Τετάρτη 8 Ιουλίου 2020

Τα... αγαπημένα του Πέτσα






Βδομάδες τώρα προσπαθούσαν να μαζέψουν τα ασυμμάζευτα. Δύσκολη η τέχνη του μοντάζ. Κι ο Στέλιος, εδώ που τα λέμε κλήθηκε να γίνει μπαρμπέρης στου κασίδη το κεφάλι.
Η ιστοσελίδα Bovary.gr ανήκει στον χώρο που εξειδικεύεται στο λεγόμενο lifestyle. Για να είμεθα ειλικρινείς, ειδικεύεται σχεδόν αποκλειστικά σε ό,τι αφορά την προώθηση των ρούχων και των αξεσουάρ της επιχείρησης της οποίας έως πρόσφατα ηγείτο η κυρία Μαρέβα Μητσοτάκη (λέγεται πως αποχώρησε).
Για την ακρίβεια το site αυτό ασχολήθηκε -είναι η αλήθεια- και με τους «εντυπωσιακούς κοιλιακούς της Μαρέβας Μητσοτάκη». Ήταν, λοιπόν, πολύ φυσικό το Bovary.gr, που είναι θυγατρική ιστοσελίδα της «iefimerida.gr» του Χρήστου Ράπτη, να εισπράξει από τον κύριο Πέτσα το ποσό των 100.000 ευρώ (καθαρά) για την καμπάνια «Μένουμε Σπίτι».
Η «μητρική» ιστοσελίδα «iefimerida.gr» εισέπραξε 250.000 καθαρά. Σύνολο 350.000, καθαρά πάντα. Είναι απολύτως κατανοητό το γιατί η συγκεκριμένη ιστοσελίδα αναλώνεται 24 ώρες το 24ωρο μόνο στο λιβάνισμα του πρωθυπουργού, της οικογενείας του, της Νέας Δημοκρατίας και του δημάρχου Αθηναίων. Πρόκειται για οφθαλμοφανή επιχειρηματική συναλλαγή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου