Τι είπε στον Πρωθυπουργό ο Σταύρος Ξαρχάκος;
Σε εκδήλωση της Βουλής των Ελλήνων, στην οποία ήμουν προσκεκλημένος από
τον συνθέτη, τιμήθηκε για την προσφορά του στην Μουσική ο Αιώνιος Έφηβος
Σταύρος Ξαρχάκος από τον πρόεδρο Νικήτα Κακλαμάνη.
Στην μέση περίπου του καλλιτεχνικού προγράμματος ο Σταύρος Ξαρχάκος απευθύνθηκε
στον ΠΘ λέγοντας:
«Κύριε Πρωθυπουργέ
δράττομαι της ευκαιρίας να σας θέσω ένα ζήτημα.
Γνωρίζω το ενδιαφέρον σας για τους νέους και θέλω να σας θυμίσω τι έχει πει ο
μεγάλος Πυθαγόρας.
Έχει πει ότι το μέλλον μιας Πολιτείας εξαρτάται από την ανατροφή και
διαπαιδαγώγηση των νέων.
Δυστυχώς όμως τα ΜΜΕ βομβαρδίζουν καθημερινά τους νέους με διαφημίσεις για τον
τζόγο.
Κάντε κάτι γιατί αποτελεί μάστιγα».
Κανένα κανάλι ή ηλεκτρονικό μέσο ακόμα και αυτά που πρόβαλαν την εκδήλωση της
Βουλής δεν μετέδωσαν αυτό το γεγονός.
Έτσι όταν η έκκληση του συνθέτη δεν γίνεται γνωστή δημοσίως δεν δημιουργεί και
υποχρέωση στους αρμοδίους να δράσουν.
Είναι πολλά τα λεφτά των διαφημίσεων του τζόγου.
Κρίμα!
Ὁ Πρωθυπουργός ενοχλήθηκε, σύμφωνα με των κοινή εκτίμηση των παρισταμένων, ἐπειδή ὁ κύριος Ξαρχάκος του απηύθυνε στα μέσα της συναυλίας δραματική έκκληση να προστατέψει των νεολαία οπό των τζόγο.
Για αυτό έγινε Μπουχός στα μισά της συναυλίας του Σταύρου Ξαρχάκου, μπρος στη Βουλή.
Νευρίασε γιατι του είπε να χάσει το μερίδιο που παίρνει.



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου