Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Κυριακή, 19 Σεπτεμβρίου 2021

Αυξάνονται οι «ξαφνικές παρενέργειες».

Κέρκυρα! Ο Στράτος Ταγκατίδης, πέθανε «ΞΑΦΝΙΚΑ»...

 

ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΟΣ αποστομώνει δημοσιογράφους: «ΕΣΑΣ άκουγε η αδερφή μου και έχει 4 μήνες περικαρδίτιδα από το εμβόλιο...»

 

«ΒΟΜΒΑ» από την ιατροδικαστή Α. Ακριβούση! «ΟΙ ΘΡΟΜΒΟΙ που παρατηρούνται μετά τον εμβολιασμό δεν έχουν καμία σχέση με τους κλασικούς...»

 

«ΚΟΙΜΗΘΗΚΑ υγιής και ξύπνησα τυφλός!» 13ΧΡΟΝΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ έπαθε ολική τύφλωση μετά το εμβόλιο...

 

Η Άννα είναι μια 19χρονη φοιτήτρια, με όλα τα όνειρα και τις φιλοδοξίες ενός κοριτσιού της εποχής της. Για τα επόμενα χρόνια, το πανεπιστήμιο θα είναι ο χώρος...

«Το παιδί μου έπεσε σε λήθαργο μετά το Pfizer»

 

 Τα μισά να ισχύουν θα τους κυνηγήσει ο κόσμος

 

 Kαθηγητής Robert Malone: αύξηση αιφνίδιων θανάτων (ανακοπή καρδιάς,εγκεφαλικά) σχετιζόμενων μ’ εμβολιασμό που οδηγούν σε τροχαία ατυχήματα, θανάτους στο δρόμο! -

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...