Eνα σούπερ μάρκετ στο Περιγιάλι της Καβάλας βρήκε εναν διαφορετικό τρόπο για να εξυπηρετήσει τους πελάτες του. Εγκατέστησε στην κεντρική του είσοδο φανάρι κυκλοφορίας.
Ο φωτεινός σηματοδότης λειτουργεί όπως όλοι οι άλλοι. Όταν ανάβει πράσινο τότε οι πελάτες μπορούν να εισέρχονται στο κατάστημα. Όταν ανάβει κόκκινο συμβαίνει το αντίθετο.
Με αυτό τον τρόπο οι υπεύθυνοι του καταστήματος ενημερώνουν τους πελάτες που αναμένουν να μπουν στο κατάστημα. Όταν συμπληρώνεται ο αριθμός πελατών που προβλέπεται στο πλαίσιο των μέτρων κατά της διασποράς, το φανάρι είναι κόκκινο. Όταν αδειάζει “θέση”, γίνεται πράσινο και ο καταναλωτής μπορεί να μπει στο μαγαζί.
3 σχόλια:
να δουμε τι αλλες μαλακιες θα δουμε σε αυτο τον μπουρδελοκοσμο
και στο λιτλ στη θηβων Π.κοκκινια εχουν βαλει φαναρια. ουρα τα ζαγαρια απ'εξω, ευθιξια ΜΗΔΕΝ Να σηκωθουν να φυγουν. το πειραμα παει τραινο, αψογα ολα για τους διοργανωρτες.
Αυτοί ως Γερμανοί στα LIDL έχουν μέσο για ανταλλακτικά φαναριών γιατί από ότι θυμάμαι το μετρό από Αγ. Δημήτριο μέχρι Ελληνικό κόκκινη γραμμή_1 δεν λειτουργούσε για πάνω από 3 χρόνια παρόλο που οι σταθμοί ήταν έτοιμοι γιατί Simense δεν υπέγραφε την σύμβαση για τα ανταλλακτικά των φαναριών του Μετρό επειδή ήταν σε κόντρα με το ελληνικό δημόσιο. Και άρα το έργο παρόλο που ήταν έτοιμο δεν παραδίδονταν προς χρήση για το επιβατικό κοινό.
Δημοσίευση σχολίου