Η είδηση της απαγωγής του «πατριάρχη» της ελληνικής ναυτιλίας, Περικλή Παναγόπουλου, έχει προκαλέσει «πανικό» στους επιχειρηματικούς κύκλους, καθώς έρχεται σε μία στιγμή έντονης κοινωνικής ανασφάλειας. Ο ιδρυτής της «Super Fast Ferries» κινείτο με το αυτοκίνητό του προς τα γραφεία του στον Πειραιά, όταν στις 8:40 στην οδό Ακτής, στο Καβούρι, τουλάχιστον τρεις ένοπλοι δράστες, που φορούσαν κουκούλες, του έκλεισαν το δρόμο. Αφού έσπασαν τα τζάμια του αυτοκινήτου, τον απήγαγαν μαζί με τον οδηγό του, Γιώργο Σαρδέλη, τον οποίο άφησαν δεμένο σε δένδρο, στην περιοχή του Κορωπίου, αφού πρώτα του είχαν φορέσει κουκούλα και χειροπέδες. «Μη φοβάστε, δε θα πάθετε τίποτα, μόνο χρήματα θέλουμε», ήταν τα μόνο λόγια που είπαν οι απαγωγείς, σύμφωνα με όσα κατέθεσε ο οδηγός στους αστυνομικούς της Ασφάλειας Κορωπίου. Στην κατάθεσή του επίσης, ο οδηγός είπε ότι οι απαγωγείς τους φόρεσαν κουκούλες και στη συνέχεια ξεκίνησαν προς άγνωστη κατεύθυνση. Ύστερα από 40 λεπτά, το αυτοκίνητο σταμάτησε, οι δράστες κατέβασαν τον οδηγό και τον έδεσαν σε ένα δέντρο. Για καλή του τύχη, το δέντρο ήταν μικρό, με αποτέλεσμα να καταφέρει να το λυγίσει και να απελευθερωθεί. Έτσι, βγήκε στο δρόμο και ζήτησε βοήθεια. Όσον αφορά στα όπλα, τα οποία χρησιμοποίησαν οι απαγωγείς από την περιγραφή του οδηγού, οι αστυνομικοί έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι πρόκειται για καλάσνικοφ. Η Αστυνομία, μετά τον πρώτο αιφνιδιασμό, προσπαθεί να «αποκρυπτογραφήσει» τη συμπεριφορά των απαγωγέων, ώστε να γίνουν κατανοητά τα κίνητρα της απαγωγής και ο εντοπισμός τους Ότι υπάρχει η πιθανότητα οι απαγωγείς του εφοπλιστή να είναι οι ίδιοι που απήγαγαν τον καρδιολόγο Επαμεινώνδα Γερασιμόπουλο εκτιμά, o ντέντεκτιβ Γιώργος Τσούκαλης O Περικλής Παναγόπουλος ξεκίνησε την πορεία του στον εφοπλισμό στον τομέα των κρουαζιέρων. Πριν από έναν χρόνο είχε πουλήσει τον Όμιλο Attica στον Ανδρέα Βγενόπουλο και στη MIG, ενώ ήταν στο εθνικό συμβούλιο τουρισμού με τον Άρη Σπηλιωτόπουλο. είχε θητεύσει δίπλα στο Έλληνα εφοπλιστή Ευγενίδη. Είναι πρόεδρος στο Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας. Στις αρχές της δεκαετίας του ’70 ίδρυσε τη Royal Cruise Line, με ένα νεότευκτο πλοίο, το «Golden Odyssey». Η εταιρεία έκανε για 18 χρόνια, κρουαζιέρες στη Μεσόγειο, στον Ατλαντικό, στον Ειρηνικό, στη Σκανδιναβία. Ο Περικλής Παναγόπουλος διέγνωσε την κρίση στον κλάδο της κρουαζιέρας και το 1989 αλλάζει ρότα. Πουλάει την εταιρεία του στη νορβηγική NCL και στρέφεται στην επιβατηγό ναυτιλία. το 1992, ιδρύει η εταιρεία Επιχειρήσεις Αττικής αγοράζει τον Αύγουστο του 1999 το 38,8% της εταιρείας Γραμμές Στρίντζη, ποσοστό που αργότερα φθάνει το 48,8% και κάνει αλλαγή του εμπορικού σήματος και ονόματος της εταιρείας σε Blue Star Ferries. Τον Ιούνιο του 2004 οι Επιχειρήσεις Αττικής μετονομάζονται σε Attica Group. Τον Ιανουάριο του 2005 η Attica Group εισέρχεται στην αγορά των πλοίων RoRo με την αγορά και δρομολόγηση των «Marin» και «Νοrdia», δύο φορτηγών-οχηματαγωγών πλοίων (RoRo), μεταξύ Ροστόκ, Γερμανίας και Ουζικαουπούνκι, Φινλανδίας. Την ίδια χρονική περίοδο αποκτά ποσοστό 12,33% στην Hellas Flying Dolphins και τον Φεβρουάριο του 2005 αποκτά ποσοστό συμμετοχής 10,23% στις Μινωικές Γραμμές, που αργότερα το φτάνει στο 11,61%.Τον Φεβρουάριο του 2006 προβαίνει στην πώληση του ποσοστού 12,33% στη Hellenic Seaways, που είχε αποκτήσει ένα χρόνο νωρίτερα. Τον Φεβρουάριο του 2007 αυξάνει τη συμμετοχή της στις Μινωικές Γραμμές σε 22,25% και τον Ιούνιο το πουλάει στον εφοπλιστή Πάνο Λασκαρίδη. Τον Σεπτέμβριο του 2008 αγόρασε δύο φορτηγά-οχηματαγωγά πλοία, τύπου RoRo, έτους κατασκευής 1998 και 1999.το http://pressmme.blogspot.com/Περικλής Παναγόπουλος, πριν από ένα μήνα είχε κλείσει τεράστια συμφωνία με Νορβηγούς επιχειρηματίες ύψους 1,5 δισ. ευρώ. Τα χρήματα αυτά τα είχε πάρει μετρητά και το ήξεραν όλοι οι εφοπλιστές της χώρας. αντίστοιχα. οι κακές γλώσσες λένε ότι είχε ξεσπάσει Άγρια κόντρα μεταξύ της συζύγου, της κόρης και του υιού του Περικλή Παναγόπουλου για τα εκατομμύρια ευρώ του Πατριάρχη της Ναυτιλίας τα 2 τελευταία χρόνια. Από την στιγμή που ο εφοπλιστής παρουσίασε σοβαρά προβλήματα και ρευστοποίησε τον Όμιλο ΑΤΤΙCA group στον Όμιλο MIG του Ανδρέα Βγενόπουλου, τέθηκε σοβαρά πλέον το ζήτημα της διεκδίκησης των χρημάτων από τα μέλη της οικογένειας του. Η πρώτη σύζυγος του γιου του Αλέξανδρου Παναγόπουλου, ο οποίος διευθύνει τώρα τις επιχειρήσεις της οικογένειας, πριν από λίγο καιρό βγήκε από μια μεγάλη δικαστική διένεξη που αφορούσε την αμφισβήτηση της πατρότητας του τέκνου τους, που είχε αποκτηθεί με εξωσωματική στο εξωτερικό Το γεγονός αυτό δημιούργησε πρόσθετες απαιτήσεις από την πρώην σύζυγο του υιού Παναγόπουλου που τελικά πήρε με εξωδικαστικό συμβιβασμό 100 εκατομμύρια ευρώ!!! Αυτό που έχει ιδιαίτερη σημασία είναι η φημολογούμενη εξωσυζυγική σχέση της σημερινής συζύγου με την οποία βρίσκεται σε διάσταση ο γνωστός εφοπλιστής και η οποία γνώρισε τον Περικλή Παναγόπουλο ως φυσιοθεραπεύτρια του! ο φίλος της συζύγου του, γνωστός δικηγόρος των Αθηνών, καθοδηγούσε την ίδια για τον τρόπο που θα διεκδικήσει την νόμιμη μοίρα από την περιουσία που της όφειλαν. Ενώ η zougla.gr αναφέρει ότι Ο Περικλής Παναγόπουλος έχει δύο παιδιά, τον Αλέξανδρο και την Ειρήνη, από τον πρώτο του γάμο. Και τα δύο του παιδιά είναι παντρεμένα και ο γιος του μένει ακριβώς δίπλα από το σπίτι του πατέρα του, στο Καβούρι. Η δεύτερη σύζυγός του είναι η Κατερίνα Παναγοπούλου, είναι πρόεδρος του Αθλητικού Σωματείου Γυναικών «Καλλιπατείρα» και πρέσβειρα της Ελλάδος στο Συμβούλιο της Ευρώπης για θέματα Αθλητισμού και Ευ Αγωνίζεσθε. Είχαν επιστρέψει την προηγούμενη εβδομάδα από τις διακοπές της Πρωτοχρονιάς και αυτή την εβδομάδα η Κατερίνα Παναγοπούλου θα συμμετείχε στη συνεδρίαση του Δ.Σ. της «Καλλιπατείρας», όπως αναφέρει η κ. Αναστασία Μπακούλα, συνεργάτης της «Καλλιπατείρας». Η κόρη του Περικλή Παναγόπουλου, Ειρήνη, έχει εκλεγεί δημοτική σύμβουλος στο δήμο Βουλιαγμένης με το συνδυασμό του δημάρχου Γρηγόρη Κασιδόκωστα. Τώρα το τι υπάρχει γύρω από αυτή την «σκοτεινή» απαγωγή θα φανεί. Αρκεί να μην έχει τραγική κατάληξη. Νεότερες πληροφορίες αναφέρουν ότι οι απαγωγείς έκαναν «επαφή» και ζητούν 40.000.000 ευρώ λύτρα.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ-TECHNICAL PROBLEMS.
-
Εδώ και μία εβδομάδα αντιμετωπίζουμε τεχνολογικά προβλήματα ευρείας
φύσεως,από την καλωδίωση μέχρι τα κομπιούτερ και μέχρι να κάνουμε τις
ανάλογες επιδιο...
Πριν από 16 δευτερόλεπτα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου