Τρίτη 25 Ιουλίου 2023

Πενήντα ετών ήταν το σαράβαλο και δεν ντρέπεται κανείς..

Aεροσκάφος τύπου CL-215 με πλήρωμα τους δύο Ιπταμένους της 355 Μοίρας Τακτικών Μεταφορών της 112 Πτέρυγας Μάχης κατέπεσε το μεσημέρι της Τρίτης μέσα σε μια ρεματιά κατά τη διάρκεια αεροπυρόσβεσης στον Πλατανιστό Εύβοιας.To Καναντέρ συνετρίβηστην περιοχή Ισιώμματα, σε μια ρεματιά του όγκου που οδηγεί στο χωριό Ποτάμι ενώ επιχειρούσε στο έργο κατάσβεσης στην Κάρυστο. Επιβεβαιώθηκε το χειρότερο σενάριο για τους δύο χειριστές του Canadair που κατέπεσε στον Πλατανιστό Εύβοιας επιχειρώντας να σβήσει την πυρκαγιά καθώς ανασύρθηκαν νεκροί. Πρόκειται για τον 34χρονο κυβερνήτη του Canadair, σμηναγό Χρήστο Μουλά και τον συγκυβερνήτη Ανθυποσμηναγό Περικλή Στεφανίδη, της 355 Μοίρας Τακτικών Μεταφορών της 112 Πτέρυγας Μάχης. Tα συγκεκριμένα αεροπλάνα (CL-215) δεν έχουν σύστημα εκτίναξης ή διαφυγής και ότι η καλύτερη ελπίδα που ελπίδα που έχουν οι χειριστές σε περίπτωση που συμβεί κάτι, είναι να επιχειρήσουν αναγκαστική προσγείωση έστω και σε ανώμαλο έδαφος, όπως συνέβη το 2015 στη Λακωνία και το 2016 στα Δερβενοχώρια.

 

Σε μουσείο έχουν Canadair Cl215 στην Γερμανία, επιχειρούσε 30 χρόνια! Εδώ επιχειρούν 50+

 

Τρεις μέρες πριν την πτώση του Canadair ο Μητσοτάκης είχε επισκεφτεί τους πιλότους – ΒΙΝΤΕΟ

 

Η ατάκα του Μητσοτάκη για τα εναέρια μέσα που σχολιάστηκε στο Twitter: «Και είναι ήδη πολλά…» (βίντεο)

Τι ήταν να το πει ο γρουσούζης ....άρχισαν οι...μειώσεις.Θα μας πεθάνει όλους ο γκαντέμης.

 

9 σχόλια:

  1. Ω ρε φίλε. Τους έχουν ακόμα και πετάνε με τα 215 που κοντεύουν 50 ετών και είναι με συρματόσχοινα αντί για υδραυλικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πριν λίγο στη βουλή. Η ζωή δεν συνεχίζεται με απαρχαιωμένα Καναντέρ πουσταρά Λιβάνιε.
    Λιβάνιος για πτώση καναντέρ πριν λίγο στη βουλή: «Τίμημα αυτοθυσίας… δυστυχώς ή ευτυχώς η ζωή συνεχίζεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για την επικινδυνότητα των συγκεκριμένων αεροσκαφών είχε μιλήσει και ο ο Σμηναγός Ιωάννης Σεντουξής, ο οποίος σημείωνε πως το Καναντέρ cl215 «Επειδή έχει κατασκευαστεί μιαν άλλη εποχή . Δεν υπάρχουν αυτοματισμοί. Όλοι οι έλεγχοι που θα γίνουν είναι πάνω στον χειριστή. Ακόμα και τα πηδάλια είναι με συρματόσχοινα. Δεν υπάρχει υδραυλική υποβοήθηση, ή υπολογιστής που ελέγχει τα όρια του κινητήρα για να μπορέσει να επέμβει». «τα Καναντέρ που έχουμε στην Ελλάδα είναι πολύ παλιά έβγαζαν προβλήματα από το ’90 που πετούσα εγώ και από τότε έχουν περάσει 30 χρόνια».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μητσοτάκη εγκληματία τώρα θα βγεις με χαζοχαρουμενα γελακια να πεις στις οικογένειες των πιλότων ότι "η Πελοπόννησος τους δίνει δουλίτσα"?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τόσο τα CL-215 όσο και τα CL-415 δεν διαθέτουν ηλεκτρονικά συστήματα με τους ιπτάμενους να βασίζονται στα μάτια τους. Ειδικά τα CL-215 διαθέτουν πιο αδύναμους κινητήρες τεχνολογίας του 1930 ενώ οι ιπτάμενοι κατευθύνουν τα αεροσκάφη μέσω των χειριστηρίων με ντίζες για την κίνηση των οποίων απαιτείται έντονη προσπάθεια. Ενώ η απώλεια ισχύος των κινητήρων είναι μια από τις βλάβες οι οποίες αρκετές φορές έχει παρουσιαστεί στα συγκεκριμένα αεροσκάφη ειδικά όταν πετούν σε περιοχές με πολύ υψηλό θερμικό φορτίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΛΥΠΆΜΑΙ ΠΟΥ ΤΟ
    ΛΈΩ ΚΑΚΟΣ ΔΈΧΟΝΤΑΙ
    ΝΑ ΠΕΤΟΎΝ ΜΕ ΣΑΡΑΒΑΛΑ.

    ΑΛΉΘΕΙΑ ΞΈΡΕΤΕ ΣΕ ΠΌΣΟ ΎΨΟΣ ΦΤΆΝΕΙ
    ΤΟ ΠΟΥΡΝΆΡΙ ?
    ΤΑ ΚΑΝΑΝΤΕΡ ΣΕ ΠΌΣΟ ΎΨΟΣ
    ΜΠΟΡΟΎΝ ΝΑ ΠΕΤΆΞΟΥΝ
    ΤΟ ΑΝΏΤΑΤΟ ΌΡΙΟ ΧΑΜΗΛΉ ΠΤΉΣΗ
    ???

    ΣΤΗΝ ΡΌΔΟ ΠΟΣΑ ΚΑΤΑΣΤΉΜΑΤΑ ΈΧΕΙ Η ΠΑΤΡΙΣ !?
    ΣΤΗΝ ΚΈΡΚΥΡΑ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΤΟ ΠΑΙΔΆΚΙ ΠΟΥ ΈΚΑΝΕ
    2 ΧΙΛΙΌΜΕΤΡΑ !!!
    ΜΕ ΠΟΔΉΛΑΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΆΕΙ ΚΡΥΟ... ΚΙΟΛΑΣ ΝΕΡΌ ΜΕΣΤΟ ΛΙΟΠΥΡΗ
    (ΤΟ ΝΕΡΌ ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΖΕΣΤΑΘΕΊ ΈΤΣΙ !?)
    ΟΙ ΓΟΝΕΊΣ ΤΟΥ
    ΕΊΧΑΝ ΕΠΙΠΤΏΣΕΙΣ ???
    ΠΏΣ? ΆΦΗΣΑΝ ΤΟ ΠΑΙΔΆΚΙ ΣΤΟ ΛΙΟΠΥΡΗ
    ΚΑΙ ΜΌΝΟ ΤΟΥ !!?
    ΕΝΏ ΓΊΝΟΝΤΑΙ ΠΥΡΚΑΓΙΈΣ !!!
    ΕΕΕ???

    ΑΠΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΣΕ ΔΟΥΛΕΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάει ξεχάστηκαν τα Τέμπη,ξεχάστηκε η πεσμένη γέφυρα στην Πάτρα,για καμμία 10αρια ημέρες θα μας απασχολεί το ατύχημα του Καντέρ και μετά θα ηρεμήσουμε μέχρι την επόμενη καταστροφή,γιατί τις καταστροφές τις προκαλεί η ηλιθιότητα αυτου του λαου μόνο .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εχθές έβλεπα βίντεο με τον εφευρέτη του ρομποτικού πυροσβεστικού οχήματος TYPHOON το οποίο κάνει σάρωση της φωτιάς με αεραντλία δημιουργώντας υδρονέφος σε αποστάσεις εώς πενήντα μέτρων. Την κατάσβεση φωτιάς την κάνει κυρίως με πολύ δυνατές δέσμες αέρος αλλάζοντας τα θερμικά ρεύματα εκεί όπου κατακαίει η φωτιά εξασθενώντας τις υψηλές θερμοκρασίες και κατόπιν με υδρονέφωση σβήνει μία και έξω τις δασικές φωτιές.
    Πρώην πυροσβέστης και παλαιός ανεμοπτεριστής ο ίδιος αναλύει σε άλλο βίντεο πως επιδρούν τα ψυχρά και θερμά ρεύματα στίς δασικές εκτάσεις κυρίως στις φλεγόμενες πλαγιές των βουνών και γιατί λόγω άγνοιας των πυροσβεστών για τις εναλλαγές των αέριων μαζών δεν μπορούν να προβλέψουν προς τα που θα κινηθεί η φωτιά έτσι ώστε να γίνει άμεση η κατάσβεση.
    Σε μία κατάσβεση στην οποία πήγε να κάνει κατάσβεση υπήρχε ρητή εντολή να μην του παράσχουν νερό!
    Είχε ξεκινήσει συνεργασία με Ελληνικό πανεπιστήμιο για να βελτιώσουν στο μέγιστο την απόδοση του συγκεκριμμένου οχήματος στην κατάσβεση και για να το κάνουν πλήρως αυτοματοποιημένο και ξαφνικά σταμάτησε με άνωθεν εντολή αυτή η συνεργασία...
    Το νερό που χρησιμοποιεί για κατάσβεση ανέρχεται μόνο σε 100 εώς 300 λίτρα νερού όταν τα κοινά πυροσβεστικά οχήματα χρειάζονται 8-10 τόννους νερό για μια απλή κατάσβεση...
    https://www.youtube.com/watch?v=1QFOfnAhSaY
    https://www.youtube.com/watch?v=SoUbri-DhOE
    https://www.youtube.com/watch?v=1e1ch8fLgF4

    ΑπάντησηΔιαγραφή