Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Κυριακή, 26 Οκτωβρίου 2008

ΤΡΑΓΚΑΣ η ΔΑΓΚΑΣ ?



Καλά ρε ΤΡΑΓΚΑ σου χρειάζεται ένα κούρεμα με την ψιλή.

Μας έχεις πρήξει τόσο καιρό στο ΑΛΤΕΡ με το «θεατράκι» που παίζεις κουβαλώντας αφρούς και ξυριστικές μηχανές για τον ΕΦΡΑΙΜ ενώ ταυτόχρονα είχες κάνει τα «κονέ» σου με την εξουσία και «έτρωγες» καλά από την πίτα της χορηγίας .Διαβάζουμε σήμερα ωραία πράγματα . Με μια ψευτοεφημεριδούλα έπαιρνες «το μερίδιο του λέοντος». Μα τι έχεις ρε φίλε το «κοκαλάκι» της νυχτερίδας; αυτό το σύστημα σε «μπουκώνει» τόσο πολύ που υπάρχει πλέον κίνδυνος να σκάσεις από το πολύ φαί. Στην κορυφή των εισπράξεων βρίσκονται οι εφημερίδες σου «Χώρα» και η «Χώρα της Κυριακής», που έλαβαν 1.823.463 ευρώ, δηλαδή το 6% της συνολικής δαπάνης, ενώ η κυκλοφορία τους αντιπροσωπεύει μόλις το 0,3%. Πρακτικά, για τις καταχωρίσεις στη «Χώρα της Κυριακής» η κυβέρνηση πλήρωνε για κάθε φύλλο που πουλήθηκε το 2008 περί τα 24 ευρώ! Σε περίοπτη θέση βρίσκονται επίσης οι εφημερίδες «Βραδυνή» «Απογευματινή», «Αδέσμευτος» και «Άρθρο», που στις κυριακάτικες εκδόσεις τους, με μόλις 1,1% της κυκλοφορίας, συγκέντρωσαν το 10,4% της κρατικής διαφήμισης. Ενδιαφέρον παρουσιάζουν και οι τρεις δωρεάν εφημερίδες που κυκλοφορούν μόνο στην Αθήνα και παίρνουν το 13,6% (!) των κυβερνητικών διαφημιστικών προγραμμάτων. Πρώτη, η «City Press» του (και τηλεοπτικού σχολιαστή) Γ. Κύρτσου (άλλος αυτός) με συνολικά έσοδα περίπου 3.000.000 ευρώ. Καλά έσοδα έχουν και οι οικονομικές εφημερίδες, οι οποίες με το 4,4% της κυκλοφορίας παίρνουν 14% της διαφημιστικής δαπάνης, όπως και οι εφημερίδες της Θεσσαλονίκης. Στον αντίποδα, στις μεγαλύτερες, σε πανελλαδική κυκλοφορία, εφημερίδες η σχέση είναι ανεστραμμένη: Η «Ελευθεροτυπία» και η «Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία» με κυκλοφορία που αντιπροσωπεύει το 15,4% της αγοράς, έχουν διαφημιστικό μερίδιο μόλις 5,9%. Τα «Νέα», το «Βήμα» και το «Βήμα της Κυριακής» με αθροιστικό ποσοστό 21,5% έχουν διαφημιστικό μερίδιο 9,3%. Ανάλογη τύχη έχουν η «Καθημερινή», το «Έθνος», το «Πρώτο Θέμα», ο «Ελεύθερος Τύπος». * Το συμπέρασμα των αριθμών είναι αμείλικτο: Οι επιλογές του υπουργού Τύπου οδήγησαν σε μικρές συντηρητικές εφημερίδες και στα δωρεάν φύλλα περίπου 45% της διαφήμισης, όταν οι πιστοποιημένες πωλήσεις τους δεν ξεπερνούν το 7,3%.

βλέπε:

http://bollywood-greece.blogspot.com/2008/10/to-45-76.html

Άλλο Κλασικό παράδειγμα 1.416.862 ευρώ για την «ΧΩΡΑ»σου των 59.239 χιλ. φύλλων, και 195.076 ευρώ για το ημερήσιο ΒΗΜΑ των 2.087.924 φύλλων. Και μετά λέμε για Λαμπράκηδες και τρίχες κατσαρές. ΤΩΡΑ να πάμε και στα υπουργεία. εκεί στο ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ και το ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ, δεν τους μάθανε ότι αφού θέλουν να διαφημίσουν- δυσφημήσουν το «ανύπαρκτο» έργο τους διαλέγουν τις μικρότερες εφημερίδες; εμείς καταλαβαίνουμε τις «χορηγίες» αλλά ας κρατήσουν έστω «υποτυπώδη» προσχήματα. Οι πίνακες αυτοί είναι η ξεφτίλα σε όλο της το μεγαλειο.26.348.689 εκατ. ευρώ για να «διαφημίσουμε» την ανυπαρξία μας. Αυτό λέγετε ΦΑΤΕ και ΣΚΑΣΤΕ έτσι το λέει ο απλός πολίτης. Κατά τα αλλά δεν υπάρχουν λεφτά ούτε για κουλούρι στον συνταξιούχο.

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΚΑΝΔΑΛΟ:To 45% της κρατικής διαφήμισης σε έντυπα με το 7,6% της κυκλοφορίας

ΓΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΚΑΤΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΕΥΘΥΝΗΣ ΥΠΟΥΡΓΩΝ!

Είναι απάτη και απιστία σε βαθμό κακουργήματος η λίστα της ντροπής με την κρατική διαφήμιση!

http://bollywood-greece.blogspot.com/2008/10/blog-post_6199.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...