Τετάρτη 21 Μαΐου 2025

Αντε να πεθάνει η ..λέπρα.

Ο ευτελισμός της Ακρόπολης με τη περιβόητη διαφήμιση ενός αθλητικού παπουτσιού της Adidas  φαίνεται ήταν απλά ένα δείγμα της νοοτροπίας που έχει επικρατήσει στους πολιτικούς προϊσταμένους και τους αρμόδιους στον χώρο του πολιτισμού. Μία νοοτροπία που λέει «εκμεταλλευτείτε τα πάντα, πουλήστε οτιδήποτε, κάντε κάθε μνημείο και κάθε μνήμη τουριστικό προϊόν».

Μαζί με την Ακρόπολη, αναδεικνύεται αυτές τις ημέρες και ένα σκάνδαλο με τη Σπιναλόγκα. Τα σαΐνια του Οργανισμού Διαχείρισης και Ανάπτυξης Πολιτιστικών Πόρων (ΟΔΑΠ) του υπουργείου Πολιτισμού έδωσαν άδεια σε ιδιώτες να στήσουν κανονικό πανηγύρι, με δεξίωση οικτρού γούστου και επιδειξιομανίας.

Τι πουλάνε; Το δικαίωμα να λένε κάποιοι που μπορούν να πληρώσουν, για να κάνουν κάτι ακραίο, φράσεις του τύπου «πάτησα και γω με adidas στην Ακρόπολη» ή «γλέντησα και γω στη Σπιναλόγκα».

Βέβαια ο ΟΔΑΠ δεν πήρε εντελώς από μόνος του την προκλητική και άθλια αυτή απόφαση. Είχε… έμπνευση από το «όραμα» που έχει η κυρία Μενδώνη για το νησί, καθώς παλαιότερα είχε δηλώσει ότι θέλει να γίνει το κτήριο του νοσοκομείου της Σπιναλόγκα, ένα… γκουρμέ εστιατόριο. Όχι οποιοδήποτε εστιατόριο, όλα κι όλα, αλλά… γκουρμέ.

Ο τότε δήμαρχος Αγίου Νικολάου Αντώνη Ζερβού είχε κατακεραυνώσει την κυρία Μενδώνη, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Δηλαδή, θα κάνουμε τους χώρους της Σπιναλόγκας ξενοδοχεία ή εστιατόρια; Θα γίνει εστιατόριο το νοσοκομείο όπου περιθάλπονταν οι λεπροί; Θα γίνει σούσι-μπαρ ο Βράχος της Ακρόπολης; Έτσι θεωρούμε πως αξιοποιείται ο χώρος της Σπιναλόγκας;».

 

Έκαναν τη Σπιναλόγκα… μπουζουξίδικο .



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου