Ο υπουργός εργολάβων και Υποδομών, Μιχάλης
Χρυσοχοΐδης, θέλει όταν κυρωθούν από τη Βουλή οι αναθεωρημένες
συμβάσεις των έργων, να αλλάξει και η τιμολογιακή πολιτική των διοδίων. Με άλλα
λόγια θα ακριβύνουν σχεδόν όλα τα διόδια!
Στα διόδια Αφιδνών, για παράδειγμα, το αντίτιμο θα
αυξηθεί για τα επιβατικά οχήματα κατά 60%, καθώς θα διαμορφωθεί στα 3,35 ευρώ
από 2,10 ευρώ που είναι σήμερα.
Στο τμήμα
Μεταμόρφωση - Μαλιακός, θα λειτουργήσουν και τρεις νέοι πλευρικοί σταθμοί σε
Βαρυμπόμπη, Άγιο Στέφανο και στο Βαθύ, λίγο πριν τη Θήβα, από την πρώτη Ιουλίου
του 2014 και από τις αρχές του 2015.
Μεγάλες
αυξήσεις, όμως, θα ισχύσουν και στους σταθμούς διοδίων των υπόλοιπων οδικών
αξόνων, όταν αναθεωρηθούν οι συμβάσεις.
Στον
Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου, για παράδειγμα, το αντίτιμο στον σταθμό της Πελασγίας,
από την 1η Ιανουαρίου του 2014 θα αυξηθεί κατά 26,3% για τους οδηγούς που δεν
πληρώνουν ηλεκτρονικά, καθώς θα πρέπει να καταβάλλουν 2,4 ευρώ από 1,9 ευρώ που
είναι σήμερα.
Στον ίδιο
αυτοκινητόδρομο, το ύψος των διοδίων στον σταθμό Μοσχοχωρίου θα αυξηθεί κατά
περίπου 30%, καθώς θα διαμορφωθεί στα 4 ευρώ από 3,1 ευρώ που ισχύει σήμερα.
Για τους οδηγούς που πληρώνουν ηλεκτρονικά, η τιμή θα παραμείνει αμετάβλητη.
Εκπτώσεις, ωστόσο, έως και 80% θα προβλέπονται για τους συχνούς χρήστες
μετωπικών σταθμών.
Στην Ολυμπία
Οδό, θα αυξηθεί κατά 30% το αντίτιμο των διοδίων στον σταθμό της Ελευσίνας.
Ωστόσο, τα διόδια θα μειωθούν στους μετωπικούς σταθμούς στο Ζευγολατιό, το Ρίο
και τη Νέα Πέραμο, από 20% έως και 50%.
Οι αυξήσεις
στο αντίτιμο των διοδίων προβλέπονται από τις συμβάσεις παραχώρησης της δημόσιας
περιουσίας . Δημόσιο και
παραχωρησιούχοι, πάντως, έχουν συμφωνήσει να χρεώνονται, στο μέλλον, οι οδηγοί
ανάλογα με τις αποστάσεις που καλύπτουν για να υπάρξουν και νέες αυξήσεις..
Να σημειωθεί ότι οι
κοινοπραξίες που εκμεταλλεύονται τους 4 οδικούς άξονες θα πάρουν 170
εκατομμύρια ευρώ ως αποζημίωση ενώ οι κοινοπραξίες που κατασκευάζουν τα έργα
έχουν συμφωνήσει να αποζημιωθούν με 404 εκατομμύρια ευρώ. Οι
τροποποιημένες συμβάσεις περιγράφουν ανάγλυφα τη βαθιά υπόκλιση που έκανε η
κυβέρνηση προκειμένου οι εργολάβοι να επιστρέψουν στα εργοτάξια και οι τράπεζες
με την εγγύηση του ελληνικού δημοσίου να ξανασκεφτούν σοβαρά τη δανειοδότηση
του έργου. Το ελληνικό δημόσιο θα καλύψει τα 1,2 δισεκατομμύρια ευρώ που
υπολογίζεται ότι είναι το χρηματοδοτικό κενό για την επανεκκίνηση των έργων.
1 σχόλιο:
Το δικό μας το σόι έχει τέσσερις οικογένειες.Μία στον Άγιο Στέφανο, μία στην Κηφισιά, μία στη Μεταμόρφωση και μία στο Χαϊδάρι.Εδώ και 30 χρόνια επικοινωνούμε κάθε Κυριακή μέσω εθνικής οδού κάθε φορά στο σπίτι διαφορετικής οικογένειας.Ο κύριος Σαμαράς, δια του Πασόκου Χρυσοχοϊδη, νομοθετεί χαράτσι στις οικογενειακές μας επαφές σε δρόμους που δεν χτίστηκαν από τους ολιγάρχες εθνικούς εργολάβους, αλλά από το κράτος και που άλλωστε δεν υπήρχαν ποτέ διόδια.Τώρα γιατί να τοποθετηθούν διόδια και γιατί η Νέα Δημοκρατία επιτρέπει στους Ολιγάρχες του ΠΑΣΟΚ να λεηλατήσουν τον αστικό κόσμο της Βόρειας Αττικής; Εχτές με πήρε τηλέφωνο βρίζοντας Θεούς και δαίμονες ο αδερφός μου από τον Άγιο Στέφανο.Μέχρι και χθες ήταν ο τελευταίος από την οικογένεια που ψήφιζε Νέα Δημοκρατία.Από χθες η Νέα Δημοκρατία έχασε οριστικά τις 5 ψήφους της οικογένειάς του.Εν γένει οι βουλευτές της βόρειας Αττικής, δηλαδή από Β΄ Αθηνών και ειδικά από Υπόλοιπο Αττικής θα πάνε άπατοι...Όταν οι Τζαμτζήδες της επαρχίας νομοθετούν πρόωρες συνταξιοδοτήσεις για τους αγρότες με τις μηδενικές εισφορές, οι αστοί βουλευτές αφήνουν τον αστικό κόσμο να ΛΕΗΛΑΤΕΙΤΑΙ από τους Ολιγάρχες του Συστήματος ΠΑΣΟΚ!
Δημοσίευση σχολίου