Υπεγράφη η συμφωνία παραχώρησης
των αεροδρομίων στη Fraport από τους Σπίρτζη, Τσακαλώτο και Καμμένο για να μην ξεχνάτε
ποιον πρέπει να φτύνετε εφ΄ορου ζωής.
Όπως ανακοινώθηκε και από το γερμανικό ΤΑΙΠΕΔ
στον ιδιώτη επενδυτή παραχωρείται η χρήση, λειτουργία, ανάπτυξη και
εκμετάλλευση των αεροδρομίων για περίοδο 40 ετών. Σε αεροδρόμια υψηλής
στρατιωτικής δραστηριότητας (δηλαδή των Χανίων και του Ακτίου) δεν παραχωρείται
ο χώρος των διαδρόμων προσγείωσης και των τροχιοδρόμων, ο οποίος και παραμένει
στην Πολεμική Αεροπορία, παρά μόνο ο αεροσταθμός και ο χώρος στάθμευσης των
αεροπλάνων πολιτικής αεροπορίας,
Από τα μεσάνυχτα λοιπόν τον έλεγχο των 14 περιφερειακών αεροδρομίων τον
έχει πλέον η γερμανική Fraport και κάπως έτσι ολοκληρώθηκε το ξεπούλημα της
αριστεράς, το οποίο αποτελεί συνέχεια των πολιτικών της ΝΔ και του ΠαΣοΚ, που
είχαν δρομολογήσει την εν λόγω ιδιωτικοποίηση.
Η πρώτη πτήση, υπό τον έλεγχο της Fraport, έγινε στις 00:20 μετά τα μεσάνυχτα από τη Ryanair, αεροσκάφος της οποίας...
απογειώθηκε από το "Ελ. Βενιζέλος" με προορισμό τη Σαντορίνη, όπως ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ στέλεχος της Fraport, επισημαίνοντας πως όλα εξελίσσονται ομαλά και δεν υπάρχουν προβλήματα.
Τα 14 αεροδρόμια είναι Άκτιο, Χανιά, Καβάλα, Κέρκυρα, Κως, Μυτιλήνη, Μύκονος, Ρόδος, Σάμος, Σαντορίνη, Σκιάθος, Θεσσαλονίκη και Ζάκυνθος. Περιφερειακά αεροδρόμια περιλαμβάνουν τρεις πύλες στην κύρια χώρα (Θεσσαλονίκη, Άκτιο, Καβάλα) και 11 αεροδρόμια στα νησιά (Χανιά, Κέρκυρα, Κεφαλονιά, Κως, Μύκονος, Μυτιλήνη, Ρόδος, Σάμος, Σαντορίνη, Σκιάθος και Ζάκυνθος).
Οι κίνδυνοι που ελλοχεύουν για την χώρα μας από αυτό το ξεπούλημα, ξεπερνούν την βάναυση ζημία εις βάρος του Δημοσίου που θα ανέρχεται σε περίπου 120 εκατομμύρια ευρώ τον χρόνο, με βάση τα απολογιστικά στοιχεία του 2015.
Από χθες ήδη η κατοχή υπεξαίρεσε με τη συμ-βολή των ντόπιων υποτακτικών της τα 14 αεροδρόμια της χώρας. Αλλά αυτό που ξεπερνά κάθε προηγούμενο, είναι η κατάντια του "αρι-στερού" φιάσκου που σφετερίζεται την πολιτική εξουσία στον τόπο...
Η πρώτη πτήση, υπό τον έλεγχο της Fraport, έγινε στις 00:20 μετά τα μεσάνυχτα από τη Ryanair, αεροσκάφος της οποίας...
απογειώθηκε από το "Ελ. Βενιζέλος" με προορισμό τη Σαντορίνη, όπως ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ στέλεχος της Fraport, επισημαίνοντας πως όλα εξελίσσονται ομαλά και δεν υπάρχουν προβλήματα.
Τα 14 αεροδρόμια είναι Άκτιο, Χανιά, Καβάλα, Κέρκυρα, Κως, Μυτιλήνη, Μύκονος, Ρόδος, Σάμος, Σαντορίνη, Σκιάθος, Θεσσαλονίκη και Ζάκυνθος. Περιφερειακά αεροδρόμια περιλαμβάνουν τρεις πύλες στην κύρια χώρα (Θεσσαλονίκη, Άκτιο, Καβάλα) και 11 αεροδρόμια στα νησιά (Χανιά, Κέρκυρα, Κεφαλονιά, Κως, Μύκονος, Μυτιλήνη, Ρόδος, Σάμος, Σαντορίνη, Σκιάθος και Ζάκυνθος).
Οι κίνδυνοι που ελλοχεύουν για την χώρα μας από αυτό το ξεπούλημα, ξεπερνούν την βάναυση ζημία εις βάρος του Δημοσίου που θα ανέρχεται σε περίπου 120 εκατομμύρια ευρώ τον χρόνο, με βάση τα απολογιστικά στοιχεία του 2015.
Από χθες ήδη η κατοχή υπεξαίρεσε με τη συμ-βολή των ντόπιων υποτακτικών της τα 14 αεροδρόμια της χώρας. Αλλά αυτό που ξεπερνά κάθε προηγούμενο, είναι η κατάντια του "αρι-στερού" φιάσκου που σφετερίζεται την πολιτική εξουσία στον τόπο...
Δε φτάνει που οι
ανακεφαλαιοποιημένες σε βάρος όλων μας Ελληνικές τράπεζες διασφάλισαν τα
απαραίτητα δάνεια στη Γερμανική κρατική εταιρεία για να πατήσει πόδι στα Ελληνικά
αεροδρόμια, έρχεται η κυβέρνηση του τρισμέγιστου
διαπραγματευτή, και ενεργοποιεί Βασιλικό διάταγμα του 1953, προκειμένου να
προστατεύσει - οχυρώσει από κάθε ενδεχόμενο την κατοχική "επένδυση"
(βλέπε υφαρπαγή) των Ελληνικών αεροδρομίων.
Έτσι, εξήντα τέσσερα χρόνια
πίσω γύρισε η ελληνική κυβέρνηση, προκειμένου να παρέχει εγγυήσεις στην Fraport για τα 14 περιφερειακά
αεροδρόμια, που πέρασαν και επίσημα υπό τον έλεγχο της.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του
κεντρικού δελτίου ειδήσεων του ΣΚΑΙ, λόγω της οικονομικής αβεβαιότητας η γερμανική εταιρεία ζήτησε εγγυήσεις ότι τα υποτιθέμενα
κεφάλαια 700.360.000 ευρώ που θα επενδυθούν, δε θα χαθούν, ακόμη κι αν η χώρα
χρεοκοπήσει ή αλλάξει νόμισμα.
Η κυβέρνηση για να παρέχει
αυτές τις εγγυήσεις ενεργοποίησε βασιλικό νομοθετικό διάταγμα του 1953, με
αριθμό 2.687 "Περί επενδύσεων και προστασίας κεφαλαίων εξωτερικών", σύμφωνα με το οποίο η κυβέρνηση μπορεί να επιτάξει την
επένδυση της Fraport μόνο σε περίπτωση πολέμου, αλλά ακόμα και αν περιέλθει η
χώρα μας σε αυτή την κατάσταση, θα πρέπει το ελληνικό δημόσιο να αποζημιώσει
την γερμανική εταιρεία για όσο διάστημα διαρκέσει η επίταξη.
6 σχόλια:
Επιτέλους, για 40 χρόνια χωρίς Κομμουνιστές στα αεροδρόμια.Κουβαλούσαν 20 βαλίτσες τη μέρα και έπαιρναν 4000 Ευρώ το μήνα.
Και ποιος τους προσέλαβε ρε μεγάλε; Οι δεξιούληδες της Νουδούλας και του ΠΑΣΟΚ. Οπότε και αυτοί δεξιούληδες είναι. Ότι τα σκατά και η κουτάλα.
Στα αεροδρόμια και στην Ολυμπιακή το 96% ψηφιζε ΠΑΣΟΚ.
Παραταύτα σε όλο τον ευρύτερο δημόσιο τομέα διόριζαν και ένα 15%-20% από τον υποκοσμο του Σταλινισμού για να σωθεί η Επανάσταση (π.χ Φωτοπουλος στη ΔΕΗ).Ζήτω η ελευθερία των Αεροδρομίων.Αναμένουμε ιδιωτικά Πανεπιστήμια, να τελειώνουμε με το Μαρξισμό.Μαζί και τον συνδικαλιστικό Νόμο για 50% και 1 ψήφο για απεργία.
Γαμώ την Γερμανία τους.
Το τατοι τιποτα; Βασιλικη διαταγη ειπαμε και τα σκυλια δεμενα
968 εκ ευρώ είναι το δάνειο που πήρε η Fraport. Από αυτό τα 688 θα δοθούν στο υπερΤαμείο για να πληρωθούν οι δανειστές. Με τα υπόλοιπα 280 θα γίνει κατασκευή (...) έργων στα 14 αεροδρόμια (μπετά). Τα υπόλοιπα εκατομμύρια μέχρι τα 1234 εκ ευρώ που δόθηκαν στη προκαταβολή, ελήφθησαν απο το αρχικό κεφάλαιο της εταιρείας των 650 εκ ευρώ (άγνωστο αν και αυτό προέρχεται απο δάνειο). Η Fraport με αυτά τα δεδομένα δεν έχει καθόλου κεφάλαιο πλέον! Πώς θα κινηθεί; Mα με νέο δάνειο αλά Ελληνικά. Φοβερό!
Δημοσίευση σχολίου