Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου 2010

Καρατζαφέρη τι κάνει νιάου-νιάου στα.. κεραμίδια της ΝΤΟΡΑΣ;


Από συνέντευξη της ΝΤΟΡΑΣ στο ΤVX

ΣΚ: Αληθεύουν οι φήμες για τις συζητήσεις με τον κ. Βορίδη του ΛΑΟΣ; Σε περίπτωση που τεθεί, θα τον δεχτείτε στο κόμμα σας;

ΝΜ: Αυτό είναι μια συλλογική απόφαση, η οποία δεν έχει παρθεί αυτή τη στιγμή. Με όλους τους συναδέλφους έχουμε μιλήσει και μιλάμε και έχουμε και μια καλή σχέση. Εγώ δεν είμαι της σχολής, η οποία επιτρέπει ποτέ την όποια πολιτική αντιδικία να την περάσει σε προσωπική. Είμαστε πολιτικοί αντίπαλοι, αλλά δεν είμαστε προσωπικοί εχθροί. Με κανέναν. Τουλάχιστον εγώ έτσι νιώθω. Και έτσι πορεύτηκα και όλη μου τη ζωή. Ήμουνα σκληρός αντίπαλος του ΠΑΣΟΚ όλη μου τη ζωή, φαντάζομαι όλοι ξέρουν τους διάφορους διάλογους, τους οποίους έχουμε κάνει στις τηλεοράσεις, αλλά δεν επέτρεψα ποτέ στον εαυτό μου αυτό να γίνει προσωπικό. Άρα το πολιτικό θέμα, είναι θέμα πολιτικών αρχών, πολιτικής ιδεολογίας, πολιτικού προγράμματος και συλλογικής απόφασης.

ΣΚ: Για τον κ. Βορίδη μιλάτε τώρα.

ΝΜ: Για όλους ισχύει αυτό. Η Δημοκρατική Συμμαχία δεν δέχεται τους πάντες, εννοείται. Υπάρχουν πλέον σήμερα διαδικασίες μέσα στη Δημοκρατική Συμμαχία.


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Θα τον αντικαταστήσει με τον...Αντε να μην το πω. Καλά χριστούγεννα.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...