Mια κινηματογραφική ζωή γεμάτη έντονα συναισθήματα και περιπέτεια ζουν ο εκδότης Γιώργος Κασιμάτης και η σύζυγος του κοσμικογράφος Ανθή Κασιμάτη η οποία συνελήφθη το απόγευμα της Τρίτης. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ σε βάρος της εκκρεμούσαν τρεις καταδικαστικές αποφάσεις εις βάρος της: H πρώτη αφορά σε κάθειρξη επτά ετών για απάτη κατά συναυτουργία, η δεύτερη για απόφαση τριετούς φυλάκισης για υπεξαίρεση από κοινού και η τρίτη αφορά σε καταδίκη άλλων τριών ετών για απάτη και επιταγές. Η κ. Κασσιμάτη παίρνει τον δρόμο για τη φυλακή λίγες μόνο ημέρες μετά τον πρώην σύζυγό της, ο οποίος βρίσκεται ήδη έγκλειστος στις Φυλακές Χαλκίδας. Τον Απρίλιο του 2010 ο σύζυγός της Γιώργος Τσούτσιας είχε κατηγορηθεί για απόπειρα απαγωγής επιχειρηματία. Η Ανθή εξαιτίας της φύσης της δουλειάς και το αντικείμενο του (κοσμικού) ρεπορτάζ είχε την ευκαιρία να βρίσκεται στην καρδιά της εγχώριας ελίτ η οποία για δεκαετίες αισθάνονταν πανίσχυρη ακόμη κι αν γλεντούσε με τα δανεικά και αγύριστα των θαλασσοδανείων.
Η Ανθή και ο Γιώργος Τσούτσιας είχαν βιώσει τον θάνατο του πατέρα της Ιωάννη Κασιμάτη, Προέδρου τότε του Ελληνο-Αραβικού επιμελητηρίου σχεδόν σε ζωντανή μετάδοση. Είχαν μάλιστα καταγγείλει τον τρόπο με τον οποίο τα ΜΜΕ κάλυψαν την απώλεια του.
Η απαγωγή
Απρίλιος
2010: Τον εκδότη Γιώργο Τσούτσια συνέλαβε η Αστυνομία, ως τον φυσικό αυτουργό
της απαγωγής του 32χρονου επιχειρηματία Θεμιστοκλή Πετράκη.
Ο πρώην
ιδιοκτήτης εφημερίδων και περιοδικών συνελήφθη το βράδυ της Δευτέρας στο σπίτι
του στην Κηφισιά από άνδρες της Ασφάλειας Κηφισιάς και μεταφέρθηκε στα γραφεία
της Διεύθυνσης Ασφάλειας Βορειοανατολικής Αττικής.
Σύμφωνα
με στοιχεία της δικογραφίας ο Τσούτσιας ήταν αυτός που προσπάθησε να απαγάγει
τον επιχειρηματία στις 9 Οκτωβρίου του 2009 κοντά στο σπίτι του στα βόρεια
προάστια.
Ο
καταχρεωμένος εκδότης περίμενε έξω από το σπίτι του θύματος για περισσότερες
από τρεις ώρες το πρωί της 9ης Οκτωβρίου. Φορούσε καπέλο τζόκεϋ και γυαλιά
ηλίου για να κρύψει τα χαρακτηριστικά του.
Περίπου στις
10:00 ο Πετράκης, ο οποίος είναι αντιπρόεδρος της ναυτιλιακής «Ιolcos Hellenic
Maritime Enterprises c.o. LTD», βγήκε από το σπίτι του και επιβιβάστηκε στο
αυτοκίνητό του, ένα πολυτελές Mercedes Jeep 500.
Τότε ο
Τσούτσιας, έχοντας καλυμμένο το πρόσωπο του με χειρουργική μάσκα και κρατώντας
όπλο –το οποίο αργότερα αποδείχτηκε ότι ήταν ρέπλικα- τον ανάγκασε να ανοίξει
την πίσω αριστερή πόρτα του οχήματος και στην συνέχεια επιβιβάστηκε σε αυτό.
Ο Τσούτσιας
ανάγκασε τον Πετράκη –πάντα σύμφωνα με την δικογραφία – να ξεκινήσει το
αυτοκίνητο και απειλώντας τον με το όπλο να ακολουθήσει την διαδρομή που του
υπέδειξε.
Λίγο
παρακάτω όμως, ο Πετράκης εκμεταλλευόμενος μία πινακίδα STOP που υπήρχε στο
δρόμο σταμάτησε το όχημα, πήδηξε έξω και άρχισε να τρέχει στο δρόμο. Έτσι ο
32χρονος κατάφερε να διαφύγει.
Σύμφωνα με
πληροφορίες από την Αστυνομία, ο πατέρας Πετράκης, γνωστός επιχειρηματίας που
διατηρεί άριστες σχέσεις με μια από τις πιο ισχυρές εφοπλιστικές οικογένειες
της Ελλάδας, έδωσε ο ίδιος κατάθεση σε αστυνομικούς της Διεύθυνσης
Βορειοανατολικής Αττικής, όπως επίσης και ο γιος του και τα εξήγησε όλα,
«καίγοντας» τον εκδότη.
Ο επικεφαλής
της Διεύθυνσης, Αστυνομικός διευθυντής Γιώργος Ζαφειρόπουλος, από συγκεκριμένες
ανακριτικές λεπτομέρειες έφτασε στα ίχνη και στο τέλος στο πρόσωπο του
Τσούτσια. Το επόμενο βήμα ήταν να τον καλέσει στο γραφείο του και μετά από μία
εξονυχιστική ανάκριση να φτάσει στην άκρη του νήματος.
Οι επόμενες
κινήσεις ήταν να σχηματιστεί μία σκληρή δικογραφία και να διαβιβαστεί στον εισαγγελέα.
Ο Γιώργος
Τσούτσιας πρωτοπόρησε στα εβδομαδιαία περιοδικά, βάζοντας τα γυαλιά σε όλους
όσοι πίστευαν ότι το κουτσομπολιό και το life style δεν μπορούσε να πουλήσει
στην ελληνική αγορά. «Εγώ ανέβασα το κουτσομπολιό και το ταμπλόιντ στα
περίπτερα, δικό μου παιδί είναι το Λοιπόν», έλεγε τα βράδια στα κοσμικά
σαλόνια, τις καλές εποχές που με την όμορφη ξανθιά σύζυγό του, την κοσμικογράφο
Ανθή Κασσιμάτη, συναντούσε μεγάλα ονόματα και λεφτάδες της Αθήνας.
Ο γάμος του
με την κόρη του ιστορικού ηγέτη του ερασιτέχνη Παναθηναϊκού, αείμνηστου Γ.
Κασσιμάτη, τον βοήθησε να συχνωτιστεί με την οικογένεια Βαρδινογιάννη και να
αποκτήσει πολύ καλή σχέση με τον πρώην πρόεδρο της ΠΑΕ, τον «καπετάνιο» του
ελληνικού ποδοσφαίρου Γιώργο Βαρδινογιάννη. Όταν ο Τσούτσιας φεύγει από το
Λοιπόν, κουτσομπολίστικη εφημερίδα που ο ίδιος έφτιαξε, μπολιάζει κι άλλα
περιοδικά να την μιμηθούν. Αφήνοντας πίσω του τις πικρές αναμνήσεις συνεργασίας
του με τον Όμιλο Λαμπράκη και μετά το πέρασμά του από την ΕΡΤ ως διευθυντής στο
Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων, βρίσκει επαγγελματική στέγη στον τότε νεοπαγή Όμιλο
Αντέννα. Γίνεται υπεύθυνος κάποιων από τις ψυχαγωγικές εκπομπές του σταθμού και
αποκτά δύναμη αποφάσεων.
Εκείνη την
εποχή, που μεσουρανούσε ο «Πρωινός Καφές» της Ρούλας Κορομηλά, οι εκπομπές της
Σεμίνας Διγενή, αλλά και το πρωτοποριακό «Ciao ANT1» με σκηνοθέτη τον Σαρντίνι,
ο Τσούτσιας έλυνε κι έδενε, λέγοντας παντού την γνώμη του. Είτε αυτή άρεσε είτε
ξίνιζε στους παρουσιαστές των εκπομπών. Είναι παροιμιώδης η κόντρα του με την
Ρούλα Κορομηλά και μόνον όσοι την έζησαν, την κατανόησαν. Από το περιβάλλον της
Ρούλας είχε διαρρεύσει υπαινικτικά τότε ότι ο Τσούτσιας ήταν το «βαθύ λαρύγγι»
που έδινε πληροφορίες και «ντε σου» στην σκανδαλοθηρική εφημερίδα Star για την
ζωή και τους έρωτες της. Ο Τσούτσιας μετά από έναν ομηρικό καβγά στο πλατώ του
Αγίου Θωμά, παίρνει το καπελάκι του και φεύγει.
Βγάζει το
περιοδικό «1000» το οποίο κυκλοφορεί με πρώτο θέμα τότε το σοβαρό τροχαίο
ατύχημα του γιου του Γιώργου και της Αγάπης Βαρδινογιάννη που μένει για εβδομάδες
στην εντατική του νοσοκομείου «Υγεία». Ο τίτλος «Το δράμα του Κροίσου»,
συγκλονίζει την πιάτσα. Η συνέχεια όμως δεν είναι η αναμενόμενη.
Το «1000»
κλείνει και ο Τσούτσιας μετακομίζει στην οδό Ιερού Λόχου στο Μαρούσι. Τα
μετέπειτα οικονομικά του ανοίγματα, είναι η αρχή του τέλους, στην μικρή
«αυτοκρατορία» του.
Στα νέα του
γραφεία ιδρύει την εταιρεία Liaison EΠΕ. Εκδίδει εβδομαδιαία οικονομική
εφημερίδα (το Money για το Χρηματιστήριο που τότε είναι στα πάνω του) με
διευθυντή τον βετεράνο Μάκη Γιομπαζολιά.
Ρίχνει στα περίπτερα το σκανδαλοθηρικό Yes, συνεχίζει με το μηνιαίο καλό περιοδικό Money and Life και αναθέτει στην σύζυγό του την διεύθυνση του γυναικείου περιοδικού Vitrine. Παράλληλα σχεδιάζει το τηλεοπτικό ένθετο στην εφημερίδα Απογευματινή. Κάποιοι αρχίζουν να τον παραμυθιάζουν ότι θα γίνει ο νέος Λαμπράκης. Λίγοι και καλοί του φίλοι όμως, που βλέπουν με συμπάθεια τα ανοίγματά του, του λένε να σταματήσει. Υπερδανείζεται από τις τράπεζες. Οι κυκλοφορίες αρχίζουν και πέφτουν. Το «κανόνι» βρίσκεται προ των πυλών. Πολλές επιταγές αρχίζουν να διαμαρτύρονται. Οι πιστωτές αρχίζουν να παρελαύνουν από τα γραφεία του Ιερού Λόχου. Το ξημέρωμα της 9ης Σεπτεμβρίου 2002 έξω από σπίτι του στην Κηφισιά, μια αριστοκρατική έπαυλη, εκρήγνυται μηχανισμός μικρής ισχύος. Η αστυνομία υποψιάζεται οικονομικούς λογαριασμούς. Από εκείνη τη μέρα και για 8 ακόμα χρόνια, ο κάποτε «ατσαλάκωτος εκδότης» προσπαθεί να επιβιώσει στην ψυχοφθόρο πιάτσα. Με έναν ακόμα τωρινό εφιάλτη. Τα «νταλαβέρια» με την αστυνομία και τη Δικαιοσύνη…
Ρίχνει στα περίπτερα το σκανδαλοθηρικό Yes, συνεχίζει με το μηνιαίο καλό περιοδικό Money and Life και αναθέτει στην σύζυγό του την διεύθυνση του γυναικείου περιοδικού Vitrine. Παράλληλα σχεδιάζει το τηλεοπτικό ένθετο στην εφημερίδα Απογευματινή. Κάποιοι αρχίζουν να τον παραμυθιάζουν ότι θα γίνει ο νέος Λαμπράκης. Λίγοι και καλοί του φίλοι όμως, που βλέπουν με συμπάθεια τα ανοίγματά του, του λένε να σταματήσει. Υπερδανείζεται από τις τράπεζες. Οι κυκλοφορίες αρχίζουν και πέφτουν. Το «κανόνι» βρίσκεται προ των πυλών. Πολλές επιταγές αρχίζουν να διαμαρτύρονται. Οι πιστωτές αρχίζουν να παρελαύνουν από τα γραφεία του Ιερού Λόχου. Το ξημέρωμα της 9ης Σεπτεμβρίου 2002 έξω από σπίτι του στην Κηφισιά, μια αριστοκρατική έπαυλη, εκρήγνυται μηχανισμός μικρής ισχύος. Η αστυνομία υποψιάζεται οικονομικούς λογαριασμούς. Από εκείνη τη μέρα και για 8 ακόμα χρόνια, ο κάποτε «ατσαλάκωτος εκδότης» προσπαθεί να επιβιώσει στην ψυχοφθόρο πιάτσα. Με έναν ακόμα τωρινό εφιάλτη. Τα «νταλαβέρια» με την αστυνομία και τη Δικαιοσύνη…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου