Ένα από τα πολλά
που δεν είπαν γιατί δεν τους βολεύει, είναι ότι το υπουργείο Ναυτιλίας έχει
δώσει άδεια πλεύσης σε ένα πλοίο που εκτός από παλιό, ήταν και μονού
τοιχώματος. Τα πλοία μονού τοιχώματος εδώ και πολλά χρόνια δεν είναι ασφαλή ως
μεταφορικά πλοία καυσίμων και διεθνώς αντικαθίστανται από πλοία διπλού
τοιχώματος για να περιορίζονται τα ατυχήματα από διαρροές καυσίμων, αφού η
συντήρηση μπορεί να γίνεται μέσω του χώρου που υπάρχει ανάμεσα στο εξωτερικό
και στο εσωτερικό τοίχωμα με διάφορες τεχνικές, ακόμη και εν πλώ! Εγκληματική
είναι και διαχρονικά η στάση του υπουργείου στο θέμα της προστασίας των
θαλασσών απο ατυχήματα. Με την "αργοπορία" λόγω της τύφλας του Κουρουμπλή
πήραν δουλίτσες και εταιρείες τύπου Αχόρταγος που ρούφαγαν νερό από τις
παραλίες... Μήπως ήταν από αυτές που μεταφέρουν και τα λαθραία καύσιμα στην
Αττική;
Έκθαμβοι από το νέο λεφτόδεντρο του Στ. Κασσελάκη
-
*Στη δημοσκόπηση της Alco που διενεργήθηκε για λογαριασμό του Alpha,
υπάρχει ένα σημαντικό, όσο και παρήγορο εύρημα: Οι μισοί Έλληνες δεν
θεωρούν ότι οι ε...
Πριν από 4 δευτερόλεπτα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου