Πέμπτη 16 Αυγούστου 2018

Ο Σαλβίνι θα πηδήξει τους Ιταλούς «εργολάβους».



Κάτω από τόνους χάλυβα, τσιμέντου και από δεκάδες πλακωμένα αυτοκίνητα ψάχνουν για τρίτη μέρα οι διασώστες και οι...πυροσβέστες στην Γένοβα, με την ελπίδα να εντοπίσουν κι άλλους επιζώντες, μετά την κατάρρευση της αερογέφυρας.

Σήμερα, ενώ ο επίσημος αριθμός των νεκρών μειώθηκε σε 38 από 39 και εκείνος των αγνοουμένων παραμένει αδιευκρίνιστος, όπως δήλωσε ο γενικός εισαγγελέας της ιταλικής μεγαλούπολης, Φραντσέσκο Κότσι, εξακολουθούν να αγνοούνται από 10 έως 20 άνθρωποι. Τουλάχιστον έξι απ' τους νεκρούς είναι ξένοι πολίτες. Εξ αυτών τέσσερις Γάλλοι και δύο Αλβανοί. Όσον αφορά στους τραυματίες αυτοί ανέρχονται σε 15, σύμφωνα με τις ιταλικές Αρχές. Ανάμεσα τους ένας σε κώμα. Απ' την πλευρά του, πάντως, ο Ιταλός πρωθυπουργός Τζουζέπε Κόντε, δηλώνει ότι η κυβέρνησή του δεν θα περιμένει τους εισαγγελείς να τελειώσουν την έρευνά τους προκειμένου να ανακαλέσουν τη σύμβαση απ' την παραχωρησιούχο εταιρεία Atlantia, που διαχειρίζεται τους μεγαλύτερους αυτοκινητόδρομους στην Ιταλία. Ο υπουργός Εσωτερικών Ματέο Σαλβίνι ζήτησε σήμερα από την εταιρεία που διαχειρίζεται τη γέφυρα, να αναστείλει ορισμένα διόδια.

«Αν ήμουν διευθυντής της Autostrade per l' Italia, θα είχα αναστείλει μερικά διόδια, μέσα στην ώρα που ακολούθησε» την τραγωδία, δήλωσε ο Σαλβίνι αφού επισκέφθηκε τραυματίες.

«Αυτή τη στιγμή, τα ασθενοφόρα πληρώνουν διόδια στους αυτοκινητοδρόμους! Η κυβέρνηση έχει ξεκινήσει πόλεμο κατά της Autostrade, θυγατρικής του ομίλου Atlantia και διαχειρίστριας του αυτοκινητοδρόμου στον οποίο κατέρρευσε η οδογέφυρα.

«Περιμένω να ανασταλούν σήμερα τα διόδια», πρόσθεσε. «Ας δώσουν τουλάχιστον μια ένδειξη καλής θέλησης. Εισέπραξαν πέρυσι 3,5 δισεκ. ευρώ σε διόδια. Με δεδομένη την καταστροφή που προκάλεσαν, έχουν τη δυνατότητα να επιτρέψουν μερικές εβδομάδες χωρίς διόδια».
Η Autostrade per l' Italia διαχειρίζεται σχεδόν τα μισά από τα περίπου 6.000 χιλιόμετρα των αυτοκινητοδρόμων της Ιταλίας. Είναι εταιρεία του διεθνούς ομίλου αυτοκινητοδρόμων Atlantia, ο οποίος ανήκει στην οικογένεια Μπένετον.

Ο κορυφαίος Πανεπιστημιακός "τεχνοκράτης" της "αριστεράς" Gian Maria Gros Pietro...ηταν αυτός στον οποίο η κυβέρνηση του τελευταίου Γενικού Γραμματέα του Κομμουνιστικού Κόμματος Ιταλίας, του αριστερού πρωθυπουργού Massimo D'Alema ανέθεσε την προεδρία του Ινστιτούτου για τη Βιομηχανική Ανασυγκρότηση και μετά από διαπραγματεύσεις επωφελείς για την αριστερή κυβέρνηση και τον Ιταλικό Λαό πούλησε τους Εθνικούς Αυτοκινητόδρομους στον Όμιλο Benetton, το "μακρινό" 1999 (Βλ. "Repubblica", 4 Σεπτέμβρη 1999).
Ευτυχώς που στην Ελλάδα υπάρχουν πραγματικοί αριστεροί και δεν έχουμε ιδιωτικοποιήσεις αλλά επενδύσεις της δημόσιας περιουσίας, με πλήρη διαφάνεια προς όφελος του Ελληνικού Λαού. Αλλωστε στην Ελλάδα δεν υπάρχει μαφία και διαφθορά όπως στην Ιταλία.

 

Όταν ο "ακροδεξιός, ομόφοβος, ρατσιστής" Salvini της Λέγκας, γράφει στ' αρχίδια του την Ευρώπη και τους Μπόμπολες της Ιταλίας!

 

Εκρηξη σε γραφεία της Λέγκας του Βορρά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου