστατα εγκαθίσταντω ως Ελληνόπουλα στη νέα τους πατρίδα ...Στην εξ' αρχής συμφωνημένη πατρίδα ΟΛΩΝ των Ελλήνων και άρα και των ιδίων. Επιπλέον, η κοινή γλώσσα δεν τους μετέτρεπε σε τροχοπέδη τού μηχανισμού εκπαίδευσης ...Ελληνικά μιλούσαν, ελληνικά βιβλία είχαν ανάγκη για να εκπαιδευτούν και Έλληνες δάσκαλοι αναλάμβαναν να την φέρουν εις πέρας.
Σ' ό,τι αφορά το δεύτερο - και άρα την ελληνική μετανάστευση των μεταπολεμικών χρόνων - και πάλι η νομιμότητα ήταν το κύριο χαρακτηριστικό τής "κίνησης" των Ελλήνων. Οι Έλληνες, οι οποίοι πήγαν μεταπολεμικά στη Γερμανία, ήταν ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ και όχι λαθρομετανάστες ...Επιλέχθηκαν με τα κριτήρια που εξυπηρετούσαν τη Γερμανία και όχι την Ελλάδα. Κανένας από εκείνους δεν πήγε εκεί χωρίς τα προαπαιτούμενα που η ίδια η Γερμανία έθετε, και τα οποία ήταν προς το δικό της συμφέρον. Όποιος πήγε εκεί με δική του πρωτοβουλία, αγνοώντας τις γερμανικές προδιαγραφές, απελάθηκε με συνοπτικές διαδικασίες. Στην εποχή δηλαδή της ελληνικής μετανάστευσης στη Γερμανία υπήρχαν Έλληνες Μετανάστες, οι οποίοι παρέμεναν σ' αυτήν και Έλληνες Λαθρομετανάστες, οι οποίοι απελαύνονταν πάραυτα. Μετανάστες ήταν μόνον εκείνοι, οι οποίοι ήταν χρήσιμοι για τη Γερμανία εξαιτίας των ικανοτήτων τους. Η μετανάστευση, δηλαδή, στην πραγματικότητα έθιγε την Ελλάδα και όχι τη Γερμανία.
Για την Συρία μιλάμε για ένα τεράστιο έγκλημα της Νέας Τάξης, το οποίο κανένας δεν αγγίζει, γιατί φοβάται τους οργανωμένους και φονικούς μηχανισμούς προπαγάνδας και εκφοβισμού. Όποιος τολμήσει και πει το σωστό και το αυτονόητο, θα βρει τον μπελά του. Όποιος τολμήσει και πει ότι "πρέπει να ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η εισαγωγή των προσφυγόπουλων στο ελληνικό σύστημα εκπαίδευσης", θα γίνει μισητός εχθρός τους ...Θα "πέσουν" όλοι πάνω του να τον "φάνε" ...Θα τον εμφανίσουν σαν ναζιστή, ρατσιστή ή μισάνθρωπο, ενώ αυτό είναι απολύτως ψευδές...
...Είναι απολύτως ψευδές, γιατί, εξαιτίας αυτής της εγκληματικής μεταναστευτικής πολιτικής, οι πάντες θίγονται και απειλούνται. Αποτελεί αναμφισβήτητο γεγονός ότι η "ενσωμάτωση" των προσφυγόπουλων στην ελληνική κοινωνία μέσω της εκπαίδευσης δεν είναι έγκλημα μόνον απέναντι στην φθίνουσα ελληνική κοινωνία, αλλά είναι ταυτόχρονα και έγκλημα απέναντι στη συριακή κοινωνία. Ο πληθυσμός αυτών των ανθρώπων είναι για την Ελλάδα Λαθρομετανάστες που τη θίγουν, αλλά ταυτόχρονα για τη Συρία είναι εξ' αναγκασμού Μετανάστες, που η απώλειά τους την θίγει επίσης. Αυτά τα κοινά συμφέροντα μεταξύ τού ελληνικού και του συριακού λαού πρέπει ν' αναζητήσουμε, γιατί εκεί θα εντοπίσουμε τους εγκληματίες ...Τους πραγματικούς εγκληματίες, οι οποίοι κρύβονται πίσω από ανθρωπιστικές "βιτρίνες", celebrities φίλους και διάσημες ΜΚΟ.
Δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε ότι αυτά τα δυστυχή προσφυγόπουλα είναι "παιδιά" της Συρίας ...Πολύτιμα παιδιά της Συρίας ...Παιδιά, τα οποία οι πονηροί τα "μπλέκουν" σε ιμπεριαλιστικά συμφέροντα, αλλά για τη Συρία είναι μια τεράστια απώλεια χωρίς κανένα κέρδος ...Είναι το "μέλλον" της, το οποίο κάποιοι με τη βία της το στερούνε. Γι' αυτόν τον λόγο πρέπει ΟΛΟΙ ν' αντισταθούμε στην εισαγωγή των προσφυγόπουλων στα ελληνικά σχολεία. Αυτό δεν είναι μόνον το νόμιμο, αλλά είναι και το ηθικό και το δίκιο. Όταν, μέσω της εκπαίδευσης, πρόθεσή σου είναι να "ενσωματώσεις" αυτά τα παιδιά στην κοινωνία σου, στην πραγματικότητα προσπαθείς να τα "κλέψεις" από τη "μάνα" τους, που είναι η Συρία ...Περί αυτού πρόκειται. Είναι φανερό πλέον ότι επιχειρείται μια ανομολόγητη προσπάθεια ενσωμάτωσης των προσφυγόπουλων στην ελληνική κοινωνία.
Ποια ανάγκη της Ελλάδας ή της Συρίας καλύπτει αυτήν η προσπάθεια; Ζήτησε ποτέ η Ελλάδα νέα παιδιά να "υιοθετήσει", γιατί δεν της έφταναν τα δικά της, όπως έκανε μεταπολεμικά η Γερμανία; Ζήτησε ποτέ η Συρία να "ξεφορτωθεί" παιδιά της, γιατί της "περίσσευαν", όπως έκανε κάποτε η Κίνα; Γιατί η Ελλάδα να τα "κλέψει" από τη Συρία; ...Γιατί μια πονηρή "μητριά" να τα διεκδικήσει από την πονεμένη "μάνα" τους;
Σε κανονικές δηλαδή συνθήκες θα έπρεπε η ίδια η Συρία να βλέπει αυτήν την ενέργεια ως εχθρική εις βάρος της και άρα να είχε διαμαρτυρηθεί με τα μέσα που προβλέπονται στη Διεθνή Κοινότητα. Γιατί εχθρική; ...Γιατί κάποιοι πάνε να "εκμεταλλευτούν" το δράμα της και να της "κλέψουν" μια γενιά παιδιών ...Γιατί με την ενσωμάτωση στο ελληνικό σύστημα εκπαίδευσης επιχειρείται εξελληνισμός και άρα απειλείται η συριακή τους "ταυτότητα". Όμως, αυτό δεν συμφέρει τη Συρία και άρα η τοπική πρεσβεία της θα έπρεπε αντιδράσει άμεσα κι αποφασιστικά. Θα έπρεπε να απαιτήσει από την ελληνική Κυβέρνηση να σεβαστεί το Διεθνές Δίκαιο και να τους επιτρέψει να διατηρήσουν τη συριακή εθνική τους ταυτότητα, ώστε να είναι έτοιμοι για τον επαναπατρισμό τους στην πατρίδα ...Έναν επαναπατρισμό, τον οποίο μια αλλαγή συμπεριφοράς των παιδιών τους - λόγω του εξελληνισμού τους - θα τον καθιστούσε δύσκολο.
Τα θρησκευτικά κατηχητήρια ή τα εθνικά σχολεία δεν είναι νοσοκομεία ή εστιατόρια, ώστε, παρέχοντας κάποιος σε ξένους τις ίδιες υπηρεσίες με αυτές που προσφέρει στα παιδιά του, να είναι απόδειξη του ανθρωπισμού ή του πολιτισμού του. Αυτά είναι μηχανισμοί, οι οποίοι διαμορφώνουν "ταυτότητες" εθνικές ή θρησκευτικές ..."Πλάθονται" προσωπικότητες και διαμορφώνονται συνειδήσεις ...Είναι "μηχανισμοί" οργανωμένοι, που "καλουπώνουν" πνευματικά τους ανθρώπους και το ανεπιθύμητο "καλούπωμα" για κάποιους μπορεί να είναι "παραμόρφωση" ή "ακρωτηριασμός" ...και, όταν αυτό γίνεται οργανωμένα εις βάρος ξένων παιδιών, τότε αυτό είναι έγκλημα κατά της ανθρωπότητας.
Τα προσφυγόπουλα με την ύπαρξή τους τούς δίνουν τη δικαιολογία να αλλάξουν τα χαρακτηριστικά των εθνικών "μηχανισμών" διαπαιδαγώγησης ...Των "μηχανισμών" αυτών, που, όπως είπαμε πιο πάνω, δίνουν "ταυτότητες" ...Των "μηχανισμών" αυτών, οι οποίοι διαμορφώνουν συνειδήσεις και πλάθουν προσωπικότητες ..."Μηχανισμών", οι οποίοι υπηρετούν τη θέληση των λαών στους οποίους ανήκουν και οι οποίοι λαοί αποτελούν τον στόχο των τοκογλύφων. Αυτοί οι "μηχανισμοί" έχουν μπει στο στόχαστρό τους. Για να μην "προσβάλουν" τα παιδιά με το διαφορετικό θρήσκευμα, θα καταργήσουν τα θρησκευτικά σύμβολα στα σχολεία, το μάθημα των θρησκευτικών, τις πρωινές προσευχές, τις θρησκευτικές γιορτές κλπ.. Για να μην "προσβάλουν" τα παιδιά με τη διαφορετική εθνικότητα, θα καταργήσουν τα εθνικά σύμβολα στα σχολεία, θα "χαλαρώσουν" τη γνώση τής ιστορίας, τις εθνικές γιορτές και επετείους.
Σ' ό,τι αφορά τους Λαθρομετανάστες - και στη δική τους περίπτωση—, θα πρέπει να εφαρμοστεί ο νόμος ...Ο νόμος της κοινωνίας των εθνών. Θα πρέπει να περιοριστούν σε κλειστά κέντρα κράτησης και μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα να απελαθούν στις πατρίδες τους. Δεν υπάρχει λόγος να "λιμνάζουν" στην Ελλάδα, τη στιγμή που κανένα κράτος δεν είναι διατεθειμένο να τους δεχθεί ως μετανάστες. Δεν είναι δυνατόν η μικρή Ελλάδα να επωμίζεται τόσο μεγάλο "βάρος" μόνη της. Δεν είναι δυνατόν η Ελλάδα να εμφανίζεται ως μαύρο "πρόβατο" και να τιμωρείται από τους ετέρους της για ελλειπή φύλαξη των συνόρων της μόνο και μόνο για να διευκολύνει παρανόμους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου