Πέμπτη 2 Μαρτίου 2023

Και αυτό το έγκλημα θα μείνει ατιμώρητο.

Το εικονικό ρεπορτάζ της εποχής έχει ημερομηνία Σάββατο 13 Απριλίου 2019 και δημοσιεύεται στον ιστότοπο energia.gr.

 

Στον απόηχο των επιδόσεων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ γίνονται σκέψεις ήδη στο υπουργείο ως προς την αναγκαιότητα εξαίρεσης της σιδηροδρομικής εταιρίας από τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό Δικαιωμάτων των Επιβατών.

Υπενθυμίζεται ότι, όπως είχε ήδη γράψει το ethnos.gr, η τωρινή ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών υπέγραψε την τρίτη διαδοχική εξαίρεση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από πολύ σημαντικές υποχρεώσεις αποζημίωσης και κάλυψης εξόδων των επιβατών, οι οποίες απορρέουν από τον Κανονισμό. Η απόφαση εξαιρεί την εταιρία έως το 2024.

Η βάση της λογικής της εξαίρεσης ήταν, σύμφωνα με το υπουργείο, το γεγονός ότι υπήρχαν ανοιχτά ζητήματα με την κατάσταση της σιδηροδρομικής υποδομής.

«Εκτιμούμε ότι πολλά απ΄αυτά είτε λύθηκαν στο χρονικό διάστημα που μεσολάβησε από την υπογραφή της απόφασης εξαίρεσης ή λύνονται τους προσεχείς μήνες με την ολοκλήρωση σημαντικών έργων, όπως η σηματοδότηση, το το ETCS (σ.σ. Ευρωπαϊκό Σύστημα Ελέγχου Αμαξοστοιχιών, το οποίο καθιστά δυνατή τη διαβίβαση στον μηχανοδηγό πληροφοριών αλλά και τον έλεγχο τήρησης της επιτρεπόμενης ταχύτητας, ώστε να μην μπορεί να την υπερβεί), κάποια κομμάτια ηλεκτροκίνησης. Αυτό είναι αιτία και αφορμή για να ξαναβρεθεί το θέμα της εξαίρεσης στο τραπέζι νωρίτερα από το 2024»

Τα συστήματα που θα απελευθέρωναν τις δυνατότητες του σιδηροδρόμου στον άξονα Αθήνα- Θεσσαλονίκη ( ETCS 1 με ραδιοκάλυψη, σηματοδότηση - τηλεδιοίκηση) (Πρόκειται για την πολυσυζητημένη σύμβαση 717) που πιάνει μεγάλα τμήματα του άξονα Αθήνα- Θεσσαλονίκη – Προμαχώνας (Ανάταξη και Αναβάθμιση του συστήματος Σηματοδότησης-Τηλεδιοίκησης και Αντικατάστασης 70 Αλλαγών Τροχιάς πλην του Τιθορέα- Δομοκός), έργο που θα έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί προ τετραετίας.

Τι πήγε λάθος στα Τέμπη: Τα ηλεκτρονικά συστήματα που έχουμε πληρώσει αλλά δεν λειτουργούν

 ...

 

«Έχω ενημερώσει τους πάντες από το 2014»

 

Ένα μήνυμα αρχιμηχανικού του ΟΣΕ από το... 2010

 

ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΙ! ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΣ για δωροδοκία ο πρόεδρος της Hellenic Train...

 

 O σαστισμένος σταθμάρχης των Τεμπών Lee Harvey Oswald

 

Πάμε τώρα να ψηλαφίσουμε τα ίχνη της αλήθειας που εκ των προτέρων γίνεται ανέφικτη

 

Ο πεθερός του νεου υπουργού Γεραπετριτη διεκδικεί συμβάσεις ύψους 4,5δις για τον εκσυχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου!!

 

Η σύμπτωση της τύχης και του διαβόλου! Λίγες ώρες πριν αναλάβει ο Γεραπετρίτης υπουργός Μεταφορών και Υποδομών ο πεθερός του, Μιχάλης Γουρζής αγόρασε από τον Γιώργο Περιστέρη της "ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ" 300.000 μετοχές.

 

 

Η συμφωνία του Καραμανλή τζούνιορ με τους Ιταλούς που "καίει" τον ίδιον και την κυβέρνηση Μητσοτάκη.

 

Guardian: «Η Ελλάδα έχει το πιο επικίνδυνο σιδηροδρομικό δίκτυο στην Ευρώπη με τα περισσότερα δυστυχήματα»

 


4 σχόλια:

  1. ΟΤΑΝ ! ΌΤΑΝ... ΔΕΝ ΕΠΙΚΑΛΟΎΝΤΑΙ ΤΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΆ ΔΙΚΑΙΏΜΑΤΑ ΤΩΝ
    ΓΙΑ ΠΑΡΆΝΟΜΕΣ ΙΑΤΡΙΚΈΣ ΠΡΆΞΕΙΣ.ΟΤΑΝ ! ΔΕΝ ΓΊΝΟΝΤΑΙ ΜΉΝΥΣΗΣ ΑΓΩΓΈΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΘΑΝΆΤΟΥΣ ! ΑΠΟ ΠΑΡΆΝΟΜΕΣ ΙΑΤΡΙΚΈΣ ΠΡΆΞΕΙΣ.

    Ε ΤΌΤΕ ΊΣΩΣ... ΕΊΝΑΙ ΚΑΙΡΌΣ ΝΑ ΓΊΝΟΥΝ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΔΟΛΟΦΟΝΊΕΣ ΠΟΥ ΈΚΑΝΑΝ ΟΙ 301
    ΚΑΙ ΌΛΑ ΜΑΖΊ ΠΥΡΚΑΓΙΈΣ... ΠΑΡΆΝΟΜΕΣ ΙΑΤΡΙΚΈΣ ΠΡΆΞΕΙΣ...
    ΤΕΧΝΗΤΉ ΚΡΊΣΗ... ΚΑΙ ΠΆΕΙ ΛΈΓΟΝΤΑΣ.

    ΏΡΑ ΤΟΥΣ ΕΊΝΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στους 57 οι νεκροί... Το παραμύθι...για τον ένα και μοναδικό υπεύθυνο,τον ημι-ανειδικευτο σταθμάρχη καλά κρατεί. Αλλά δεν το αγοράζουμε. Δεν το αγοράζει κυρίως η κοινωνία.
    Τα εξωνημένα ΜΜΕ που μέχρι χθες επιτιμούσαν όποιον σήκωνε φωνή κριτικής, σήμερα υποστηρίζουν πλησίστια την κυβερνητική γραμμή. Με τη βοήθεια... των γνωστών nonpapers. Αλλά δεν πείθουν τον κόσμο. Ο ένοχος ειναι ΕΝΑΣ.
    ΤΟΝ ΛΕΝΕ ΚΥΡΙΑΚΟ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ.Το ξέρει κι ο ίδιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 9:35 ΣΧΌΛΙΟ

    ΑΜΦΙΒΆΛΛΩ ΑΝ ΤΟ ΞΈΡΕΙ ΠΆΣΧΕΙ Ο ΚΟΥΚΛΟΧΑΙΡΕΤΑΣ... ΑΠΟ ΖΛΙΠΙ ΤΖΟ.
    ΕΊΝΑΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΓΕΝΟΚΤΟΝΟΙ.



    ΑΝΆΠΟΔΑ Η ΣΗΜΑΊΑ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ.
    ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΆΒΑΤΕ ❓

    WWG1WGA 🇬🇷

    ΚΡΑΤΗΘΕΙΤΕ ΒΟΥΤΥΡΟΠΑΙΔΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή