Χανζαπλάστ στην… αιμορραγία είναι το δάνειο των 45 δις λέει η wsj
Δεν έχει και ιδιαίτερη σημασία μακροπρόθεσμα αν θα συμφωνήσουν οι Ευρωπαίοι συνάδελφοι της Ελλάδας και το ΔΝΤ στα 45 δισεκατομμύρια που ζήτησε η χώρα. Ακόμα και να επιτευχθεί η συμφωνία θα είναι σαν να βάζουν ένα χανζαπλάστ για να σταματήσουν μια αιμορραγία συμπληρώνει η Wall Street Journal. Τα δάνεια αυτά το μόνο που θα καταφέρουν είναι να δώσουν λίγο χώρο στην Ελλάδα να ανασάνει πριν την αναδιαπραγμάτευση του χρέους-ένας πιο «ευγενικός» τρόπος για να πει κανείς χρεοκοπία. Η χώρα, που πλέον το έλλειμμά της έχει φτάσει στο 14% συνεχίζει να είναι μπλεγμένη στα γρανάζια της γραφειοκρατίας προκειμένου να μπορέσει να ανταπεξέλθει στις υποχρεώσεις της βασιζόμενη στις μειώσεις του προϋπολογισμού, την ανάπτυξη, την συλλογή φόρων, της γενναιοδωρίας των εταίρων της Ευρωζώνης και της ικανότητας του ΔΝΤ να επιβάλει τις δρακόντειες περικοπές στην ελληνική πολιτεία. Μείζονος σημασίας συνεχίζει το άρθρο είναι το πώς θα επιβιώσουν τα κοινωνικά στρώματα της Ελλάδας και των υπολοίπων χωρών στον αποπληθωρισμό. Αναδιαπραγμάτευση του χρέους σημαίνει ότι κυρίως οι Ευρωπαϊκές τράπεζες και πραγματικοί πιστωτές της χώρας, θα έχουν χασούρα. Υπάρχει μια αλήθεια σε αυτή την πρόταση. Ο Βοράς είναι πολύ πιο αποδοτικός σε σχέση με το Νότο. Παρόλο όμως που χώρες όπως η Γαλλία και η Γερμανία φαίνεται να ανακάμπτουν, η Ευρώπη ποτέ δεν θα αναπτυχθεί με ρυθμούς παρόμοιους με αυτούς της Κίνας και της Αμερικής. Η ανικανότητα της Ευρώπης να μεταρρυθμίσει τις εργασιακές αγορές και το κοινωνικό κράτος θα γίνει τροχοπέδη στην ανάπτυξη.
Καλή σας ημέρα κύριοι αναγνώστες. Σεβόμενος της ψυχολογικής υποστήριξης που έλαβαν εχθές βράδυ οι Ιπτάμενοι Αξιωματικοί της Πολεμ.Αεροπορίας, μέσω της εκπομπής του κυρίου Χαρδαβέλλα.....θα ήθελα να υπενθυμίσω, να τονίσω, να ΦΩΝΑΞΩ, ότι οι Ενοπλες Δυνάμεις δεν αποτελούνται μόνο από το εκλεκτό σώμα των χειριστών των μαχητικών και μεταγωγικών αεροσκαφών αλλά και από Αξιωματικούς του Στρατού Ξηράς, Πολεμικού Ναυτικού και οι οποίοι νοιώθουν έντονότατα στο πορτοφόλι τους την φορολογική επιδρομή. ΔΕΝ θα πρέπει όμως κανείς να ξεχνά την μόνιμα ταλαιπωρημένη τάξη Υπαξιωματικών, η οποία με τη σωρεία υπηρεσιών που μηνιαίως έχει, με τις διαταγές που κάθε λεπτό καλείται να εκτελέσει, ΔΥΣΤΥΧΩΣ κανείς δεν αναφέρεται σε αυτήν την τάξη. Θα ήθελα να ρωτήσετε κάθε έναν από τους Ιπταμένους της Πολεμικής Αεροπορίας......Αν δεν υπάρχει ο τεχνικός Υπαξιωματικός να επιθεωρήσει το αεροπλάνο, πώς είναι δυνατόν να πετάξει για να αναχαιτίσει??? Αν δεν υπάρχει ο τεχνικός Υπαξιωματικός, να βάλει την υπογραφή του, ότι το αεροσκάφος είναι έτοιμο για απογείωση, ποιός από τους εκλεκτούς αγωνιστές των αιθέρων μας, θα ανέβει στο πιλοτήριο, χωρίς αυτήν την υπογραφή του ταπεινού Υπαξιωματικού??? Για αυτούς τους λόγους λοιπόν καλό είναι όταν γίνεται η όποια αναφορά στο λεπτό θέμα των Ενόπλων Δυνάμεων, να δίδεται ιδιαίτερη προσοχή στο οργανόγραμμα του κάθε σώματος και να μην γίνεται επιλεκτική αντιμετώπιση. Άλλωστε από τις 3000-4000 ευρώ που παίρνουν μηνιαίως οι Ιπτάμενοι, από τα 22 χρόνια της ζωής τους, καλό είναι και αυτοί να προσφέρουν κάτι από τον οβολό τους στο κράτος, ΟΠΩΣ αδιαμαρτύρητα προσφέρουν οι Υπαξιωματικοί των 1300 ευρω στα 35 χρόνια της ζωής τους καρτερώντας και ανυπομονώντας να βρεθεί κάποιος να μιλήσει κάποτε και για αυτούς.
Καλή σας ημέρα κύριοι αναγνώστες. Σεβόμενος της ψυχολογικής υποστήριξης που έλαβαν εχθές βράδυ οι Ιπτάμενοι Αξιωματικοί της Πολεμ.Αεροπορίας, μέσω της εκπομπής του κυρίου Χαρδαβέλλα.....θα ήθελα να υπενθυμίσω, να τονίσω, να ΦΩΝΑΞΩ, ότι οι Ενοπλες Δυνάμεις δεν αποτελούνται μόνο από το εκλεκτό σώμα των χειριστών των μαχητικών και μεταγωγικών αεροσκαφών αλλά και από Αξιωματικούς του Στρατού Ξηράς, Πολεμικού Ναυτικού και οι οποίοι νοιώθουν έντονότατα στο πορτοφόλι τους την φορολογική επιδρομή. ΔΕΝ θα πρέπει όμως κανείς να ξεχνά την μόνιμα ταλαιπωρημένη τάξη Υπαξιωματικών, η οποία με τη σωρεία υπηρεσιών που μηνιαίως έχει, με τις διαταγές που κάθε λεπτό καλείται να εκτελέσει, ΔΥΣΤΥΧΩΣ κανείς δεν αναφέρεται σε αυτήν την τάξη. Θα ήθελα να ρωτήσετε κάθε έναν από τους Ιπταμένους της Πολεμικής Αεροπορίας......Αν δεν υπάρχει ο τεχνικός Υπαξιωματικός να επιθεωρήσει το αεροπλάνο, πώς είναι δυνατόν να πετάξει για να αναχαιτίσει??? Αν δεν υπάρχει ο τεχνικός Υπαξιωματικός, να βάλει την υπογραφή του, ότι το αεροσκάφος είναι έτοιμο για απογείωση, ποιός από τους εκλεκτούς αγωνιστές των αιθέρων μας, θα ανέβει στο πιλοτήριο, χωρίς αυτήν την υπογραφή του ταπεινού Υπαξιωματικού??? Για αυτούς τους λόγους λοιπόν καλό είναι όταν γίνεται η όποια αναφορά στο λεπτό θέμα των Ενόπλων Δυνάμεων, να δίδεται ιδιαίτερη προσοχή στο οργανόγραμμα του κάθε σώματος και να μην γίνεται επιλεκτική αντιμετώπιση. Άλλωστε από τις 3000-4000 ευρώ που παίρνουν μηνιαίως οι Ιπτάμενοι, από τα 22 χρόνια της ζωής τους, καλό είναι και αυτοί να προσφέρουν κάτι από τον οβολό τους στο κράτος, ΟΠΩΣ αδιαμαρτύρητα προσφέρουν οι Υπαξιωματικοί των 1300 ευρω στα 35 χρόνια της ζωής τους καρτερώντας και ανυπομονώντας να βρεθεί κάποιος να μιλήσει κάποτε και για αυτούς.
ΑπάντησηΔιαγραφή