Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2010

Δεν θα γίνουμε Ελλάδα… γιατί εγώ έχω… φράγκα και εξαγοράζω τους μαλάκες που χρειάζομαι .



Είχαμε γράψει εδώ Φέρνει την «εποχή Μητσοτάκη» ο Μπερλουσκόνι στην Ιταλία πως Αίσθηση προκάλεσε, η δήλωση του ανεξάρτητου βουλευτή και επιχειρηματία Μάσιμο Κελεάρο στην εφημερίδα «Iλ Ριφορμίατα»: «Οι επαφές για να πεισθούν οι βουλευτές να στηρίξουν την κυβέρνηση ετοιμάζονται να ξεπεράσουν κάθε προηγούμενο. Νομίζω ότι, σε γενικές γραμμές, 350.000 με 500.000 ευρώ μπορεί να θεωρηθούν αρκετά. Συν, μία ρητή υπόσχεση επανεκλογής», Φαίνεται πως ο Μπερλουσκονινι τελικά βρήκε μερικούς και τους εξαγόρασε αφού με 162 ψήφους υπέρ επί των 308 η κυβέρνηση του κέρδισε, όπως ήταν αναμενόμενο την ψήφο εμπιστοσύνης της Γερουσίας. Στη σημερινή εξέλιξη συνέβαλε η στήριξη της Λίγκας του Βορρά. Ενώ πριν από λίγο, ο Μπερλουσκόνι κέρδισε, με πλειοψηφία μόλις τριών ψήφων, ( δηλαδή χρειάστηκε περίπου 1.500.000 ευρώ ) την εμπιστοσύνη και της Βουλής των Αντιπροσώπων.

Σε δήλωση του είπε: Δεν θα γίνουμε Ελλάδα…. Δηλαδή ο τύπος είπε, ότι εγώ δεν είμαι μπατίρης να μου τους εξαγοράζουν οι δονητές για λογαριασμό μου, τις καθορίζω εγώ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...