Στο 17ο διαμέρισμα Μασταμπας στο 316 τμημα μας
καταγγέλθηκε ότι δεν έδιναν ψηφοδέλτια της χρησης αυγης διότι λένε ..είχαν τελειώσει
.Η ψηφοφορία όμως συνεχίστηκε και συνεχίζετε κανονικά ενώ θα έπρεπε να διακοπή. Εισαγγελέας
υπάρχει να παρέμβει;
ΑΓΡΙΟ ΚΡΑΞΙΜΟ σε Πλεύρη και Ανδριανό στο Άργος...
-
*john ntin*
Η οργή που έφαγαν σήμερα στο Άργος ο Πλεύρης και ο Ανδριανός ήταν η
απάντηση της πραγματικής κοινωνίας. Πήραν ακριβώς αυτό που τους αξίζει τη ...
Πριν από 4 ώρες



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου