Τρίτη 7 Ιουνίου 2016

Βερύκιε η Καλύτερη πίπα είναι η.... Ματζικ. Οι άλλες είναι …μάπα..




Και δεν φέρνουν το  επιθυμητό αποτέλεσμα. Ρώτα και τον μέντορα σου τον Καρατζαφέρη.

2 σχόλια:

  1. Δήμοοοοοο , τί φρούτα βγάνει ή Καλαμμάτααααααα ...??....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. βερικοκουλη;;;;;παιρνειs απο τον οφσορ πωλητη τηs κλαραs κωλαγονο;;;;αντιηλιακο βαζειs;;;;το γυαλιζειs το καπω σου;....

    ΑπάντησηΔιαγραφή