Στο 17ο διαμέρισμα Μασταμπας στο 316 τμημα μας
καταγγέλθηκε ότι δεν έδιναν ψηφοδέλτια της χρησης αυγης διότι λένε ..είχαν τελειώσει
.Η ψηφοφορία όμως συνεχίστηκε και συνεχίζετε κανονικά ενώ θα έπρεπε να διακοπή. Εισαγγελέας
υπάρχει να παρέμβει;
Και στο 128στό Εκλ.Τμήμα για να ασκήσουν το
εκλογικό τους δικαίωμα, όπου δεν τους έδωσαν όλα τα ψηφοδέλτια ως όφειλαν για
να μπουν στην κάλπη. Οταν ζήτησαν εξηγήσεις απο την δικαστική αντιπρόσωπο (που
ως γνωστόν δεν τους εδιδε και τ’ όνομα της, όταν της το ζήτησαν) αλλά και από
την αρμόδια επιτροπή, τους δόθηκε η απάντηση, πως: ” ψηφοδέλτια της
Ελληνικής Αυγής δεν υπήρχαν, γιατί ήταν ολίγα και είχαν τελειώσει”
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου