Ο ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ! "ΗΤΑΝ ΕΤΟΙΜΟΣ να πάει με τον Σαμαρά..."
-
*ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ*
ΜΗΠΩΣ Ο #ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΕΠΡΟΚΕΙΤΟ ΝΑ ΠΑΕΙ ΜΕ ΤΟΝ #ΣΑΜΑΡΑ και θυμήθηκαν
κάποιοι ξαφνικά τώρα το #Qatargate που είχε κλείσει πριν 3 χρόνια; Σαν
πο...
Πριν από 1 ώρα



1 σχόλιο:
🪖🗡️⚖️
ΣΊΓΟΥΡΑ!!!
ΚΆΘΕ ΜΈΡΑ
ΑΝΆΣΤΑΣΗ
ΧΡΙΣΤΟΎΓΕΝΝΑ
ΚΑΙ "ΑΦΉΣΤΕ ΤΟΥΣ"
ΧΑΖΑΡΟΜΠΣΤΡΔΣ
ΝΑ ΜΛΚΖΖΖD!!!
😃
Δημοσίευση σχολίου