Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Τρίτη 27 Απριλίου 2021

Του χάλασε το σώου.

«Όπου γάμος και χαρά η Βασίλω πρώτη», λέει ο σοφός λαός και χτες, ο Λευτέρης Αυγενάκης έσπευσε να το κάνει πράξη. Πήγε λοιπόν στο αεροδρόμιο, για να υποδεχτεί τον Λευτέρη Πετρούνια, μετά την κατάκτηση από τον Έλληνα αθλητή, του χρυσού στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα της Βασιλείας. αλλά δεν περίμενε να ακούσει από τον «άρχοντα των κρίκων» σκληρά λόγια.

Ο Λ. Πετρούνιας τον έδωσε στεγνά, λέγοντας πως οι αθλητές και ο ίδιος, φυσικά είναι 7 μήνες απλήρωτοι. Ενώ την ίδια αναφορά έκανε και ο προπονητής τους, Δημήτρης Ράφτης…

Και ο Αυγενάκης ήταν δίπλα του. Νόμιζε ότι έβρεχε, ο υφυπουργός του Ολυμπιακού.

Αλλά, δυστυχώς για εκείνον, τον… έφτυναν.

«Είναι ξεκάθαρα αφιερωμένο το μετάλλιο στην οικογένειά μου αλλά πάνω από όλα είναι στην Ελλάδα και τους Έλληνες και στους αθλητές που είναι πίσω μου», είπε ο Λευτέρης Πετρούνιας απαντώντας στην ερώτηση που αφιερώνει το μετάλλιο.

Και πρόσθεσε με έμφαση:

«Αυτοί οι αθλητές που βλέπετε είναι επτά μήνες απλήρωτοι, το ίδιο ισχύει και σε εμένα και ελπίζω η νέα διοίκηση να μην συνεχίσει τα λάθη της παλιάς διοίκησης. Χάρη στους χορηγούς που έχω μπορώ να συνεχίσω να κάνω γυμναστική. Αυτοί οι αθλητές που βλέπετε πίσω μου είναι στην ίδια κατάσταση χωρίς χορηγούς».

Αυτά παθαίνει κάποιος όταν τρέχει πίσω από ανθρώπους, πρότυπα της κοινωνίας μας, για να βγει μία φωτογραφία.


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...