Το πλοίο
LASSEA που επιχειρούσε για την απορρύπανση του Σαρωνικού από το ναυάγιο του
«Αγία Ζώνη 2» ακινητοποιήθηκε το μεσημέρι της Τρίτης έπειτα από έφοδο των
ανδρών του Λιμενικού, προκειμένου να διενεργηθεί έλεγχος στο εσωτερικό του. Έκπληκτοι
οι άνδρες του Λιμενικού ανακάλυψαν ότι το πλοίο έφερε
παράνομα καύσιμα στα διπύθμενά του.
Συνελήφθησαν ο καπετάνιος και ο πρώτος μηχανικός, ενώ το πλοίο κατασχέθηκε αμέσως από τις Αρχές.
Είναι πλέον αυτονόητο ότι η μαφία του λαθρεμπορίου στο λιμάνι του Πειραιά δρούσε ανεξέλεγκτα κάτω από τη μύτη των αρμοδίων Αρχών.
Την ώρα που η κοινή γνώμη είναι ανάστατη για την οικολογική καταστροφή του Σαρωνικού, το πλοίο το οποίο υποτίθεται ότι επιχειρούσε για την απορρύπανση να κάνει λαθρεμπόριο καυσίμων;
Mάλλον το πλοίο μετέφερε επί τούτω καύσιμα στα ΕΛΠΕ
προκειμένου να αποδείξει ότι όντως μέσα στο βυθισμένο κουφάρι του «Αγία Ζώνη 2»
υπήρχαν 2.500 τόνοι καύσιμα, επειδή είχαν μεταγγιστεί πριν βυθιστεί.
Στην περίπτωση αυτή έχουμε να κάνουμε με οργανωμένο κύκλωμα, το οποίο, αφού ρύπανε τον Σαρωνικό, επιχειρούσε να καλύψει το μεγάλο κόλπο από κοινού με την εταιρεία του «Αγία Ζώνη 2», για να επιβεβαιωθεί το σενάριο του καπετάνιου Χαράλαμπου Λιβαδά, ο οποίος αποκάλυψε στη Ζούγκλα ότι το πλοίο το βούλιαξαν και δεν βυθίστηκε μόνο του!
Διπλό το κέρδος, δηλαδή, για τους επιτήδειους λαθρέμπορους. Το φορτίο του πετρελαίου από το πλοίο που βυθίστηκε και, φυσικά, η αμοιβή από τις εργασίες απάντλησης συν το λαθραίο πετρέλαιο.
Το πλοίο LASSEA που κατασχέθηκε ανήκει στην εταιρεία MARE HELLAS.
Στην περίπτωση αυτή έχουμε να κάνουμε με οργανωμένο κύκλωμα, το οποίο, αφού ρύπανε τον Σαρωνικό, επιχειρούσε να καλύψει το μεγάλο κόλπο από κοινού με την εταιρεία του «Αγία Ζώνη 2», για να επιβεβαιωθεί το σενάριο του καπετάνιου Χαράλαμπου Λιβαδά, ο οποίος αποκάλυψε στη Ζούγκλα ότι το πλοίο το βούλιαξαν και δεν βυθίστηκε μόνο του!
Διπλό το κέρδος, δηλαδή, για τους επιτήδειους λαθρέμπορους. Το φορτίο του πετρελαίου από το πλοίο που βυθίστηκε και, φυσικά, η αμοιβή από τις εργασίες απάντλησης συν το λαθραίο πετρέλαιο.
Το πλοίο LASSEA που κατασχέθηκε ανήκει στην εταιρεία MARE HELLAS.
Έτσι επιβεβαιώνεται
η καταγγελία εμπειρογνώμονα στα «Νέα» που αναφέρει πως η
προσπάθεια να καλυφθούν τα ίχνη από λαθρεμπόριο καυσίμων στάθηκε η αιτία να
βυθιστεί το δεξαμενόπλοιο «Αγ. Ζώνη ΙΙ».
Σύμφωνα με
τον ίδιο, όλα δείχνουν ότι -άγνωστο πώς- άνοιξαν οι βάνες εισρόφησης (το πλοίο
διαθέτει περισσότερες από δύο) προκειμένου να μπει νερό και να καλυφθεί με
αυτόν τον τρόπο το κενό που υπήρχε στην ποσότητα του φορτίου, το οποίο κανείς
δεν ξέρει πού ακριβώς διοχετεύθηκε.
Ωστόσο, φαίνεται πως μία ή περισσότερες από τις βάνες της μιας πλευράς μπλοκάρισε, με συνέπεια το δεξαμενόπλοιο να φορτώνει μονόμπαντα, να πάρει κλίση και να βυθιστεί μέσα σε λίγο χρόνο. Τα λιγοστά μέλη του πληρώματος δεν μπόρεσαν να αντιμετωπίσουν εγκαίρως το πρόβλημα της εν λόγω βλάβης και κάπως έτσι δεν αποφεύχθηκε το μοιραίο.
Ωστόσο, φαίνεται πως μία ή περισσότερες από τις βάνες της μιας πλευράς μπλοκάρισε, με συνέπεια το δεξαμενόπλοιο να φορτώνει μονόμπαντα, να πάρει κλίση και να βυθιστεί μέσα σε λίγο χρόνο. Τα λιγοστά μέλη του πληρώματος δεν μπόρεσαν να αντιμετωπίσουν εγκαίρως το πρόβλημα της εν λόγω βλάβης και κάπως έτσι δεν αποφεύχθηκε το μοιραίο.
Τι παραμυθακι ειναι αυτο παλι; Οι σωληνωσεις που επικοινωνουν με τη θαλασσα παντοτε εχουν διπλες βανες. Δευτερον, υπαρχει τετοιο δικτυο σωληνωσεων και βανων (διακοπτων) που μπορεις να απομονωσεις το καθε αμπαρι οπως και να μεταφερεις φορτιο σε οποιο σημειο θες ανα πασα στιγμη, πχ απο την πλωρη δεξια στο αριστερο μερος της πρυμνης και αντιστροφα, χωρις να χρειαζεται ουτε αντλια παρα μονο με τη βαρυτητα.
ΑπάντησηΔιαγραφή