Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2019

Αμα ξύσεις το Μου, θα φανεί το Νι.


Στη Θεσσαλονίκη κυβέρνηση και εξαγωγείς ετοιμάζουν την καμπάνια για την ελληνική Μακεδονία με νέο λογότυπο για τα προϊόντα.
Το ζητούμενο λένε οι μαλάκες για το λογότυπο είναι να παραπέμπει σε κάτι αμιγώς ελληνικό και αναγνωρίσιμο, χωρίς αυτό να συνδέεται με πολιτικές παραμέτρους. Με αυτά τα δεδομένα η επιλογή της χρήσης του πεζού γράμματος “μι” ως βασικό σχεδιαστικό όχημα έγινε αφενός επειδή είναι αναγνωρίσιμο διεθνώς ως ελληνικό, αφού χρησιμοποιείται παγκοσμίως ως μαθηματικό σύμβολο, και αφετέρου διότι αισθητικά ασκεί μια γοητεία, ως στοιχείο που υπάρχει μόνο στην ελληνική γραφή.

Δεύτερον, το σύνθημα «Macedonia. The Divine Great Land». Η συγκεκριμένη φράση συνδυάζει το Great (παραπομπή στον Μ. Αλέξανδρο) και το Divine (Θεοί του Ολύμπου και ελληνική μυθολογία). Ειδικότερα η λέξη «divine» είναι εξαιρετικά αναγνωρίσιμη διεθνώς. Αγγλικά: divine. Γαλλικά: divin. Λατινικά: divina. Ιταλικά: divine. Ισπανικά divina. Πορτογαλικά divino. Πρόκειται για γλώσσες οι οποίες μιλιούνται επισήμως είτε ως πρώτη, είτε ως δεύτερη από δύο δισεκατομμύρια κατοίκους του πλανήτη, ενώ είναι βέβαιον ότι κάποιος μπορεί να συνεννοηθεί με μία από αυτές σχεδόν σε κάθε γωνιά της Γης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου