Φοβού τους Δαναούς και δώρα φέροντας
-
*Του Γιώργου Ν. Παπαθανασόπουλου*
Την προώθηση από την κυβέρνηση Μητσοτάκη αύξησης κατά 90% του μισθού
των Αρχιερέων, δια άρθρου εις πολυνομοσχέδ...
Πριν από 1 ώρα


1 σχόλιο:
ΤΟ ΣΩΣΤΟΤΕΡΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΒΡΑΙΚΗ ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗ . ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΑΣΟΡΤΙ !!
ΟΧΙ ΟΤΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΒΡΑΙΚΑ .
ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΑΙΖΕΤΕ ΚΑΛΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑΥΤΟ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΑ ΑΠΑΛΑΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗ ΧΛΑΠΑΤΣΑ ΤΟΥ ΡΟΤΣΙΛΝΤ ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΗΣΕ ΤΟ 1974 ΥΠΟ ΜΟΡΦΗΝ ...ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ......
Δημοσίευση σχολίου