Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2009

Χτυπήσαν και νοσοκομεία τα κτήνη.


Δύο νοσοκομεία της πόλης της Γάζας έχουν πληγεί από βομβαρδισμός: το al-Qods νοσοκομείο στο Tel al-Hawa όπου διεξάγονται σκληρές μάχες, καθώς και της Ερυθράς Ημισελήνου το νοσοκομείο, το ΗΒ Ερυθρού Σταυρού Περίπου 500 άτομα ήταν μέσα στο νοσοκομείο της al-Tal Hawa όταν τέθηκε υπό επίθεση. Ο πύργος Shurouq στην Πόλη της Γάζας, ο οποίος στεγάζει τα γραφεία του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters και διάφορων άλλων οργανώσεων μέσων μαζικής ενημέρωσης, έχει πληγεί από μια έκρηξη, τραυματίζοντας δημοσιογράφους για το τηλεοπτικό κανάλι Abu Dhabi.

Νόμοι του υπό την απειλή πολέμου σε πυκνοκατοικημένες Γάζα

Η κατάσταση εδώ δεν είναι στα χέρια μας

. Οι βόμβες ήρθαν σήμερα - υπάρχει πουθενά να πάει.

"Πού είναι η ανθρωπότητα;"

"Αν οι φίλοι μου στο σχολείο όταν βομβαρδίστηκε;"

Παγιδεύονται στα δικά μας σπίτια

"Μπαμπά, γιατί δεν μπορεί Ali Baba τέλος του πολέμου στη Γάζα;"

Είμαστε αρχίζει σιγά-σιγά να ασφυκτιά

. Δεν σε ασφαλές μέρος Ράφα

. Μπαμπά, όταν πρόκειται να πεθάνει;

Γάζα: Οχι λόγια αριστερά

Το σπίτι μας ήταν χτυπημένο από έξι airstrikes

Γιατί η κρίση στη Γάζα είναι τόσο συγκλονιστικό

η Λωρίδα της Γάζας Βομβαρδισμοί Σελίδα

Στη Γάζα, θα είναι θέμα στις ειδήσεις, αλλά δεν μπορείτε να δείτε τηλεόραση

Φωνές από τη Γάζα

Παλαιστίνη: "Πες μου, σε παρακαλώ Θεέ μου, να μου πει αυτό πρόκειται να τελειώσει σύντομα"

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Εγώ ήξερα πολύ πιό πριν από σας τι σημαίνει "εβραίος" ενώ εσείς το μαθαίνετε σιγά-σιγά! Καιρός να μου ζητήσετε συγγνώμη και να με ξανακαλέσετε!
ΑΔΟΛΦΟΣ ΧΙΤΛΕΡ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...