Ένα αεροσκάφος Φάντομ της Πολεμικής Αεροπορίας συνετρίβη σε θαλάσσια περιοχή κοντά στη βάση της Ανδραβίδας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το αεροσκάφος F-4 – Phantom της 338Μ/117ΠΜ της Ανδραβίδας, εκτελούσε εκπαιδευτική πτήση κατέπεσε στη θαλάσσια περιοχή 25 ναυτικά μίλια νότια του αεροδρομίου. Το περιστατικό συνέβη γύρω στις 10:30.
Τα δύο μέλη του πληρώματος αναζητούνται. Στις έρευνες συμμετέχουν δυνάμεις του Λιμενικού, της Πολεμικής Αεροπορίας, και της Αστυνομίας.
Οι πιλότοι του Phantom F-4 δεν πρόλαβαν να εκτιναχθούν – Βρέθηκαν τα συντρίμμια
Αγωνία για τους χειριστές, δεν είδαν αλεξίπτωτα οι πιλότοι του δεύτερου F-4 που πετούσαν μαζί
Με τον πιο τραγικό τρόπο γράφτηκε η ιστορία της συντριβής του αεροσκάφους της Πολεμικής Αεροπορίας. Ο ένας από τους δύο πιλότους, βρέθηκε νεκρός ενώ αναζητείται ο δεύτερος.Ο επίσημα νεκρός χειριστής του μοιραίου Φάντομ είναι ο υποσμηναγός Μάριος – Μιχαήλ Τουρούτσικας, ένα νέο παιδί, μόλις 29 ετών, που έφυγε από τη ζωή τόσο άδικα. Ο κυβερνήτης του αεροσκάφους τύπου Φάντομ που κατέπεσε το πρωί κοντά στην Ανδραβίδα και αναζητείται είναι ο 31χρονος Σμηναγός Ευστάθιος Τσιτλακίδης.
Αγωνιώδεις είναι οι προσπάθειες των Αρχών, προκειμένου να εντοπιστεί ο 31χρονος Σμηναγός. Οσο περνούν οι ώρες τόσο λιγοστεύουν οι ελπίδες να βρεθεί ζωντανός και ο δεύτερος πιλότος.
Υπήρξε τεχνικό πρόβλημα ή ιατρικό θέμα (ανακοπή) ενός εκ των δύο χειριστών;
Μακρύς ο κατάλογος πεσόντων της ΠΑ
Ο πλήρης κατάλογος όσων έπεσαν όλα τα προηγούμενα χρόνια στο καθήκον, στο σύνδεσμο που ακολουθεί:
http://www.pasoipa.org.gr/lefkoma/pilot_details/?id=515
ΙΜΙΑ: «Όποιος δεν μαθαίνει από την ιστορία του είναι υποχρεωμένος να την ξαναζήσει»-
Ίμια: Το «ευχαριστώ τις ΗΠΑ» του κ.Σημίτη η επιβράβευση του και ο κίνδυνος να το ξανακούσουμε
Η πιθανότητα μιας πολεμικής σύρραξης της χώρας μας με την Τουρκία έχει οδηγήσει τα τελευταία χρόνια ακόμα και θεσμικούς παράγοντες στην υιοθέτηση απόψεων, όπως: «Να τα βρούμε με την Τουρκία», «Τι θέλετε δηλαδή; Να κάνουμε πόλεμο;», «Συνεκμετάλλευση ή σύγκρουση» κ.λπ. Την ίδια άποψη με διαφορετικό τρόπο είχε διατυπώσει μετά την κρίση στα Ίμια ο τότε πρωθυπουργός κ. Σημίτης που είχε δηλώσει: «Οι προηγμένες χώρες αποφεύγουν συγκρούσεις και δεν παρασύρονται σε αυτές». Σε όλους αυτούς που διατυπώνουν παρόμοιες απόψεις και στον κ. Σημίτη να υπενθυμίσουμε ότι πράγματι, οι προηγμένες χώρες αποφεύγουν τις συγκρούσεις και δεν παρασύρονται σε αυτές, εκτός αν κινδυνεύει η εθνική τους κυριαρχία και εδαφική ακεραιότητα.
ΑπάντησηΔιαγραφή..Φιλε μου ολα αυτα λεγονται για γνωριζουν πολυ καλα ,οτι κανεις δεν αγαπαει την ΕΛΛΑΔΑ πλεον οταν ακουν την λεξη ΠΑΤΡΙΔΑ , διαολιζονται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάρα πολλοί, ναι. Όχι όλοι ρε «πότη».
ΑπάντησηΔιαγραφή.....«Οι προηγμένες χώρες αποφεύγουν συγκρούσεις και δεν παρασύρονται σε αυτές»....
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα πα να τα πει στους εβραιους αυτα ο βρωμοπουστας
Είναι Αμερικάνικης κατασκευής και τα πρώτα F-4 βγήκαν από τη γραμμή παραγωγής το 1963.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο 1972 παραγγέλθηκαν για την ΠΑ 36 αεροσκάφη F-4E (Πρόγραμμα Peace Icarus I).
Τα πρώτα Ελληνικά Phantom αποκτήθηκαν το 1974 με το αμυντικό πρόγραμμα Peace Icarus. Το 1990 στο πλαίσιο μείωσης των αμυντικών δαπανών, η USAF προχώρησε σε μείωση του στόλου των αεροσκαφών της και έτσι παραχωρήθηκαν στην Ελλάδα, 28 αεροσκάφη F-4E της εθνοφρουράς της Ιντιάνα με την ονομασία Southeastern Regional Agreement (SRA).
Στα τέλη του 1997 και μετά από 23 χρόνια υπηρεσίας στην ΠΑ αποφασίστηκε η αναβάθμιση των αεροσκαφών που αγοράστηκαν στο πλαίσιο των προγραμμάτων Peace Icarus I και Peace Icarus IΙ. Η αναβάθμιση προέβλεπε τη δομική ενίσχυση των αεροσκαφών και για την ποιοτική αναβάθμιση των ηλεκτρονικών τους. Παρά το γεγονός ότι είναι αεροσκάφος δεύτερης γενιάς, 36 Ελληνικά Phantom έχουν εκσυγχρονιστεί με σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα (πρόγραμμα Peace Icarus 2000) με αποτέλεσμα να έχει παραταθεί το όριο της επιχειρησιακής τους ζωής. Με τα νέα δεδομένα η ΠΑ προχώρησε σε αναδιοργάνωση του στόλου των F-4 συγκεντρώνοντας όλα τα αεροσκάφη των προγραμμάτων PI I&II στην Ανδραβίδα. Τα SRA ενσωματώθηκαν το 1997 στην 337 Μοίρα Παντός Καιρού, πετώντας με ρόλο αναχαίτισης μέχρι τις 27 Δεκεμβρίου του 2005 οπότε και αποσύρθηκαν.